Strona 1 z 6 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 53

Wątek: Cinema EOS

Mieszany widok

  1. #1
    Obertroll Awatar Kolekcjoner
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Pod Tatrami
    Posty
    18 776

    Domyślnie Cinema EOS

    http://www.dvinfo.net/article/acquis...l-cameras.html

    Przyszaleli.

    Kamera z sensorem 4K - > Canon EOS C300
    Single 8.3 megapixel 2160×3840 Super-35 CMOS sensor (4K resolution) with Digic DV III processor
    Canon XF codec (50Mbps 4:2:2 1080p30 MPEG2 MXF) records to two Compact Flash card slots
    Canon Log gamma, SDI, compact body, Custom Presets and menus similar to Canon XF series
    Exposure and focus control are completely manual — there is no AE or AF on either camera
    Sold as a system, incl. LCD monitor / XLR audio unit, side grip, top handle, batt. & charger
    Availability: Jan. 2012; Price: appx. $16,000 USD (for C300)


    5 szkieł

    Canon Zoom Lens CN-E14.5-60mm T2.6 L S (wide zoom, EF version)
    Canon Zoom Lens CN-E30-300mm T2.95-3.7 L S (telephoto zoom, EF version)

    Canon Prime Lens CTZ-029 (24mm)
    Canon Prime Lens CTZ-030 (50mm)
    Canon Prime Lens CTZ-031 (85mm)
    Ostatnio edytowane przez Kolekcjoner ; 04-11-2011 o 02:06
    "Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
    Kapitan Wagner

  2. #2

    Domyślnie

    Poszaleli szkoda tylko, ze nie ma 1080p60. Tylko czemu ponad 50k?
    5d+5d mark II+ S35A+C 85 f/1.8 + C 20-35 f/3.5-4.5, C 70-210 3.5-4.5 580 ex II, YN 565 EX (czasem 17-40 L i 50 f/1.4), arsat 80/2.8 tilt

  3. #3
    Bywalec
    Dołączył
    Jun 2010
    Wiek
    48
    Posty
    149

    Domyślnie

    No i Story begins, mamy kamerę z wymiennymi obiektywami:
    http://www.dvinfo.net/article/acquis...l-cameras.html
    5Dmk3, 60D, 16-35L/4, 35L, 100L/2.8, 85/1.8, 50/1.4, 24-105L, 17-85, 580EX II

  4. #4
    Pełne uzależnienie Awatar szwayko
    Dołączył
    Jun 2004
    Miasto
    Olsztyn
    Wiek
    47
    Posty
    2 083

    Domyślnie

    Wrzucę jeszcze zdjęcie tej nowej rewolucji


    W sumie to dwie kamery, jedna z mocowaniem EF druga PL


    NO i do tego 5 szkieł
    14,5-60mm f/2.6
    30-300mm f/2.95-3.7
    24mm f/1.5
    50mm f/1.3
    85mm f/1.3

    Wszystkie z mocowaniem EF, zoomy dodatkowo z PL.

    Także mamy w końcu nową 50-tkę ;-)

    Nieco ciężka, bo 1,1kg

    Dla ciekawych nowa strona Canona
    http://www.canoncinemaeos.com/

    I dział ze specyfikacją
    http://www.usa.canon.com/cusa/profes.../cinema_lenses
    Ostatnio edytowane przez szwayko ; 04-11-2011 o 09:03

  5. #5
    Coś już napisał
    Dołączył
    Jul 2011
    Miasto
    Police
    Wiek
    46
    Posty
    81

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez szwayko Zobacz posta
    Także mamy w końcu nową 50-tkę
    Całkiem tania, "jedyne" 6800 $

  6. #6
    gajowy Awatar akustyk
    Dołączył
    Dec 2004
    Miasto
    holandia
    Wiek
    46
    Posty
    12 202

