Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 13 z 13

Wątek: kalibracja body + obiektyw

  1. #11
    Bywalec Awatar mnocon
    Dołączył
    Nov 2011
    Miasto
    Slask
    Wiek
    43
    Posty
    132

    Domyślnie

    troche sie boje wysylac nowy sprzet, musze wyslac kurierem wiec wiadomo zawsze ryzyko
    no nic zostaje narazie na tym co mam, zobacze jak bedzie sprzet sie sprawowal za rok najwyzje wtedy wysle bo i tak jeszcze bedzie na gwarnajci
    dzieki wszystkim na komentarze
    Canon | 1D X | 40d | EOS M | 24-70 2.8 L II | 50 1.4 | 85 1.8 | 430 EXII | 600 EX RT | XH A1 |

  2. #12
    takisefotograf
    Guest

    Domyślnie

    a czego tu się bać ???
    ja wysłałem jednego dnia swoim kurierem,już następnego miałem telefon z serwisu,a kolejnego paczkę w domu(ich kurierem).Kalibracja puszki bez obiektywu i teraz śmiga jak powinna
    Aż jestem zaskoczony szybkością działania serwisu ...

  3. #13
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Jan 2012
    Miasto
    Wrocław
    Posty
    35

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez takisefotograf Zobacz posta
    a czego tu się bać ???
    ja wysłałem jednego dnia swoim kurierem,już następnego miałem telefon z serwisu,a kolejnego paczkę w domu(ich kurierem).Kalibracja puszki bez obiektywu i teraz śmiga jak powinna
    Aż jestem zaskoczony szybkością działania serwisu ...
    Różnie to bywa...

    Niedawno wysłałem do CSI FOTO I VIDEO obiektyw z telekonwerterem do sprawdzenia działania (u mnie nie działał autofokus choć powinien). W CSI stwierdzono, że obiektyw i telekonwerter są w pełni sprawne. Po sprawdzeniu telekonwertera z Ich takim samym obiektywem okazało sie, że telekonwerter z tym akurat typem obiektywu nie chce współpracować. Obiektyw i telekonwerter odesłano mi z powrotem. W domu okazało się, że obiektyw jest uszkodzony mechanicznie (najprawdopodobniej zasługa firmy kurierskiej). Obiektyw wysłałem ponownie do CSI FOTO I VIDEO, stwierdzono uszkodzenie IS i naprawiono mi go nieodpłatnie bez żadnych prób rozważania na temat tego czyja to mogła być wina.
    Totalnie profesjonalne i godne pochwały podejście, do tego rozmowy prowadzone w przyjaznej atmosferze.

    W tym przypadku skończyło sie to szczęśliwie ale czy zawsze tak to się może skończyć?
    Prawdą jest również to, że niejednokrotnie wysyłałem już kurierem sprzęt foto i było to pierwsze jak dotąd tego typu nieprzyjemne zdarzenie.
    co nieco Canona

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •