Niestety kręci, jest to kolejne argument za L (choć ta 300 mi się podoba).Zamieszczone przez Michal-Czuba
Niestety kręci, jest to kolejne argument za L (choć ta 300 mi się podoba).Zamieszczone przez Michal-Czuba
Canon 20d + Tamron 28-75/2.8 + Canon 70-200/4L + Speedlite 550ex
Oooj to nie fajnie. Zakres 70-300 bardzo mi sie podoba, IS też by się przydał czasem, cena i ostrośc jak dla mnie całkiem znośne... tylko czemu on kręci ryjemZamieszczone przez mirhon
:-(
Połówki mnie nie interesują polar jak najbardziej. Planuje dużo zdjęc na wodą -wiadomo refleksy. Powiem szczerze gdyby L była zauważalnie lepsza na każdej fotce tobym ludziom na forum d... nie zawracał...Zamieszczone przez mmsza
Canon 20d + Tamron 28-75/2.8 + Canon 70-200/4L + Speedlite 550ex
Mirhon jeśli chcesz używać polaryzacyjnego filtra to zdecydowanie powinieneś myśleć o L'ce. Ja z kolei często dokręcam połówki i dla mnie eLka to wygoda i oczywisty wybór.Zamieszczone przez mirhon
Co do IS'a nie wypowiadam się, bo nie mam żadnego szkła z tym dobrodziejstwem ale nie czuję się tym poszkodowany.
EOS 5D/BG-E4, EOS-300V, EF 16-35/2.8L | EF 24-105/4L IS | EF 70-200/2.8L| EF 100-400/4.5-5.6L IS | EF 15/2.8 Fisheye | EF 35/1.4L | EF 135/2L| EF 100/2.8L IS Macro | EF MP-E 65/2.8 Macro | Lensbaby Composer | 580 EX II | MR-14EX | PowerShot SX1 IS, Gitzo 1540, 682B
Onanizm sprzętowy NIE, dobra jakość TAK.
Tez tak kiedys myslalemZamieszczone przez Mac
![]()
Po intensywnych tygodniowych :-) testach nowej pary 70-300/IS i 70-200/4L stwierdzam że w przypadku testowanego 70-300, IS włączony zamydla obraz. Statystycznie bez IS miałem więcej ostrzejszych fotek...może ten konkretny typ tak ma...ja się trochę zraziłem...W dobrym świetle (np. dzisiaj) L była lepsza i na niektórych fotkach, gdzie jest dużo drobnych detali różnica była dość widoczna (100% cropy).
Ja wybieram jednak L ze względu na pewniejszą optykę (więcej ostrych fot), wykonanie, szybkość AF i cenę. 70-300 jest IMHO za drogie i dużo straci przy ewentualnej odsprzedaży...Do decyzji przyczynił się jeszcze potwierdzony przez canona problem z 70-300 przy fotkach portretowych tzn.aparat obrócony...poczytajcie sami: http://forums.dpreview.com/forums/re...ssage=16801333
Canon 20d + Tamron 28-75/2.8 + Canon 70-200/4L + Speedlite 550ex
Skoro światło jest gówniane, a 300 ciemniejsza to w pomieszczeniach powinno być gorzej? A nie jest...300 potrafiła mnie czasem zadziwic ilością detali zobacz tą fotkę z 300mm z pierwszego postu, 200mm było podobnie, a 70-200L była baardzo przeciętna... i bądż tu mądry. Chyba że ten poprawiony AF w 300 jest taki dobry...Zamieszczone przez mmsza
PS. Sorki oczywiście obydwa są f4 :-) ale L to powinna być L...
Canon 20d + Tamron 28-75/2.8 + Canon 70-200/4L + Speedlite 550ex