Cytat Zamieszczone przez Tomasz Golinski
Wprost przeciwnie. To naliczący opłate musi udowodnić, że nalicza ją słusznie. Jak wyślę komuś fakturę do zapłacenia, bo rzekomo kupil 1Ds u mnie, to on ma obowiązek dowodzić, że tak nie było? Szukać świadków itp.?

I tak najlepszym sposobem na załatwienie reklamacji wg. Twoich informacji jest uszkodzenie skrzynki
He,he .. podstawą naliczenia rachunku za rozmowy telefoniczne są rekordy bilingowe które generuje np. centrala telefoniczna. Są one w odpowiedni sposób zabezpieczone, tak samo jak procedury dostarczenia ich do systemów informatycznych które dokonują postprocesingu. Jeżeli rekord bilongowy jest prawidłowy oraz system post- pracuje prawidłowo - nie ma podstaw do podważania słuszności naliczania i rachunek jest wystawiany :-).
Jesli się z nim nie zgadzasz - reklamujesz. Jak, z grubsza, rozpatrywana jest reklamacja - opisałem. WIęcej napisać nie mogę...podobnie jak podania innych, mniej znanych sposobów i skutecznych sposobów na to by reklamacja była uznana...sorry

Co do Twego przykładu - jeśli znasz czyjeś dane osobowe, szczególnie te poufne i użyjesz ich w rachunku/fakturze - pewnie że będzie dokładnie tak jak opisujesz. Mało to osób pałęta się po sądach oskarżanych o różne przestępstwa, tylko dlatego że kiedyś zgubili dowód osobisty i ktoś wykorzystał zawarte w nim dane ??