Też tak myślę, ale chodzi mi głównie o to, że trzeba uważać i dobrze sprawadzać oferty, gdyż to co wydaje się ogólnie przyjetą zasadą, iż w zestawie jest taniej, niekoniecznie ma odzwierciedlenie w rzeczywistości.
Też tak myślę, ale chodzi mi głównie o to, że trzeba uważać i dobrze sprawadzać oferty, gdyż to co wydaje się ogólnie przyjetą zasadą, iż w zestawie jest taniej, niekoniecznie ma odzwierciedlenie w rzeczywistości.
Niemniej jednak zwykle tak jest, że jak kupuje się towar w sprzedaży łączonej to defacto powinno być taniej. Jednak jak widać nie jestTo smutne, że za wszystko zapłaci nierozważny Klient.
Canon 6D i 5D2 + Canon 24-70L/4,0 + Canon 16-35L/4,0 + Canon 17-40L/4,0 + Canon 70-200L/4,0 + Canon 40/2,8 + szkła M42 i lampa EXII
Rozumiem, że drugą częścią wypowiedzi nawiązujesz do innego wątku, w którym pisałem, że niedawno testowałem w sklepie 5dII
W tym akurat sklepie sprzedawca nie chciał dać mi nówki bym podłączył swoje szła, zaproponował mi swój prywatny.
Natomiast w sklepie, do którego jadę najprawdopodobniej w piątek, powiedziano mi, że nie ma problemu z przetestowaniem.
No i teraz kwestia "używanego" towaru. Wydaje mi się, że nie jest to takie biało-czarne. Trudno nie wypróbować produktu za takie pieniądze, to tak jakby nie przejechać się autem, które chcesz kupić.
Nawet jeśli 10 osób zrobi po 50 zdjęć testowych, to jak taka liczba ma się do gwarantowanej żywotności matrycy?
z drugiej strony, w sklepie, w którym pozwolono mi przetestować aparat, muszę się liczyć z tym, że ktoś wcześniej mógł go już testować...
Osobiście ciężko jest mi określić, które podejście sprzedawcy jest lepsze.
Tak czy tak wolę chyba jedną z tych dwóch opcji, niż odbierać aparat od kuriera (oczywiście pod warunkiem że ceny są zbliżone).
Raty możesz spłacić wcześniej tylko jeżeli bierzesz do 6rat właśnie.
Ja ostatnio tak spłaciłem 2ostatnie raty razem. Po prostu zrobiłem przelew, w tytule dałem numery 2 ostatnich kwitków i to wystarczyło.
Dostałem potem pismo, że kredyt został spłacony i zamknięty i oczywiście polecają następny
A co do tego ubezpieczenia to nie wiem na jakiej zasadzie to działa.
Ale wiem jedno, że pracownik w sklepie NIGDY Ci prawdy nie powie.
Teraz brałem telewizor na 30rat. Pierwsze moje zdanie: bez ubezpieczenia proszę. Pani z miejsca powiedziała, że na 30rat bez ubezpieczenia nie ma w ogóle takiej opcji. Bez ubezpieczenia tylko do 10rat. Bank z miejsca odrzuci.
Hmm no ok. niech będzie.
Od razu moja jakże nad wyraz przezorna mama dała się namówić na przedłużenie gwarancji do 5lat. W związku z czym pani przy ratach usilnie namawiała nas na dodatkowe ubezpieczenie od uszkodzeń mechanicznych. Mama już prawie dała się przekonać.
Ja stanowczo odmówiłem, więc nagle magicznie powstała opcja obniżenia ubezpieczenia i dodatkowa gwarancja wyszłaby całe 5zł drożej miesięcznie niż. oferta sprzed chwili. Mamuśka oczywiście cała w skowronkach, że tak.
A ja dalej, że i tak już wydajemy więcej niż założyliśmy i nie powinniśmy dawać się naciągać bo zaraz będzie nam proponowane coś dalej i że przecież jeszcze nic mechanicznie w domu nie uszkodziliśmy z naszej winy w ciągu gwarancji. Mama znowu przystała do mnie no to nagle znalazła się kolejna oferta:
Oferta z zupełnie minimalnym ubezpieczeniem (jak to pani powiedziała sam assistance) i wyszło z GW na 5lat + od uszkodzeń mechanicznych taniej o ok. 7zł miesięcznie niż pierwsza oferta TV i GW 5lat i o ok 10zł drożej niż pierwotnie zakładaliśmy. Także da się. Oczywiście pani usilnie znalazła oszczędność dla banku kosztem zysku sklepubo przecież na braku ubezpieczenia traci bank a na tych wszystkich dodatkowych gwarancjach zyskuje sklep
Jednak trzeba marudzić i się nie dać jak jeleń od razu bez słowa na wszystkie dodatki itd.
Aha jeszcze jedna rzecz która mnie totalnie zszokowała.
Nie wiem czy to działa tylko przy tym pakiecie GW 5lat + od uszkodzeń mech. i na jakich konkretnie zasadach ale pani nas poinformowała, że skoro dokonaliśmy u nich zakupu urządzenia z tym pakietem to dodatkowo:
Każde urządzenie w domu starsze od 2lat i nie starsze niż 6lat odzyskuje 1rok gwarancji! Każde, bez względu czy zakupione u nich czy nie!
Byliśmy w sklepie już na zamknięciu w dodatku mi też się spieszyło więc nie wypytałem się bardzo dokładnie ale mam zamiar poznać szczegółowo warunki tego pakietu.
Może będę spał spokojniej o moją już ponad 2letnią piąteczkę![]()
Ostatnio edytowane przez Goomis ; 14-12-2011 o 15:55
5DmkIII + S14/2.8 + C35/1.4LmkII + C85/1.2LmkII + C70-200/2.8L + 600EX-RT & 580EXII + Think Tanki (Retro30, Shapeshifter, Skin Set v2) + NEC EA274WMi + Sandisk
Ja brałem na 20 rat i bez ubezpieczenia się dało bez żadnych problemów. Oczywiście Miła Pani coś tam ściemniała na początku, że pewnie z ubezpieczeniem będzie, bo to tyle rat, ale jak jej powiedziałem, że akurat pracuję w ubezpieczeniach i wiem doskonale o co w tym wszystkim chodzi, to jak już przyszedłem za jakiś czas podpisywać dokumenty, to ani słowem nie wspomniała o konieczności ubezpieczenia![]()
Jakoś nie za bardzo chce mi się w to wierzyć. Przecież sklep, czy też ubezpieczyciel nie miał by w takim działaniu żadnego interesu. Sama gwarancja dot. "uszkodzeń mechanicznych" także daje do myślenia - użytkownik po pewnym czasie sam może powodować celowe "uszkodzenia mechaniczne" celem wymiany towaru na nowy. Pytanie jak działa taka gwarancja i jakie są główne założenia jej regulaminu?
Ostatnio edytowane przez axk ; 18-12-2011 o 16:03
EOS + Speedlite
Może o to chodziło http://www.euro.com.pl/others_serwis...?linksg=wiecej
taki assistance, dużo firm ubezpieczeniowych to ostatnio oferuje
de facto jest to ubezpieczenie, zresztą przedłużona gwarancja również