Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 32

Wątek: Kolorystyka zdjęć znanych reporterów.

Dopiero zaczyna

Domyślnie Kolorystyka zdjęć znanych reporterów.

Siema,
    na wstępie powiem że jestem początkującym fotografem, więc trochę wyrozumiałości będzie mile widziane
    Przechodząc do tematu mojego problemu, chciałbym się spytać jak uzyskać żywe, ale i naturalne kolory np. jakie prezentuje John Stanmeyer
    http://stanmeyer.com/#/national%20ge...d%20crisis/21/
    Wiem że kluczową rolę pełni światło, ale mi chodzi o stronę obróbki graficznej.

Pełne uzależnienie

Domyślnie

Na tych zdjęciach nie ma jakiejś nietypowej kolorystyki. Raczej obróbka globalna na RAWach. Nie wiem czy akurat tutaj, ale łatwości w obróbce sprzyja pucha FF (albo APS-H), jasne szkła, oczywiście światło, a najważniejsze - poprawnie naświetlone zdjęcie, umiejętności i wyczucie fotografa.
    @Edit: co nie znaczy oczywiście, że bez FF i L-primes się nie da takich fot robić.
    Samemu do tego trzeba dojść. Na szczęście.
    Ostatnio edytowane przez zaitsev ; 01-01-2012 o 15:56

Początki nałogu Awatar photographus
    Miasto
    Białystok

Domyślnie

Żadnej wielkiej obróbki, podobnie jak poprzednik - nie zauważyłem Ekspozycja i warunki oświetleniowe mają podstawowe znaczenie. O "oku" fotografa nie wspominam, bo to raczej oczywiste
    pozd®ówka
    regulamin pkt 8

Pełne uzależnienie Awatar dinderi
    Miasto
    Raszyn

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez zaitsev Zobacz posta
    Na tych zdjęciach nie ma jakiejś nietypowej kolorystyki. Raczej obróbka globalna na RAWach. Nie wiem czy akurat tutaj, ale łatwości w obróbce sprzyja pucha FF (albo APS-H), jasne szkła, oczywiście światło, a najważniejsze - poprawnie naświetlone zdjęcie, umiejętności i wyczucie fotografa.
    @Edit: co nie znaczy oczywiście, że bez FF i L-primes się nie da takich fot robić.
    Samemu do tego trzeba dojść. Na szczęście.