Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 16

Wątek: 300d i 75-300 Sigmy

Mieszany widok

mike_p
    Guest

Domyślnie 300d i 75-300 Sigmy

Jestem nowym uzytkownikiem, dlatego na wstepie chcialbym sie przywitac. Jestem fotografem amatorem, jednak fotografia sie interesuje. Kupilem niedawno 300d z obiektywem 18-58mm czyli tzw KIT sprzedawany w komplecie. Niepowiem zakup tego sprzetu mnie troszke szarpna finansowo, ale jeszcze do tego chcialbym dokupic niedrogi (do 800zl) i nie tragiczny obiektyw 75-300, lub cos w podobnych granicach. Nie spodziewam sie cudow w tej cenie, ale cos na poczatek chcialbym miec.
    Słyszalem juz ze nie wszystkie obiektywy SIGMA pasują do 300d, trzeba w aparacie zmieniac chip.
    Czy sigma DL 75-300 1:4-5.6 bedzie pasowala bez przerobek do 300d?Jakie są ewentualnie wasze propozycje?
    Licze na fachowa pomoc

Początki nałogu Awatar santiblue
    Miasto
    Kraków

Domyślnie

DL - Digital Lens bedzie pasowal do cyfrowego dslr`a.
    Poszukaj sobie Sigmy 70-300 APO Makro Super II. f4-5,6 Mialem taka i sobie chwalilem. Nie jest rewelacja ale jako standardowy zoom na poczatek akurat.
    dSLR + coś tam...

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez santiblue
    DL - Digital Lens bedzie pasowal do cyfrowego dslr`a.
    Ciekawe skad tylko wziales ze oznaczenie DL znaczy Digital Lens? Pierwsze slysze a i podejrzewam ze firma sigma tez by sie zdziwila, gdyz wedlug niej DL oznacza Deluxe. To chyba nie jest forum, na ktorym pisze sie byle pisac.

"DL
    Deluxe. DL lenses are full feature lenses in spite of their modest price. Like other Sigma lenses, they are supplied with a custom lens hood and feature half-stop increments on manual aperture settings, depth of field scale, distance scale, infrared correction mark."
    http://www.sigmaphoto.com/html/lenses.htm

[ Dodano: 26-08-2004 ]
    mike_p,