Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: A495 - gwarancja/dysk wymienny/vs Nikon L23

Domyślnie A495 - gwarancja/dysk wymienny/vs Nikon L23

Witam,

1) Mam okazję kupić nowego Canona A495 za 150 zł niestety bez gwarancji, gdyż osoba ta wygrała go w konkursie bez paragonu,gwarancji - myslicie, ze nie powinno to robić problemow (w koncu aparaty sie za czesto nie psuja)?
    Jakby mi spadł na ziemie i sie popsuł to serwis Canona by mi to uwzględnił, czy byłoby że wina użytkownika itd.?

2) Czy po podlaczeniu do komputera kabelkiem usb wykrywa go jako dysk wymienny? Czy trzeba jednak instalować soft od Canona?
    (w razie czego pozostaje tez kupic czytnik kart sd)

3) Mam też możliwość kupna zamiast tego produktu Nikona Coolpix L23 (model z 2011 roku). Czy jest lepszy od tego (starszego nieco) Canona (z tego co wiem Canon robi lepsze zdjecia ale czasem są problemy np.z ostrością? dodam, ze jestem amatorem totalnym i w zdjeciach nie bede bawil sie w zadne dziwne tryby, ustawienia iso czulosci czy innych bajerów - raczej wszystko na auto )

Pozdrawiam serdecznie
    Ostatnio edytowane przez cold ; 07-01-2012 o 00:43

Dopiero zaczyna Awatar N0 Skill

Domyślnie

Ja mam C A490, są to prawie identyczne modele. Co do gwarancji to mam już go prawie dwa lata i nic się z aparatem nie dzieje. Nie było żadnych problemów zarówno z firmware jak i hardware. Co do drugiego pytania to podłączam go za pomocą kabelka USB i mi Windows [ Win 7 ] automatycznie uruchamia okienko do importowania zdjęć z urządzenia. Na trzecie pytanie nie odp. ponieważ nigdy nie miałem styczności z w/w sprzętem
    Canon 300D + kit

Domyślnie

Hej, dzieki za odpowiedz!
    Chyba go wezmę
    Importowania zdjec...masz na mysli ze w Moim komputerze pojawia sie nowy dysk tak jakby sie podłączyło pendrive'a i mozna wejsc do niego i skopiowac sobie zdjecia, tak?