Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 37

Wątek: Serwis - ku przestrodze oszczędność nie zawsze popłaca.

Mieszany widok

  1. #1

  2. #2
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    May 2008
    Miasto
    Nowy Sącz
    Posty
    1 304

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez michal_sokolowski Zobacz posta
    Co to za serwis ?????? Koniecznie dajcie info.
    Jak monii naprawią lub nie, ten aparat to myślę, że sama napisze. Skoro teraz nie chce podać nazwy, może ma jakiś powód. Jeśli tego nie zrobi to ja napiszę. Poczekajmy kilka dni
    6D; 5DII; C 24-70 2.8L; C 24-105L; C 70-200 2.8L; C 35 2.0 IS; C 50 1.4; C 85 1.8; S 17-35 2.8-4
    Moje fotki Moje fotki II

  3. #3
    Uzależniony
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    850

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tlustyx Zobacz posta
    Jak monii naprawią lub nie, ten aparat to myślę, że sama napisze. Skoro teraz nie chce podać nazwy, może ma jakiś powód. Jeśli tego nie zrobi to ja napiszę. Poczekajmy kilka dni
    Dokładnie, psy wieszać to jest łatwo, może wybrną z sytuacji.

  4. #4
    zło konieczne Awatar Vitez
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    19 804

    Domyślnie

    Nie rozumiem dlaczego robić tajemnicę z tego który to serwis?
    Jak ktoś ma z kontrahentem problem (najlepiej użytkownikiem tego forum) to zaraz z oskarżeniami o oszustwo wyskakuje. A jak z serwisem problem to wielka tajemnica... chyba że to serwis na Żytniej. Trochę nie fair.

  5. #5
    Coś już napisał
    Dołączył
    Dec 2006
    Miasto
    Skierniewice
    Posty
    60

    Domyślnie

    Moim zdaniem gdy aparat zarabia na siebie to nie warto kombinować i naprawiać byle gdzie...może i drożej, ale pewnie. Też wymieniałem niedawno mirror box-a w 5D w CSI i po 2 tyg miałem aparat naprawiony...

  6. #6
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    May 2008
    Miasto
    Nowy Sącz
    Posty
    1 304

    Domyślnie

    Jako, że monii nie odpisała mi na PW nie mam pewności czy jej problemy są z serwisem, do którego wysłałem moje obiektywy.

    Serwis który opisałem wcześniej i który odesłał mi obiektyw z adnotację: "Obiektyw na ile to możliwe wyczyszczony. Nieostrości w obrazie mogą występować z powodu uszkodzenia soczewki" To:

    OK! SWRWIS
    ul. Obrońców Wybrzeża
    Gdańsk

    Choć w sumie to cieszę się, bo sam wyczyściłem i zaoszczędziłem trochę kasy;-)

    PS
    Są też gorsze serwisy. Opisywanego wcześniej tamrona kolega zaniósł do jakiegoś serwisu, w którym go rozebrali, stwierdzili uszkodzenie taśmy, wycenili naprawę na 500zł (w serwisie tamrona powiedzieli chyba 350zł) i oddali w częściach - za złożenie chcieli 100 zł.
    W OK! Serwisie przynajmniej poskładali go za darmo.
    6D; 5DII; C 24-70 2.8L; C 24-105L; C 70-200 2.8L; C 35 2.0 IS; C 50 1.4; C 85 1.8; S 17-35 2.8-4
    Moje fotki Moje fotki II

  7. #7
    Bywalec Awatar monii
    Dołączył
    Jul 2005
    Wiek
    43
    Posty
    170

    Domyślnie

    Tak jest to OK serwis z Gdańska. Nie chciałam pisac bo znowu odsyłałam im aparat z uszkodzona matówką , wiec nie bardzo wiedziałam jak sie zachowają po np. narzekaniu na forum.

    Teraz żałuję że nie oddałam aparatu normalnie na żytnią ... ale człowiek mądry po szkodzie. Szczególnie że serwis ten był polecany tutaj na forum.

