Zanim napisalam watek to próbowałam załatwic z serwisem naprawę polubownie. Myślę że takie ostrzeżenie się przyda szczególnie że Panowie nie byli ani skorzy do przeprosin, i jak się okazalo mieli problem z zamówienie części canona ( jak stwierdzili canon robi im problemy z częściami )
A to już informacja cenna w momencie gdy ktos potrzebuje wymienić jakąś część w tym serwisie.
Niech się upewni pisemnie
- jak jest koszt wymiany i naprawy
- jaki jest czas realizacji.
- i niech poprosi o przesyłkę ubezpieczona i dobrze zapakowaną.
A co do wysyłki, to ja wysłałam swój aparat bardzo dobrze zabezpieczony i ubezpieczony na kwote ok 3tys.. Uważam że fajnie aby serwisy robiły to w ten sam sposób i szanowały nasze sprzęty.
Nikogo tutaj nie namawiam do omijania szerokim łukiem tego serwisu, poprostu uprzedzam jakie mogą byc problemy.