    Domyślnie

    przenioslem dyskusje z watku plotkowego tutaj. tak, zeby plotki pozostaly pitoleniem o marzeniach i przemysleniach a nie o realnych wydarzeniach
    www albo tez flickr

  7. #7
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Apr 2009
    Posty
    32

    Domyślnie

    A nowy RED, 4k, RAW i 10000$
    DIGITAL : 7d
    ANALOG : 50e
    LENSES : 17-50 2.8 : Takumar SMC 135mm f/2.5 : Takumar SMCmm 50 f/1.8

  8. #8

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez argoncyc Zobacz posta
    A nowy RED, 4k, RAW i 10000$
    No własnie. Może mi ktoś wskazać gdzie jest przewaga nowego Canon nad REDem? Popatrzyłem na ceny "body" i szkieł i hmmm ... różnica w cenach spora na korzyść RED, możliwości również po stronie RED(RAW, 120 FPS, FULL 35mm Format)...

  9. #9
    Obertroll Awatar Kolekcjoner
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Pod Tatrami
    Posty
    18 776

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez wain Zobacz posta
    No własnie. Może mi ktoś wskazać gdzie jest przewaga nowego Canon nad REDem? Popatrzyłem na ceny "body" i szkieł i hmmm ... różnica w cenach spora na korzyść RED, możliwości również po stronie RED(RAW, 120 FPS, FULL 35mm Format)...
    Od razu uprzedzam, że nie wiem, bo nie siedzę w tym temacie zbyt głęboko ale to nie jest tak, że do RED-a trzeba kupić osprzęt za drugie tyle żeby go efektywne używać, a w Canonie mamy gotowca?
    Nie wiadomo też jak z obrazem, niektórzy filmowcy narzekają na straszny plastik, który wypuszczają matryce z RED-a.
    "Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
    Kapitan Wagner

  10. #10
    Początki nałogu Awatar polm
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    271

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kolekcjoner Zobacz posta
    Od razu uprzedzam, że nie wiem, bo nie siedzę w tym temacie zbyt głęboko ale to nie jest tak, że do RED-a trzeba kupić osprzęt za drugie tyle żeby go efektywne używać, a w Canonie mamy gotowca?
    Nie wiadomo też jak z obrazem, niektórzy filmowcy narzekają na straszny plastik, który wypuszczają matryce z RED-a.
    No właśnie, na papierze Scarlet X lepiej trochę wygląda. A cenowo

    Canon

    Sold as a system, incl. LCD monitor / XLR audio unit, side grip, top handle, batt. & charger
    Availability: Jan. 2012; Price: appx. $16,000 USD (for C300)

    Scarlet X AL mount Package

    SCARLET-X brain
    Al CANON MOUNT
    DSMC SSD SIDE MODULE
    DSMC SIDE HANDLE
    RED PRO 5” TOUCH LCD
    2x REDVOLTS
    1x REDMAG 1.8" 64GB
    RED STATION 1.8"
    AC POWER ADAPTOR (DSMC)
    DSMC TRAVEL CHARGER
    1-Year Warranty

    14,015$
    Czyli też lepiej, znaczy więcej za mniej.

    Scarlet ma 4k i 30fps w tym trybie. Ma nawet 5K, ale tylko do 12 fps. Więc można nie brać pod uwagę, że ma 5K. 120 fps jest ale w trybie 1K, więc fajnie że jest, ale lekki niedosyt.
    Główna jednak przewaga Scarlet to HDRx (rejestruje dwie klatki o różnej ekspozycji i je skleja) i Video RAW. Nawet jeśli ten HDRx (chwalą się, że 18EV da się spakować do klatki) to shit, to lepiej mieć niż nie mieć.
    Ogólnie jedno i drugie nie moja liga, ale Red daje więcej za mniej, więc albo Canon ma jakość której nie da Red, albo przesadził z ceną.
    Jestem zadowolnym ze swojego sprzętu pstrykiem-gawędziarzem.

Strona 1 z 6 123 ... OstatniOstatni

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •