Co to za serwis ?????? Koniecznie dajcie info.
Co to za serwis ?????? Koniecznie dajcie info.
6D; 5DII; C 24-70 2.8L; C 24-105L; C 70-200 2.8L; C 35 2.0 IS; C 50 1.4; C 85 1.8; S 17-35 2.8-4
Moje fotki Moje fotki II
Nie rozumiem dlaczego robić tajemnicę z tego który to serwis?
Jak ktoś ma z kontrahentem problem (najlepiej użytkownikiem tego forum) to zaraz z oskarżeniami o oszustwo wyskakuje. A jak z serwisem problem to wielka tajemnica... chyba że to serwis na Żytniej. Trochę nie fair.
Moim zdaniem gdy aparat zarabia na siebie to nie warto kombinować i naprawiać byle gdzie...może i drożej, ale pewnie. Też wymieniałem niedawno mirror box-a w 5D w CSI i po 2 tyg miałem aparat naprawiony...
Jako, że monii nie odpisała mi na PW nie mam pewności czy jej problemy są z serwisem, do którego wysłałem moje obiektywy.
Serwis który opisałem wcześniej i który odesłał mi obiektyw z adnotację: "Obiektyw na ile to możliwe wyczyszczony. Nieostrości w obrazie mogą występować z powodu uszkodzenia soczewki" To:
OK! SWRWIS
ul. Obrońców Wybrzeża
Gdańsk
Choć w sumie to cieszę się, bo sam wyczyściłem i zaoszczędziłem trochę kasy;-)
PS
Są też gorsze serwisy. Opisywanego wcześniej tamrona kolega zaniósł do jakiegoś serwisu, w którym go rozebrali, stwierdzili uszkodzenie taśmy, wycenili naprawę na 500zł (w serwisie tamrona powiedzieli chyba 350zł) i oddali w częściach - za złożenie chcieli 100 zł.
W OK! Serwisie przynajmniej poskładali go za darmo.
6D; 5DII; C 24-70 2.8L; C 24-105L; C 70-200 2.8L; C 35 2.0 IS; C 50 1.4; C 85 1.8; S 17-35 2.8-4
Moje fotki Moje fotki II
Tak jest to OK serwis z Gdańska. Nie chciałam pisac bo znowu odsyłałam im aparat z uszkodzona matówką , wiec nie bardzo wiedziałam jak sie zachowają po np. narzekaniu na forum.
Teraz żałuję że nie oddałam aparatu normalnie na żytnią ... ale człowiek mądry po szkodzie. Szczególnie że serwis ten był polecany tutaj na forum.
Po drugie robiłam wczesniej wycenę na oryginalną część Mirror Boxa i dostałam wycenę niższą ( żytnia 1200 ) serwis ( 700 zł )
Wiec pomyślałam że Canon poprostu bardzo dużo zarabia na tej części.
Canon 5D swoje przeżył, Czekam na 5Dmrk III ( jak sie nie doczekam do lutego to zmienie na mrk II. ) i ten będzie tylko backupem stąd nie bardzo widziałam sens naprawy za 1200zł. tymbardziej że uzyskałam info w serwisie że nowy mirror box do canona kosztuje 600zł i że nie ma problemu.
Ale jak widac był to błąd.
Dostałam dzisiaj informację z serwisu że w to w transporcie uszkodzono mi matówkę i wypadła jakaś tam śruba dlatego obraz nie był ostry.
Dodatkowo prosiłam o wyczyszczenie matrycy gdyż syf jaki się tam znalazł po ich naprawie to kolejna niespodzianka.
Aparat przez serwis nie był dobrze zabezpieczony, teraz pewnie bede sie zastanawiać czy np. m-c po naprawie nie padnie cos innego skoro jakas sruba odpadła a aparat nie był dobrze zabezpieczony.
Żadnego oznaczenia "uwaga ostroznie " wiedząc że wysyłaja lustrzankę.
Jedym słowem porażka. Może akurat ja mam takiego pecha, może Panowie na codzień nie mają bałaganu i rzetelnie wyceniają naprawy i aż takie wpadki im sie nie zdażają.
A na koniec powiem tylko że gdybym schrzaniła komuś np. zdjęcia, to nie wziełabym zapłaty tylko przeprosiła , zaoferowała jeszcze jedną sesję kosztem swojego czasu i pracy,.
A dostałam rabat ok 50zł, Pan był teraz bardzo miły, co nie zmienia faktu że robiąc zdjęcia będę sie zastanawiać czy nic nie zostało popsute i zaraz nie padnie po raz kolejny.
Obym się myliła, i oby aparat śmigał wraz z naprawionym Mirror Boxem.
Pozdrawiam
Monika
Jestę fotografę
miszcz martwi się o podpis
heheh
pisze "mily Pan " w zalezności od okoliczności)))
nie znam ich imion.
Mili Panowie sa przy wycenach , ale bardzo Niemili gdy chce się coś od nich wyegzekfować i zwraca im się uwagę.
Sądze że nie wymienili mirror boxa gdyż naprawa przeciagnela by się to 5,5 tygodnia i jeszcze mało by zarobili, więc wymyślili że naprawa wyjdzie na lepsze.
Zobaczymy.