Ku mojej uciesze sprzęt został wymieniony od ręki!
Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc i wsparcie.
Ku mojej uciesze sprzęt został wymieniony od ręki!
Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc i wsparcie.
Ostatnio edytowane przez MoooN ; 14-11-2011 o 18:16
Obiektyw tej klasy powinien pracować płynnie i tym bardziej nie powinno w nim nic latać.
Jesli wymienili Ci na nowy bez zwłoki, to dobrze o nich świadczy![]()
Ostatnio edytowane przez Bolek02 ; 14-11-2011 o 18:29
Canon 6D i 5D2 + Canon 24-70L/4,0 + Canon 16-35L/4,0 + Canon 17-40L/4,0 + Canon 70-200L/4,0 + Canon 40/2,8 + szkła M42 i lampa EXII
Co tylko potwierdza, że cyfrowe.pl to solidny sklep.
Tak trzymać :-)
Ja kupowałem w cyfrowe.pl mój słoik i poza dłuuuugimy i nieaktualnymi czasami dostępności/reailzacji podawanymi na stronie (mój miał byc od ręki, poźniej Pan z cyfrowe powiedział, ze się przedłuży do ok 5 aż ostatecznie dostałem po 2 tygodniach) to nie mogę złego słowa powiedzieć. Towar dotarł zabezpieczony bardzo profesionalnie tak, że nawet upadek przez kuriera nie zrobił by mu krzywdy.
Na duży plus+ cyfrowe.pl zawsze odpowiada na wysłane wiadomości, może nie od razu, ale zdaje sobie sprawę z ilości zamówień i trudności obsłużenia profesionalnie każdego klienta.
Jeszcze raz polecam![]()
Zepsuty Canon 500D + Grip czekający na upgrade | C17-55 2.8 IS, C75-300 USM, C50mm 1,8 | Nissin Di622 Mark II, 2x YN460 + Phottix Aster | Benro A1980F + B-00+PU-40 M8 | Garść filtrów kolorowych dla Cokin P |
brawo panowie z cyfrowe.pl ! taka postawa świadczy o tym że dbacie o dobre imię firmy i o klienta przy okazjibardzo dobrze że zabraliście głos na forum - myślę że wpłynie to korzystnie na wizerunek firmy
brawo ! widać że w PL też można normalnie jak w cywilizacji czyli frontem do klienta
![]()
Sprawa załatwiona zamykam.
"Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
Kapitan Wagner