Trochę nie na temat, najwyżej dostanę kartkę za to.
Mam wrażenie, że bardziej coś wymuszasz krzykiem i pretensjami. Niż normalną rozmową i wyjaśnieniami.
Rochu jest dobrym przykładem. Pogadał z serwisem? Pogadał! Zrobili mu sprzęt tak jak chciał? Zrobili. Zadowolony jest? Zadowolony.
A Ty biegasz, krzyczysz i co? Może pora porozmawiać z serwisem na spokojnie co, jak, dlaczego itp. Zamiast: bo ma działać, bo kupiłem, bo canon, bo ja.
O dziwo nawet dwa mercedesy z jednej linii produkcyjnej potrafią być całkowicie inne.
Jeżeli nie jest zgłaszany problem z body to pewnie nie są. Bo i po co. Dla mnie to logiczne.
Masz "kapcia" w kole, to przecież Ci oleju w silniku nie sprawdzę. Bo i co mnie to interesuje, skoro nie zgłaszałeś z tym problemu.