    Po drugie robiłam wczesniej wycenę na oryginalną część Mirror Boxa i dostałam wycenę niższą ( żytnia 1200 ) serwis ( 700 zł )
    Wiec pomyślałam że Canon poprostu bardzo dużo zarabia na tej części.

    Canon 5D swoje przeżył, Czekam na 5Dmrk III ( jak sie nie doczekam do lutego to zmienie na mrk II. ) i ten będzie tylko backupem stąd nie bardzo widziałam sens naprawy za 1200zł. tymbardziej że uzyskałam info w serwisie że nowy mirror box do canona kosztuje 600zł i że nie ma problemu.
    Ale jak widac był to błąd.

    Dostałam dzisiaj informację z serwisu że w to w transporcie uszkodzono mi matówkę i wypadła jakaś tam śruba dlatego obraz nie był ostry.
    Dodatkowo prosiłam o wyczyszczenie matrycy gdyż syf jaki się tam znalazł po ich naprawie to kolejna niespodzianka.
    Aparat przez serwis nie był dobrze zabezpieczony, teraz pewnie bede sie zastanawiać czy np. m-c po naprawie nie padnie cos innego skoro jakas sruba odpadła a aparat nie był dobrze zabezpieczony.
    Żadnego oznaczenia "uwaga ostroznie " wiedząc że wysyłaja lustrzankę.

    Jedym słowem porażka. Może akurat ja mam takiego pecha, może Panowie na codzień nie mają bałaganu i rzetelnie wyceniają naprawy i aż takie wpadki im sie nie zdażają.


    A na koniec powiem tylko że gdybym schrzaniła komuś np. zdjęcia, to nie wziełabym zapłaty tylko przeprosiła , zaoferowała jeszcze jedną sesję kosztem swojego czasu i pracy,.
    A dostałam rabat ok 50zł, Pan był teraz bardzo miły, co nie zmienia faktu że robiąc zdjęcia będę sie zastanawiać czy nic nie zostało popsute i zaraz nie padnie po raz kolejny.
    Obym się myliła, i oby aparat śmigał wraz z naprawionym Mirror Boxem.

    Pozdrawiam
    Monika

  8. #8
    Pełne uzależnienie Awatar jacek_73
    Dołączył
    Oct 2010
    Miasto
    53 N, 18 E
    Wiek
    51
    Posty
    2 587

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez monii Zobacz posta
    ...Pan był teraz bardzo miły...
    Taka kwestia pojawia się kilka razy w wypowiedziach. Próbowałem sobie przypomnieć i...dzisiaj mało kto nie jest bardzo miły Serwis jak piszesz polecany, najprawdopodobniej ilość zleceń przekracza możliwości organizacyjne 'miłego pana'...niestety.
    Jestę fotografę
    miszcz martwi się o podpis

  9. #9
    Początki nałogu Awatar Viqy
    Dołączył
    Sep 2007
    Miasto
    Gdańsk
    Wiek
    49
    Posty
    407

    Cool

    Cytat Zamieszczone przez monii Zobacz posta
    Tak jest to OK serwis z Gdańska.
    Mi kiedyś chcieli zabrać aparat na 4 dni - miałem zamiar zlecić im czyszczenie matrycy w 5-tce

  10. #10
    Bywalec Awatar monii
    Dołączył
    Jul 2005
    Wiek
    43
    Posty
    170

    Domyślnie

    heheh
    pisze "mily Pan " w zalezności od okoliczności )))
    nie znam ich imion.

    Mili Panowie sa przy wycenach , ale bardzo Niemili gdy chce się coś od nich wyegzekfować i zwraca im się uwagę.

    Sądze że nie wymienili mirror boxa gdyż naprawa przeciagnela by się to 5,5 tygodnia i jeszcze mało by zarobili, więc wymyślili że naprawa wyjdzie na lepsze.
    Zobaczymy.

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •