Strona 6 z 8 PierwszyPierwszy ... 45678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 77

Wątek: FotoIt a polska dystrybucja

  1. #51
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jun 2004
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    47
    Posty
    7 446

    Domyślnie

    Gdyby to trafiło do serwisu z kompletem dokumentów (gwarancja podbita na tą samą firmę co paragon itp), to na pewno byłoby zrealizowane w ramach gwarancji. A skoro sklep musiał płacić za naprawę, to na pewno było coś nie tak.
    O obiektywach wiem prawie wszystko

  2. #52
    Uzależniony
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    850

    Domyślnie

    Zawsze jest słowo "może" :-D

    A może nie chodziło tutaj o 600 zł, tylko o większą kasę, a obiektyw został "zakładnikiem" w relacji sklep-serwis.

    Dużo firm działa na zasadzie kredytu kupieckiego, który czasami jest nadwyrężany.

    Myslę że jeden przykład nie zrobi nie wiadomo jakiej opini.
    Czasami jeden pracownik daje przysłowiowej "....." co nijak się nie ma do sytuacji żeby ostrzegać całą polskę ... "nie kupujcie tam".

    A może to konkurencja robi "czarny marketing"

    Czasami trzeba być upierdliwym klientem i pilnować swojego (stanowczo, ale grzecznie) i sprawe można załatwić "szybciej".

    Ja tam kupowałem, przez internet, nie mieli na stanie, nie kupowałem, zawsze pytałem czy jest, było to kupiłem - bez problemu, paczka na drugi dzień była.

    z serwisu nie korzystałem bo nie musiałem jak na razie :cool:

    I nie była to jedyna firma w której kupowałem :rolleyes:

  3. #53
    Uzależniony Awatar szambonur
    Dołączył
    Jan 2011
    Miasto
    za siedmioma górami...
    Posty
    712

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez 7four Zobacz posta

    Myslę że jeden przykład nie zrobi nie wiadomo jakiej opini.
    Czasami jeden pracownik daje przysłowiowej "....." co nijak się nie ma do sytuacji żeby ostrzegać całą polskę ... "nie kupujcie tam".

    A może to konkurencja robi "czarny marketing"

    Czasami trzeba być upierdliwym klientem i pilnować swojego (stanowczo, ale grzecznie) i sprawe można załatwić "szybciej".
    Właśnie otwieram sklep z obiektywami i Fotoit to moja największa konkurencja... - tak to odebrałem czytając Twoją wypowiedź.

    Cały miesiąc grzecznie się dopytywałem o mój obiektyw, tudzież ONI grzecznie mnie przez ten czas robili w ******, więc jak mam to inaczej obierać...?
    Ostatnio edytowane przez Kolekcjoner ; 18-11-2011 o 15:32

  4. #54
    Pełne uzależnienie Awatar MC_
    Dołączył
    Oct 2009
    Miasto
    Torun/Slupsk
    Posty
    3 444

    Domyślnie

    Kolego 7four, dobry sklep poznajemy po tym, jak się zachowuje gdy pojawiają się problemy.

  5. #55
    Obertroll Awatar Kolekcjoner
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Pod Tatrami
    Posty
    18 776

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez 7four Zobacz posta
    A może to konkurencja robi "czarny marketing"
    Rozczaruję Cię ale znam kolegę i nie pracuje w handlu :cool:. Obiektyw widziałem zaraz po kupnie bośmy go razem testowali :cool:.
    Snujesz jakieś teorie spiskowe na potrzebę udowodnienia fałszywej tezy. Niestety wiele polskich sklepów tak właśnie działa. Zachęcić, sprzedać, zapomnieć. Sam się z tym wiele razy spotkałem.


    Cytat Zamieszczone przez MC_ Zobacz posta
    Kolego 7four, dobry sklep poznajemy po tym, jak się zachowuje gdy pojawiają się problemy.
    Otóż to.
    "Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
    Kapitan Wagner

  6. #56
    Uzależniony
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    850

    Domyślnie

    Eee tam, odrazu spisek :-D

    Jedyny sensowny spisek był Doktora Plamy mi tam do niego daleko.

    To było luzne podsumowanie, wielu niewiadomych które sie tu przewijały.

    Jest paragon/faktura, jest gwarancja, jest punkt serwisowy, pośrednictwo sklepu jest niepotrzebne do wykonania naprawy - takie jest moje zdanie.

    A powiedzcie mi co ma zrobić pracownik, który zna problem, wie że szef nad nim stoi z batem, klientowi prawdy nie może powiedzieć ... to zbywa, wymyśla historie, a z takimi reklamacjami wielu sie już chyba spotkało (i nie chodzi mi tu o ten konkretny sklep) - nie byliście takim pracownikiem ? To nie wiecie jak to jest.

    szambonur -nie wyciągaj pochopnych wniosków, wyciągając fragment z kontekstu :-D powalczyłeś, miejmy nadzieje że skutecznie.
    Ile czasu trwała naprawa w sumie?

    Kolekcjoner - "Zachęcić, sprzedać, zapomnieć" - to jest handel właśnie w każdej branży jest taki sam, serwis niestety dostaje potem od niezadowolonych klientów po 4ch literach. I nikt nie magazynuje setek cześci zamiennych, są po pare sztuk zwykle w całej europie, a sprowadzenie trwa 1 dzień, no chyba że z japonii, cła i inne "opuźniacze", a jak to jest nowy produkt, to na początku wychodzą "wady", później długo nic, i krzywa znowu rośnie ze względu na wiek. Sorry, ale to jest nowy obiektyw, i części w polsce na 100% nie ma, skończyły się, cokolwiek.

    a tu jak jest serwis zewnętrzny, to w przypadku reklamacji kolejka pośredników się wydłuża.

    Najlepsze rozwiązanie to nie psuć sprzętu

    p.s.
    Dobry pomysł, jak ceny będą niezłe, to czemu nie
    konkurencja jest dobra

  7. #57
    Pełne uzależnienie Awatar jacek_73
    Dołączył
    Oct 2010
    Miasto
    53 N, 18 E
    Wiek
    51
    Posty
    2 587

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kolekcjoner Zobacz posta
    Rozczaruję Cię ale znam kolegę...
    Aha to razem jesteście w spisku

    A teraz zupełnie poważnie. szambonur, wiele niezbyt pochlebnych opinii się naczytałem o serwisie tamrona (m.in. razem z grzybem usunęli powłoki antyodblaskowe, naprawili zacinającą się przysłonę ale popsuli AF, itd...). Póki co wkładam to do swojej książki "Urban legends", niemniej takie głosy zasiewają w człowieku niepokój. Czy z Twoim obiektywem po naprawie nic się nie dzieje...gdybyś zechciał sprawdzić i napisać.

    Pozdrawiam.
    Jestę fotografę
    miszcz martwi się o podpis

  8. #58
    Obertroll Awatar Kolekcjoner
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Pod Tatrami
    Posty
    18 776

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez 7four Zobacz posta
    A powiedzcie mi co ma zrobić pracownik, który zna problem, wie że szef nad nim stoi z batem, klientowi prawdy nie może powiedzieć ... to zbywa, wymyśla historie, a z takimi reklamacjami wielu sie już chyba spotkało (i nie chodzi mi tu o ten konkretny sklep) - nie byliście takim pracownikiem ? To nie wiecie jak to jest.
    A cóż ma do tego pracownik :rolleyes Przecież Paweł nie krytykuje pracowników tylko sklep i jego politykę.


    Cytat Zamieszczone przez 7four Zobacz posta
    Kolekcjoner - "Zachęcić, sprzedać, zapomnieć" - to jest handel właśnie w każdej branży jest taki sam,
    Nie nie jest.
    Najlepszym dowodem fałszywości tej tezy jest sukces firm, które nie stosują takich zasad.

    Cytat Zamieszczone przez 7four Zobacz posta
    Najlepsze rozwiązanie to nie psuć sprzętu
    Najlepsze rozwiązanie to nie kupować w firmach, które po zakupie mają gdzieś klienta.

    Cytat Zamieszczone przez jacek_73 Zobacz posta
    Aha to razem jesteście w spisku
    Witamy :grin:
    "Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
    Kapitan Wagner

  9. #59
    Uzależniony
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    850

    Domyślnie

    To może inaczej

    Naprawili ? bo już nie wiem tak/nie

    Handlowiec ma target sprzedaży do wykonania a od napraw i obsługi posprzedażnej jest serwis tak/nie

    Pokaż mi te dobre firmy (może być na PW) o których ani słowa nie znajdziemy krytyki

    Jakbym tym się kierował, chyba nic bym nie kupił

    Co klient to inny przypadek, nie genaralizujmy, jak pojawi się wysyp uszkodzonych tamronów, których naprawa będzie tak wygladała tylko w jednej firmie a w innych nie, to macie racje ;-)

  10. #60
    Uzależniony Awatar szambonur
    Dołączył
    Jan 2011
    Miasto
    za siedmioma górami...
    Posty
    712

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez 7four Zobacz posta
    To może inaczej

    Naprawili ? bo już nie wiem tak/nie

    Handlowiec ma target sprzedaży do wykonania a od napraw i obsługi posprzedażnej jest serwis tak/nie

    Pokaż mi te dobre firmy (może być na PW) o których ani słowa nie znajdziemy krytyki

    Jakbym tym się kierował, chyba nic bym nie kupił

    Co klient to inny przypadek, nie genaralizujmy, jak pojawi się wysyp uszkodzonych tamronów, których naprawa będzie tak wygladała tylko w jednej firmie a w innych nie, to macie racje ;-)

    Nie chcę Cię przymuszać do prześledzenia całej historii, więc w skrócie to wyglądało tak: Fotoit jako sprzedawca dostarczył wraz z obiektywem własną gwarancję na sprzęt, czyli wziął na siebie wszystkie zobowiązania gwarancyjne stając się oprócz sprzedawcy również gwarantem. Po stwierdzeniu usterki dnia 5 października wysłałem sprzęt do gwaranta, czyli Fotoit. Dnia 10 października obiektyw przekazali do serwisu Tamrona w Polsce firmy Foto-Technika w celu wyceny i ewentualnej naprawy sprzętu. Dnia 11 października serwis Foto-Technika drogą mailową przesyła wycenę do Fotoit i oczekuje na zlecenie naprawy. Tutaj kontakt na drodze Fotoit a Foto-Technika się urywa do dnia 28.10 kiedy to serwis przypomina się zleceniodawcy o obiektywie niestety bez żadnej reakcji od strony Fotoit. W tym czasie ja kilkakrotnie kontaktowałem się z Fotoit, bo to oni byli dla mnie gwarantem. Przekazywano mi fałszywe informacje o statusie naprawy, początkowo że serwis w którym zlecili naprawę (i tutaj padła nazwa Foto-Technika) czeka na części zamienne, następnie że już jest wszystko naprawione i sprzęt właśnie jedzie do nich kurierem oraz kilka jeszcze innych bzdur. Pod koniec października wykonałem telefon bezpośrednio do Foto-techniki w którym się dowiedziałem iż Fotoit nie interesuje się sprzętem i nawet nie przelał środków za naprawę obiektywu. W wycenie było zaznaczone iż płatność z góry... później znowu kilka telefonów pana z serwisu do Fotoit a następnie moich bezpośrednio do Fotoit gdzie dalej brnęli w kłamstwie twierdząc że to nieporozumienie i właśnie się wszystko wyjaśniło i że mają potwierdzenie naprawy i czekają na kuriera i tak do 9 listopada kiedy znowu wykonałem telefon do Foto-Techniki, ponieważ Fotoit był już w tym momencie całkowicie dla mnie niewiarygodny. Oczywiście do tego dnia nadal nie było żadnego zainteresowania obiektywem oraz nie dokonali wpłaty za naprawę. Zadzwoniłem wtedy do Fotoit z informacją iż jeżeli dzisiaj nie otrzymam informacji ostatecznej daty otrzymania obiektywu sprawę przejmuje jedna z warszawskich kancelarii prawnych w celu odzyskania obiektywu. W tym dniu poinformowano mnie że do 18 listopada otrzymam obiektyw. Pieniądze przelali, nawet nie pofatygowali się o kontakt z serwisem w celu zlecenia, obiektyw został naprawiony tylko dlatego iż panowie z serwisu znali sprawę. Obiektyw w końcu dotarł do mnie... i co jeszcze jest dla Ciebie niezrozumiałe? dla mnie to oczywista próba gry na zwłokę..., może sobie klient zapomni, albo nie będzie mu się chciało lub opłacało odzyskiwać ten uszkodzony obiektyw... Może wytłumaczysz dlaczego przez cały miesiąc celowo okłamywano mnie przekazując informację iż wszystko już jest załatwione, a tak naprawdę olali sprawę...? nie mam żalu do nich jako sprzedawców, ponieważ zakupiłem sprzęt w przyzwoitych cenach, termin realizacji zgodnie z umową... Mam żal do nich jak potraktowali mnie w obsłudze gwarancyjnej do której się sami zobowiązali wystawiając własny dokument gwarancyjny... Tym zachowaniem stracili całkowicie moje zaufanie i nigdy zakupów tam nie zrobię, jak również wszystkich będę przed tym ostrzegać... Również Ciebie... Pozdrawiam... i przepraszam za tę przedłużającą się epopeję jak to Ktoś nazwał

Strona 6 z 8 PierwszyPierwszy ... 45678 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •