Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy ... 3456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 52

Wątek: Gwarancja sprzętu z dystrybucji Canon USA

  1. #41
    Zablokowany
    Dołączył
    Nov 2006
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    35
    Posty
    4 359

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pan.kolega Zobacz posta
    Coś się zmieniło.

    W tym roku kupiony obiektyw w USA już nie ma "International Warranty".
    Zależy jaki. Bo w BH są 2 rodzaje : USA i Imported.

  2. #42
    Zablokowany
    Dołączył
    Aug 2011
    Miasto
    EL PL
    Posty
    394

    Domyślnie

    nie chcę zakładać nowego tematu w tak drobnej sprawie więc zapytam tu :

    czy karta gwarancyjna + ksero faktury zakupu z polskiej dystrybucji (od jednego z Canon Pro Dealer) wystarczą serwisowi czy trzeba wydobywać z księgowości oryginał faktury zakupu ?

  3. #43
    Coś już napisał Awatar mirasb
    Dołączył
    Feb 2009
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    53
    Posty
    87

    Domyślnie

    Witam
    Prawidłowo wypełniona karta gwarancyjna przez sprzedawcę i kopia dowodu zakupu w zupełności wystarczą.
    Pozdrawiam
    Mirek

  4. #44
    Pełne uzależnienie Awatar pan.kolega
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    2 817

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez micles Zobacz posta
    Zależy jaki. Bo w BH są 2 rodzaje : USA i Imported.
    I obie były "International".

    Gwarancja USA/Canada wygladała tak jak na obrazku kilka postów wstecz.

    A teraz już nie ma słowa "International" i tego logo z krzyżem.


    Ostatnio edytowane przez pan.kolega ; 05-03-2012 o 08:36

  5. #45
    Coś już napisał
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    78

    Domyślnie Odp: Gwarancja sprzętu z dystrybucji Canon USA

    ...czytam powyższe posty, więc czy brak oznaczenia na karcie gwarancyjnej Canon International Warranty na rzecz Canon Limited Warranty zmienia coś w naprawach gwarancyjnych w Polsce, szkieł zakupionych w USA/Kanadzie? proszę o jednoznaczna odpowiedź serwisu bo przymierzam się do zakupu szkła za oceanem stąd moje pytanie abym gola sobie nie strzelił za kilka tys. ....

  6. #46
    Coś już napisał
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    78

    Domyślnie Odp: Gwarancja sprzętu z dystrybucji Canon USA

    ...to odpowie ktoś czy jak? czas mnie pili...

  7. #47
    Grzeczny i układny podpis Awatar Merde
    Dołączył
    Jan 2008
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    45
    Posty
    7 756

    Domyślnie Odp: Gwarancja sprzętu z dystrybucji Canon USA

    Cytat Zamieszczone przez berbec_188 Zobacz posta
    ...to odpowie ktoś czy jak? czas mnie pili...
    Jakbyś zadał sobie trud przeczytania tego jakże długiego wątku, to byś nie zadawał tego pytania

    http://www.canon-board.info/autoryzo...ml#post1015282
    http://www.canon-board.info/autoryzo...ml#post1021186
    http://www.canon-board.info/autoryzo...ml#post1023312
    I don't pretend to understand Brannigan's Law. I merely enforce it

  8. #48
    Coś już napisał
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    78

    Domyślnie Odp: Gwarancja sprzętu z dystrybucji Canon USA

    Cytat Zamieszczone przez Merde Zobacz posta
    ..jakby Kolega nie wiedział więc informuje, że zanim napisałem swój post to świadomie zadałem sobie trud przeczytania tego wątku, ale ponieważ pojawił się dylemat odnośnie "...Canon Limited Warranty " i tutaj czekałem na info, bo dla mnie nie jest oczywiste czy Polski serwis Canona uwzględnia takie karty gwarancyjne czy też nie....trzeba Kolego czytać ze zrozumieniem... i tutaj nasuwa mi się kolejne pytanie do serwisu, czy wydruk transakcji paypal z zakupu na ebay z USA będzie wystarczającym dowodem zakupu?
    Ostatnio edytowane przez berbec_188 ; 19-12-2012 o 13:17

  9. #49
    Coś już napisał
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    78

    Domyślnie Odp: Gwarancja sprzętu z dystrybucji Canon USA

    ...ponawiam pytanie: czy posiadając obiektyw zakupiony w USA z kartą gwarancyjną opatrzoną napisem Canon Limited Warranty mogę skorzystać z bezpłatnej naprawy gwarancyjnej w Polsce? proszę o jednoznaczną odpowiedź serwisu gdyż poprzednie posty odnosiły się do kart z napisem " Canon International ....." czy nagłówek ten nie robi żadnej różnicy?
    Ostatnio edytowane przez berbec_188 ; 26-02-2013 o 09:10

  10. #50

    Domyślnie Odp: Gwarancja sprzętu z dystrybucji Canon USA

    W sprawie kart gwarancyjnych proszę kontaktować się bezpośrednio z infolinią firmy Canon pod numerem telefonu 22 583 43 07 / 08

Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy ... 3456 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •