Witaj. Żaden problem. Miejsca są- zarówno w pokojach jak i w restauracji i na sali konferencyjnej.
Proszę możliwie najszybciej powiadomić mnie o przybyciu- żeby się nie okazało potem, ze zabraknie jedzenia na przykład, bo kilka osób chce dołączyć na podobnej zasadzie.
Także czekamy.
Pozdrawiam.
LISTA POKOI:
Budynek B, III piętro
- nr. 39, pokój 2+2 studio (z osobnym wejściem do sypialni): Zbyszko666+ Justyna i Wiktor oraz Jarek C. (czwórka z auta...)
II piętro
- nr. 35, Canonierzy (agart5 +1 Wiktor)
Budynek A
III piętro
- nr. 15 – 4 os. Canon (pokój do obsadzenia).
Przypominam jeszcze, że:
- w recepcji po przyjeździe zgłaszamy się nickami klubowymi i dopiero potem nazwiskami
- wpłacamy tamże kwotę po 7zł/osobę (było 6, ale liczba uczestników zmalała, więc solidarnie wszyscy pokrywamy koszty organizacji), proszę mieć drobne!
- będą identyfikatory plenerowe dla wszystkich jednakowe - po 2 zł/szt.
- budynek A to ten z recepcją (jest ona na Ip, przy klatce schodowej), wejście główne jest na skarpie
- budynek B ma wejście od dolnego parkingu i jest z tyłu
- obydwa budynki są połączone na III piętrze korytarzem
- sala konferencyjna jest na IIIp w budynku A, na końcu klatki schodowej
- zarezerwowałem autobus na sobotę od godz. 9:00 do 13:00. zawiezie nas do obiektów zwiedzanych, miejscowych atrakcji. Koszt- do podziału wg. ilości osób (ok 50-55 miejsc, przy cenie ok. 500zł, daje po ok. 10zł), bilety wstępu to z reguły ok. kilka zł/os. w miejscu, także proszę mieć jakieś drobne.
Do zobaczenia!
Jeśli są pytania- proszę na PW.
P.S. Pamiętajcie, ze czas dojazdu może się wydłużyć- w Beskidach wali śnieg, a drogi wszędzie mogą być nieźle zasypane. Proszę śledzić komunikaty drogowe.