Pokaż wyniki od 1 do 10 z 37

Wątek: Serwis - ku przestrodze oszczędność nie zawsze popłaca.

Mieszany widok

  1. #1
    Bywalec Awatar monii
    Dołączył
    Jul 2005
    Wiek
    43
    Posty
    170

    Domyślnie

    Tak jest to OK serwis z Gdańska. Nie chciałam pisac bo znowu odsyłałam im aparat z uszkodzona matówką , wiec nie bardzo wiedziałam jak sie zachowają po np. narzekaniu na forum.

    Teraz żałuję że nie oddałam aparatu normalnie na żytnią ... ale człowiek mądry po szkodzie. Szczególnie że serwis ten był polecany tutaj na forum.

    Po drugie robiłam wczesniej wycenę na oryginalną część Mirror Boxa i dostałam wycenę niższą ( żytnia 1200 ) serwis ( 700 zł )
    Wiec pomyślałam że Canon poprostu bardzo dużo zarabia na tej części.

    Canon 5D swoje przeżył, Czekam na 5Dmrk III ( jak sie nie doczekam do lutego to zmienie na mrk II. ) i ten będzie tylko backupem stąd nie bardzo widziałam sens naprawy za 1200zł. tymbardziej że uzyskałam info w serwisie że nowy mirror box do canona kosztuje 600zł i że nie ma problemu.
    Ale jak widac był to błąd.

    Dostałam dzisiaj informację z serwisu że w to w transporcie uszkodzono mi matówkę i wypadła jakaś tam śruba dlatego obraz nie był ostry.
    Dodatkowo prosiłam o wyczyszczenie matrycy gdyż syf jaki się tam znalazł po ich naprawie to kolejna niespodzianka.
    Aparat przez serwis nie był dobrze zabezpieczony, teraz pewnie bede sie zastanawiać czy np. m-c po naprawie nie padnie cos innego skoro jakas sruba odpadła a aparat nie był dobrze zabezpieczony.
    Żadnego oznaczenia "uwaga ostroznie " wiedząc że wysyłaja lustrzankę.

    Jedym słowem porażka. Może akurat ja mam takiego pecha, może Panowie na codzień nie mają bałaganu i rzetelnie wyceniają naprawy i aż takie wpadki im sie nie zdażają.


    A na koniec powiem tylko że gdybym schrzaniła komuś np. zdjęcia, to nie wziełabym zapłaty tylko przeprosiła , zaoferowała jeszcze jedną sesję kosztem swojego czasu i pracy,.
    A dostałam rabat ok 50zł, Pan był teraz bardzo miły, co nie zmienia faktu że robiąc zdjęcia będę sie zastanawiać czy nic nie zostało popsute i zaraz nie padnie po raz kolejny.
    Obym się myliła, i oby aparat śmigał wraz z naprawionym Mirror Boxem.

    Pozdrawiam
    Monika

  2. #2
    Pełne uzależnienie Awatar jacek_73
    Dołączył
    Oct 2010
    Miasto
    53 N, 18 E
    Wiek
    52
    Posty
    2 587

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez monii Zobacz posta
    ...Pan był teraz bardzo miły...
    Taka kwestia pojawia się kilka razy w wypowiedziach. Próbowałem sobie przypomnieć i...dzisiaj mało kto nie jest bardzo miły Serwis jak piszesz polecany, najprawdopodobniej ilość zleceń przekracza możliwości organizacyjne 'miłego pana'...niestety.
    Jestę fotografę
    miszcz martwi się o podpis

  3. #3
    Początki nałogu Awatar Viqy
    Dołączył
    Sep 2007
    Miasto
    Gdańsk
    Wiek
    49
    Posty
    407

    Cool

    Cytat Zamieszczone przez monii Zobacz posta
    Tak jest to OK serwis z Gdańska.
    Mi kiedyś chcieli zabrać aparat na 4 dni - miałem zamiar zlecić im czyszczenie matrycy w 5-tce

  4. #4
    Bywalec Awatar monii
    Dołączył
    Jul 2005
    Wiek
    43
    Posty
    170

    Domyślnie

    heheh
    pisze "mily Pan " w zalezności od okoliczności )))
    nie znam ich imion.

    Mili Panowie sa przy wycenach , ale bardzo Niemili gdy chce się coś od nich wyegzekfować i zwraca im się uwagę.

    Sądze że nie wymienili mirror boxa gdyż naprawa przeciagnela by się to 5,5 tygodnia i jeszcze mało by zarobili, więc wymyślili że naprawa wyjdzie na lepsze.
    Zobaczymy.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •