Cytat Zamieszczone przez Kolekcjoner Zobacz posta
Od razu uprzedzam, że nie wiem, bo nie siedzę w tym temacie zbyt głęboko ale to nie jest tak, że do RED-a trzeba kupić osprzęt za drugie tyle żeby go efektywne używać, a w Canonie mamy gotowca?
Nie wiadomo też jak z obrazem, niektórzy filmowcy narzekają na straszny plastik, który wypuszczają matryce z RED-a.
No właśnie, na papierze Scarlet X lepiej trochę wygląda. A cenowo

Canon

Sold as a system, incl. LCD monitor / XLR audio unit, side grip, top handle, batt. & charger
Availability: Jan. 2012; Price: appx. $16,000 USD (for C300)

Scarlet X AL mount Package

SCARLET-X brain
Al CANON MOUNT
DSMC SSD SIDE MODULE
DSMC SIDE HANDLE
RED PRO 5” TOUCH LCD
2x REDVOLTS
1x REDMAG 1.8" 64GB
RED STATION 1.8"
AC POWER ADAPTOR (DSMC)
DSMC TRAVEL CHARGER
1-Year Warranty

14,015$
Czyli też lepiej, znaczy więcej za mniej.

Scarlet ma 4k i 30fps w tym trybie. Ma nawet 5K, ale tylko do 12 fps. Więc można nie brać pod uwagę, że ma 5K. 120 fps jest ale w trybie 1K, więc fajnie że jest, ale lekki niedosyt.
Główna jednak przewaga Scarlet to HDRx (rejestruje dwie klatki o różnej ekspozycji i je skleja) i Video RAW. Nawet jeśli ten HDRx (chwalą się, że 18EV da się spakować do klatki) to shit, to lepiej mieć niż nie mieć.
Ogólnie jedno i drugie nie moja liga, ale Red daje więcej za mniej, więc albo Canon ma jakość której nie da Red, albo przesadził z ceną.