Pokaż wyniki od 1 do 10 z 121

Wątek: Serwis Canona E-csi Warszawa na ul. Żytniej cz. II

Mieszany widok

  1. #1

    Domyślnie Odp: Serwis Canona E-csi Warszawa na ul. Żytniej cz. II

    Teoretycznie jest tak jak piszesz, ale w wielu przypadkach sprzedawane są sprzęty z adnotacją „gwarancja sprzedawcy”, a nie producenta, a regulamin reklamacyjny takiego sprzedawcy ma się nijak do obowiązującego prawa. Rozumiem że w takiej sytuacji gwarancja funkcjonuje dopóki istnieje sprzedawca. A co potem? Nie chcę mi się łazić po sądach. Duże sieci raczej nie upadną i mają jeszcze jeden atrybut. Czas na wykonanie naprawy to 30 dni, a potem jeśli nie zdążą, to nie ma sralis-mazgalis, jest wymiana na nowy. Uwierz mi że to działa. Gwarancja tzw. „Europejska” czy „Światowa” nie do końca jest respektowana przez serwis, jakby miało to znaczenie gdzie kupiłeś. Zresztą taka insynuacja wynikała z rozmowy.
    Ostatnio edytowane przez ebeb ; 06-03-2020 o 09:45

  2. #2
    Pełne uzależnienie Awatar kmeg
    Dołączył
    Jul 2009
    Wiek
    49
    Posty
    1 533

    Domyślnie Odp: Serwis Canona E-csi Warszawa na ul. Żytniej cz. II

    Cytat Zamieszczone przez ebeb Zobacz posta
    Teoretycznie jest tak jak piszesz, ale w wielu przypadkach sprzedawane są sprzęty z adnotacją „gwarancja sprzedawcy”, a nie producenta, a regulamin reklamacyjny takiego sprzedawcy ma się nijak do obowiązującego prawa. Rozumiem że w takiej sytuacji gwarancja funkcjonuje dopóki istnieje sprzedawca. A co potem? Nie chcę mi się łazić po sądach. Duże sieci raczej nie upadną i mają jeszcze jeden atrybut. Czas na wykonanie naprawy to 30 dni, a potem jeśli nie zdążą, to nie ma sralis-mazgalis, jest wymiana na nowy. Uwierz mi że to działa. Gwarancja tzw. „Europejska” czy „Światowa” nie do końca jest respektowana przez serwis, jakby miało to znaczenie gdzie kupiłeś. Zresztą taka insynuacja wynikała z rozmowy.
    Autoryzowany serwis Canona w obszarze EU respektuje gwarancje (EWS) z oficjalnej europejskiej (EU) dystrybucji. Canon ma stronę, gdzie sobie można sprawdzić po numerze seryjnym z jakiej dystrybucji coś pochodzi - jest to np potrzebne do cashback. Skad informacja o wymienie czegokolwiek na nowe w ramach gwarancji jeśli czegoś nie naprawią w 30 dni???

    A do autora wątku: MM ma sprzęt z oficjalnej dystrybucji i nie będzie z nim problemu z serwisem. MM ma inne grzeszki ale akurat o wykluczenie z gwarancji bym się nie martwił.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •