Strona 5 z 10 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 91

Wątek: 24-70 L na aps-c

  1. #41
    Bywalec Awatar GMHusky
    Dołączył
    Sep 2010
    Miasto
    Rzeszów
    Posty
    136

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez arekhit Zobacz posta
    przeczytalem dyskusje i sam osobiscie nie wiedzialbym co zrobic, tymbardziej ze sporo osob pozbywa sie tego obiektowu na rzecz stalek
    oj tam oj tam 24-70 w torbie musi być, ja sprzedałem 85 1,8 jak kupiłem 24-70

    bierz 24-70 moja młoda zapina pod 40d i jest zadowolona...
    Czarna puszka i kilka słoików... i teraz jeszcze słoneczko
    ------------------------------------------------------
    Jakby ktoś mnie szukał to jestem na FB
    http://www.facebook.com/grzegorz.malinowski

  2. #42

    Domyślnie

    Nie miałem przyjemności korzystać z 70-200L f/2.8 II lecz z pierwszej j wersji i jakoś mnie nie powaliła na kolana?

  3. #43

    Domyślnie

    Polecam 16-35 pod cropa Na pełnej klatce trochę dla mnie za szeroko, ale w firmowej 5d mk II jest zapięty właśnie 24-70. Różnicy w jakości zdjęć nie widzę... No może trochę przy okazji portretów na korzyść pełnej klatki.
    Ostatnio edytowane przez Bodzius ; 10-01-2012 o 23:45
    Canon 60D || EF 35mm f/1.4 L || SPEEDLITE 580EX

  4. #44
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Mar 2005
    Posty
    1 905

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Bodzius Zobacz posta
    Polecam 16-35 pod cropa Na pełnej klatce trochę dla mnie za szeroko, ale w firmowej 5d mk II jest zapięty właśnie 24-70. Różnicy w jakości zdjęć nie widzę.
    Kiedyś na cropie z 17-40mm czegoś mi brakowało. Długo myślałem czego, aż doszedłem do tego, że zakresu - bo drugi obiektyw to był 70-200 mm. Potem miałem 24-70mm, początkowo również na cropie, i tu zakres był już bardzo fajny. Nie cierpiałem też, że 24mm na APS-C wcale nie było takie szerokie, jak później na pełnej klatce. Moim zdaniem zoom 24-70mm na małej matrycy ma jak najbardziej sens. Nie każdy fotograf potrzebuje szerokiego kąta. Mi na przykład odpowiada zachowanie odpowiedniego dystansu do fotografowanych osób - bardziej, niż wściubianie szerokiego kąta pod sam nos (bo szerokim robić z odległości nie wypada, ponieważ obiekty giną w tle).

  5. #45

    Domyślnie

    Zgadza się, a jeszcze lepiej mieć oba Ale mimo wszystko z tych dwóch, pod cropa 16-35 bardziej przypadł mi do gustu. Wiadomo, że trzeba to czymś uzupełnić, stąd 85 w mojej stopce.
    Canon 60D || EF 35mm f/1.4 L || SPEEDLITE 580EX

  6. #46
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Mar 2005
    Posty
    1 905

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Bodzius Zobacz posta
    Zgadza się, a jeszcze lepiej mieć oba Ale mimo wszystko z tych dwóch, pod cropa 16-35 bardziej przypadł mi do gustu. Wiadomo, że trzeba to czymś uzupełnić, stąd 85 w mojej stopce.
    Mi z tych obu i dodatkowo jeszcze z kupionej później 35-tki zostało tylko jedno słuszne szkło - stałe 50 mm :-D Ale jak ktoś lubi nosić, to jasne - warto mieć więcej :-)

  7. #47

    Domyślnie

    Każdy ma swoje upodobania Co nie zmienia faktu, że oba szkła generują zdjęcia o wyjątkowej jakości. A co do stałek - osobiście jeszcze nie dorosłem do nich i nie wyobrażam sobie pracy zdany tylko na nie.
    Canon 60D || EF 35mm f/1.4 L || SPEEDLITE 580EX

  8. #48
    Coś już napisał
    Dołączył
    Jun 2009
    Wiek
    46
    Posty
    63

    Domyślnie

    Bodzius naprawde nie ma do czego dorastać, to tylko obiektywy. Nie potrzeba żadnej magicznej wiedzy a jedynie troche oswojenia z danymi ogniskowymi, a jak dobierzesz je według potrzeb to przyjdzie samo, momentalnie.
    Zostałem z 35L, 135L i czasem sięgam po 17-40 i w zupełności mi ten zestaw starczy. Z czasem dołożę 85mm.
    Dlugo trzymałem zoomy myślać "a moze się przyda...?" ale zupełnie niepotrzebnie. Na sam koniec poszedł 70-200, który leżał przez rok i użyłem go moze 5 razy.
    Grunt to dobrać dobre ogniskowe

  9. #49
    Bywalec
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    144

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez lukasz5DmkI Zobacz posta
    Skoda że to nie jest taka zamknięta konstrukcja jak w 24-70 Nikona
    Ale 24-70 nikona też się rozsuwa w taki sam sposób jak L. ;-)
    5d2, 33, X100, 35 f/1.4, 85 f/1.8, 17-40 f/4

  10. #50
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    3 225

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez arekhit Zobacz posta
    przeczytalem dyskusje i sam osobiscie nie wiedzialbym co zrobic, tymbardziej ze sporo osob pozbywa sie tego obiektowu na rzecz stalek
    Jest też tak, że nie każdy lubi żonglerkę słoikami i wybiera zooma w miarę dobrej jakości dla pokrycia pewnego zakresu. W/W obiektyw klasy L to bardzo rozsądna alternatywa
    Canon 6D i 5D2 + Canon 24-70L/4,0 + Canon 16-35L/4,0 + Canon 17-40L/4,0 + Canon 70-200L/4,0 + Canon 40/2,8 + szkła M42 i lampa EXII

Strona 5 z 10 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •