Pokaż wyniki od 1 do 10 z 37

Wątek: Serwis - ku przestrodze oszczędność nie zawsze popłaca.

Mieszany widok

  1. #1
    Pełne uzależnienie Awatar jacek_73
    Dołączył
    Oct 2010
    Miasto
    53 N, 18 E
    Wiek
    51
    Posty
    2 587

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez 7four Zobacz posta
    Myślę że nie widziałeś na żywo oklejonych poprawnie paczek, odpowiednio zabezpieczonych "ostrożnie szkło" itd ...ale po przejściach.
    Dobrze myślisz drogi Watsonie, ponieważ wszystkie paczki dochodzą do mnie bez przejść i siłą rzeczy uznałem to za rzecz normalną. W niczym nie zmieni to także nadszarpniętej reputacji serwisu OK z Gdańska.
    Jestę fotografę
    miszcz martwi się o podpis

  2. #2
    Uzależniony
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    850

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez jacek_73 Zobacz posta
    Dobrze myślisz drogi Watsonie, ponieważ wszystkie paczki dochodzą do mnie bez przejść i siłą rzeczy uznałem to za rzecz normalną. W niczym nie zmieni to także nadszarpniętej reputacji serwisu OK z Gdańska.
    Kwestia czasu i przerzucanych ilości drogi Sherlock'u
    Tak samo ja nie miałem okazji doświadczyć awarii swojego sprzętu, uszkodzonego aparatu,obiektywu, czy nawet komputera, systemu windows etc. Czyli wychodzi mi na to, że sprzęt się nie psuje i jest to dla mnie rzecz normalna :-P

    Dobra, zakończmy off-top i czekajmy na wynik reklamacji, bo ja przynajmniej liczę na taką informację końcową.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •