Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 11 to 20 of 23

Thread: Dlaczego nie mogę zakupić samej części?

  1. #11

    Default

    Quote Originally Posted by sylwek2k View Post
    Bo w przeciwienstwie do wielu innych czesci, matowke mozna dostac jako akcesorium /patrz inne rodzaje matowek, niz standardowa/.
    Ale tu nawet nie chodzi o samą matówkę, tylko o smutny fakt wprowadzania klienta w błąd.
    "C’est en faisant n’importe quoi, qu’on devient n’importe qui!”

  2. #12
    Pełne uzależnienie bebesky's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    kielce
    Age
    54
    Posts
    1,231

    Default

    Quote Originally Posted by Widelec View Post
    ile znasz serwisów autoryzowanych które nie sprzedają części luzem? ja tylko ten jeden jedyny.
    Serwis Zelmera u mnie w mieście. Chciałem kupić moduł do pralki. Co z tego że taki moduł można kupić w sklepie z częściami AGD, serwis ma ale nie sprzedaje. (A wtedy miałem bliżej do serwisu niż do sklepu).
    Ponadto nie wiem jak inne autoryzowane serwisy AGD - ale ten za samo sprawdzenie dlaczego sokowirówka nie działa chciał 50 zł czyli ponad 25% ceny nowej sokowirówki.
    o fotografii im więcej wiem tym mniej wiem a efekty coraz gorsze

  3. #13
    Grzeczny i układny podpis Merde's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Kraków
    Age
    45
    Posts
    7,756

    Default

    Quote Originally Posted by bebesky View Post
    za samo sprawdzenie dlaczego sokowirówka nie działa chciał 50 zł czyli ponad 25% ceny nowej sokowirówki.
    Trudno żeby chciał mniej, toż to nawet porządna roboczogodzina pracownika nie jest...
    Do pewnego pułapu cenowego po prostu nie opłaca się naprawiać, ot postęp i era made in China.
    Gdybyś zapłacił za sokowirówkę ze 2 tysiące, to chyba odżałowałbyś te 5 dych?
    I don't pretend to understand Brannigan's Law. I merely enforce it

  4. #14
    Zablokowany
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    EL PL
    Posts
    394

    Default

    różnie bywa , swego czasu pojechałem do serwisu centralnego z kranem (wcześniej pytając czy mogą mi sprzedać zawór ceramiczny - przez telefon powiedzieli że nie ma problemu) , zawór wymienili na miejscu nie chcąc ani grosza ani za pracę ani za zawór
    - powiedzieli że dobra marka jest dla nich najwazniejsza (fakt że zawór to ułamek ceny całej baterii ale jednak coś tam kosztuje) ...w Polsce to było

  5. #15
    Pełne uzależnienie piast9's Avatar
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    Wrocław
    Posts
    3,267

    Default

    Kojarzę historię sprzed ładnych paru lat. Zdaje się, że na pl.rec.foto.cyfrowa to było. Ktoś miał problem z aparatem Minolty, serwis powiedział to samo, że części to oni nie sprzedają. Sprawa trafiła do UOKiK czy nawet sądu. I wyszło, że oficjalny dystrybutor musi sprzedać część bądź wskazać miejsce, gdzie taką część można kupić, inaczej to nieuczciwa konkurencja. Czyli Canon Polska by trzeba o to pomęczyć.
    650D, T 12-24 4.0, S 30 1.4, S 18-35 1.8, C 70-210 3.5-4.5, C 50 2.5 macro, M42: Praktica LLC, Jupiter 9, Pentacon 135 2.8, Orestegor 300 4.0

  6. #16
    Uzależniony
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    834

    Default

    Autorowi wątku chodzi o tą część ?
    http://www.ebay.com/itm/Canon-EOS-5D...item1c19d6e7ad

    Tyle że to chyba do 5D I

  7. #17

    Default

    Serwis nie prowadzi sprzedaży części wymagających demontażu sprzętu.

  8. #18
    Pełne uzależnienie Kolaj's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Warszawa
    Age
    51
    Posts
    3,293

    Default

    Quote Originally Posted by piast9 View Post
    Czyli Canon Polska by trzeba o to pomęczyć.
    Otóż właśnie! Sam serwis nie jest tutaj w ogóle stroną i nie można od niego żądać aby prowadził działalność inną od tej, którą sobie postanowił.
    BYKOM STOP - poprawna pisownia i ortografia w internecie

  9. #19
    Cenzor MacGyver's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Wrocław
    Age
    47
    Posts
    7,043

    Default

    Ano. Gdyby ktoś nie wiedział to CSI jest zewnętrzną, niezależną firmą. Mają autoryzację Canona (jak również Sony, Sanyo i Leica) i na podstawie umowy świadczą usługi serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. Reklamacje w sprawie braku dostępności części nalezy kierować do Canon Polska.
    Cztery czarne eosy, pół-eos i pentax... a dokładniej to tutaj

  10. #20

    Default części - serwisy

    Jest kilka zagranicznych firm, np na ebay. Wystarczy do nich napisać i zapytać o określoną część. Zamawiałem u nich część do obiektywu i bez problemu mi przysłali, cena z przesyłką z usa 40$, czy coś takiego. Ta sama reparacja w serwisie kosztuje około 300zł. Takie zabawy oczywiście tylko dla tych co mają silne nerwy i jakieś pojęcie o mechanice/mikroelektronice, no i czas na takie rzeczy.
    Nieraz lepiej zapłacic 2x tyle, dostać gwarancję a w tym czasie pracować zarabiając kilka razy więcej niż wynosi koszt reperacji Polskie realia? hmmm...

    Pozdrówka
    Last edited by darkwire; 14-07-2012 at 05:07 PM.

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •