Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Pokaż wyniki od 31 do 37 z 37

Wątek: Serwis - ku przestrodze oszczędność nie zawsze popłaca.

  1. #31
    Bywalec Awatar monii
    Dołączył
    Jul 2005
    Wiek
    43
    Posty
    170

    Domyślnie

    Zanim napisalam watek to próbowałam załatwic z serwisem naprawę polubownie. Myślę że takie ostrzeżenie się przyda szczególnie że Panowie nie byli ani skorzy do przeprosin, i jak się okazalo mieli problem z zamówienie części canona ( jak stwierdzili canon robi im problemy z częściami )
    A to już informacja cenna w momencie gdy ktos potrzebuje wymienić jakąś część w tym serwisie.
    Niech się upewni pisemnie
    - jak jest koszt wymiany i naprawy
    - jaki jest czas realizacji.
    - i niech poprosi o przesyłkę ubezpieczona i dobrze zapakowaną.

    A co do wysyłki, to ja wysłałam swój aparat bardzo dobrze zabezpieczony i ubezpieczony na kwote ok 3tys.. Uważam że fajnie aby serwisy robiły to w ten sam sposób i szanowały nasze sprzęty.

    Nikogo tutaj nie namawiam do omijania szerokim łukiem tego serwisu, poprostu uprzedzam jakie mogą byc problemy.

  2. #32
    Pełne uzależnienie Awatar jacek_73
    Dołączył
    Oct 2010
    Miasto
    53 N, 18 E
    Wiek
    51
    Posty
    2 587

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez 7four Zobacz posta
    ...Odnieście się do całości przypadku uszkodzonego aparatu odebranego po naprawie. Nic więcej.
    Odpowiednie zabezpieczenie paczki, tudzież jej poprawne oznaczenie (bo na filmiku nie widać co chłopaki tak energicznie rzucali - to mogła być makulatura z megasamu) należy do wysyłającego, w tym wypadku do serwisu, a nie do kuriera.
    Jestę fotografę
    miszcz martwi się o podpis

  3. #33
    Uzależniony
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    850

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez jacek_73 Zobacz posta
    Odpowiednie zabezpieczenie paczki, tudzież jej poprawne oznaczenie (bo na filmiku nie widać co chłopaki tak energicznie rzucali - to mogła być makulatura z megasamu) należy do wysyłającego, w tym wypadku do serwisu, a nie do kuriera.
    Myślę że nie widziałeś na żywo oklejonych poprawnie paczek, odpowiednio zabezpieczonych "ostrożnie szkło" itd ... ale po przejściach. rozumiem że opis "filmik pierwszy z brzegu" nie wyjaśnia dokładnie tego, że nie chce mi się szukać innych. A to czego dokładnie nie widzimy w drodze od pkt. A do pkt. B jest tylko wskazaniem, że takie rzeczy maja miejsce niezależnie kto wysyła, czym wysyła i jak bardzo zabezpieczy. Poszukaj a znajdziesz jeżeli chcesz. Ja nie muszę szukać bo widziałem. I dam tylko radę, że jak podpisujesz list przewozowy, oświadczasz że paczka jest cała i nienaruszona czyli "po odejściu od kasy, reklamacji nie uwzględnia się".

  4. #34
    Pełne uzależnienie Awatar jacek_73
    Dołączył
    Oct 2010
    Miasto
    53 N, 18 E
    Wiek
    51
    Posty
    2 587

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez 7four Zobacz posta
    Myślę że nie widziałeś na żywo oklejonych poprawnie paczek, odpowiednio zabezpieczonych "ostrożnie szkło" itd ...ale po przejściach.
    Dobrze myślisz drogi Watsonie, ponieważ wszystkie paczki dochodzą do mnie bez przejść i siłą rzeczy uznałem to za rzecz normalną. W niczym nie zmieni to także nadszarpniętej reputacji serwisu OK z Gdańska.
    Jestę fotografę
    miszcz martwi się o podpis

  5. #35
    Uzależniony
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    850

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez jacek_73 Zobacz posta
    Dobrze myślisz drogi Watsonie, ponieważ wszystkie paczki dochodzą do mnie bez przejść i siłą rzeczy uznałem to za rzecz normalną. W niczym nie zmieni to także nadszarpniętej reputacji serwisu OK z Gdańska.
    Kwestia czasu i przerzucanych ilości drogi Sherlock'u
    Tak samo ja nie miałem okazji doświadczyć awarii swojego sprzętu, uszkodzonego aparatu,obiektywu, czy nawet komputera, systemu windows etc. Czyli wychodzi mi na to, że sprzęt się nie psuje i jest to dla mnie rzecz normalna :-P

    Dobra, zakończmy off-top i czekajmy na wynik reklamacji, bo ja przynajmniej liczę na taką informację końcową.

  6. #36
    Bywalec Awatar monii
    Dołączył
    Jul 2005
    Wiek
    43
    Posty
    170

    Domyślnie

    Aparat przyszedł ponownie z tą samą wadą co wcześniej ( czyli nieostrość w wizjerze ).
    Nie wiem czemu tego nie sprawdzili :/ albo dlaczego komuś wydawał się być ostry wizjer skoro jest identycznie jak przed ponownym odesłaniu sprzętu.

    Okazuje się że nie ostrzy na Auto Focusie, ponieważ przy manualu widać dobrze.

    Nie odsyłam go znowu bo coś mi się wydaje że jest to kwestią ich naprawy mirror boxa ... pewnie ta blaszka itp powoduje jakiś inny kąt nachylenia lustra .. nie wiem.

    Natomiast po negocjacjach Pan zaproponował zwrot kosztów naprawy, a jak przyjdą do nich mirror boxy za m-c to wtedy mi wymieni po kosztach. Bo z taką nieostrością to raczej ciężko się pracuje.

    pozdr.
    Monika

  7. #37
    Pełne uzależnienie Awatar dinderi
    Dołączył
    Aug 2009
    Miasto
    Raszyn
    Wiek
    51
    Posty
    3 028

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Goomis Zobacz posta
    A ja wręcz przeciwnie. Wysłałem kiedyś sprzedaną 50/1.8 która do miejsca przeznaczenia nigdy nie dotarła. Nie jest to raczej przypadek odosobniony.
    Znasz przypadek zaginionej paczki kurierskiej? Ja nie słyszałem.
    Jak czytam forum, utwierdzam się w przekonaniu, że względem mnie świat postępuje jakoś inaczej. Jestem sprawcą wysyłania co najmniej 400 paczek rocznie, od 5 lat. Zarówno kurierem jak i pocztą. Dotąd nie zginęła ŻADNA!, nie ukradziono ŻADNEJ!
    Kontakt ze mną tylko przez e-mail: "mirekkania na yahoo kropka com kropka au". PW nie czytam.
    09. Rób i pokazuj zdjęcia, które podobają się tobie, a nie oglądającym.

    ---Moje zdjecia na FB---

Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •