Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Wątek: naprawa z ubezpieczenia

  1. #1

    Domyślnie naprawa z ubezpieczenia

    Witam posiadam canona SX130 IS.Aparat ulegl uszkodzeniu ale byl ubezpieczony.W ramach ubezpieczenia trafil do serwisu Tech -foto z Warszawy.Po pierwszej naprawie zauwazylem ze gubi ostrosc przy duzych zblizeniach .W porownaniu z stanem z przed naprawy byla duza roznica.Po wyslaniu aparatu w ramach reklamacji serwis twierdzil ze jest wszystko ok.Po wymianie kilku tel i zdan prosilem ich o porownanie z nowym aparatem.I okazalo sie ze uznali reklamacje.Po otrzymaniu aparatu bardzo sie ucieszylem bo jakosc zdjec byla taka jak w nowym aparacie.Czar jednak prysl kiedy na wyswietlaczu zobaczylem kilka okruchow brudu niestety znajdujacego sie w srodku od wewnatrz wyswietlacza!,ktorych wczesniej nie bylo /aparat kupiony byl w czerwcu tego roku/...szczegolnie jeden rzuca sie w oczy i przeszkadza bardzo.Rece mi opadly..co za niechlujstwo..Nie wiem czy reklamowac aparat po raz trzeci i czy uznaja to bo przeciez aparat jest sprawny technicznie..Dodam ze za kazdym razem czekalem na aparat okolo miesiaca.I pierwszy raz ja placilem za wysylke a podczas reklamacji oni.

    marcin

  2. #2
    Pełne uzależnienie Awatar GalaktycznyMuczaczo
    Dołączył
    Aug 2011
    Miasto
    London
    Posty
    1 329

    Domyślnie

    uważam że najlepszym sposobem aby znaleźć odpowiedź na to pytanie będzie kontakt z serwisem

  3. #3
    Początki nałogu
    Dołączył
    Sep 2009
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    256

    Domyślnie

    Napisz może jeszcze z jakiego dokładnie powodu był aparat w naprawie.

  4. #4
    Bywalec
    Dołączył
    Apr 2007
    Miasto
    Zgorzelec
    Posty
    105

    Domyślnie

    Zapytam z ciekawości :
    dlaczego był naprawiany z ubezpieczenia a nie na przykład z gwarancji ?
    ZENIT > PRAKTICA > YASHICA > Canon A60 > Canon G5 > Canon S3 IS > EOS 400D > EOS 550D > EOS 50D > EOS 7D > EOS 70D + Grip | C70-200 f/4L | T 17-50mm f/2.8| HELIOS 44M-4MC |

  5. #5

    Domyślnie

    zapewne uszkodzenie mechaniczne - a to nie podlega gwarancji.
    C5Dmk2 + C28-135 USM IS + C16-35/2.8 + C24-70/2.8 + C50/1.8 + C70-210/3.5-4.5 USM + C430EXII + Sonnar 180/2.8 + inne graty

  6. #6

    Domyślnie

    Na wakacjach wpadl do wody,nie z mojej winy bo to chyba tez ma znaczenie w kazdym razie chwala firmie ubezpieczeniowej /hestia/ ze uznali./gorzej ze ubezpieczyciel podpisal umowe z serwisem-brudasem.Za ubezpieczenie zaplacilem 120zl do ceny aparatu plus oplacenie pierwszej wysylki w obie strony ok 50zl.ale mimo wszystko chyba warto bylo bo za naprawe prawdopodobnie wiecej bym zaplacil.tylko niestety skutki tej naprawy powinny byc lesze i drugi raz bym sie zastanowil czy ubezpieczac w sumie niedrogi aparat o/ok 600zl/

  7. #7
    Bywalec
    Dołączył
    Apr 2007
    Miasto
    Zgorzelec
    Posty
    105

    Domyślnie

    No to wszystko wyjaśnia Bez gwarancji pewnie wyszłoby taniej kupić nowy aparat
    ZENIT > PRAKTICA > YASHICA > Canon A60 > Canon G5 > Canon S3 IS > EOS 400D > EOS 550D > EOS 50D > EOS 7D > EOS 70D + Grip | C70-200 f/4L | T 17-50mm f/2.8| HELIOS 44M-4MC |

  8. #8

    Domyślnie

    Ja bym chyba wolał sprzedać ten na allegro jako utopiony, zaoszczędzić te 170zł na ubezpieczeniu, trochę dołożyć i mieć nowy aparat niż aparat po takich przejściach.
    C5Dmk2 + C28-135 USM IS + C16-35/2.8 + C24-70/2.8 + C50/1.8 + C70-210/3.5-4.5 USM + C430EXII + Sonnar 180/2.8 + inne graty

  9. #9

    Domyślnie

    A ja jestem zadowolony z ubezpieczenia. Co prawda przy zakupie bardzo długo się wahałem bo samo przedłużenie gwarancji mnie nie zachęcało, a dodatkowe ubezpieczenie od upadków było drogie. W końcu zdecydowałem się na full opcję - ubezpieczenie od upadków na 5 lat. Za aparat zapłaciłem 2tyś, natomiast jeszcze 500zł musiałem dorzucić na taki dokumencik. Nie byłem, pewny czy dobrze robię, ale już wiem że to był dobry wybór (zwłaszcza że mam ciekawe świata dzieci). Więc aparacik uległ wypadkowi - tak jak u poprzednika - zalany. Co prawda było to tylko chlapnięcie, ale przez to odmówił posłuszeństwa. Więc korzystając z tego drogiego papierka, zadzwoniłem do ubezpieczyciela i zgłosiłem awarię. Następnego dnia kurier odebrał od mnie przesyłkę. Aparacik dostałem z powrotem za półtora tygodnia i póki co ma się bardzo dobrze. Dodatkowych kosztów nie ponosiłem żadnych i z tego co wiem to ubezpieczenie mam dalej ważne. Ponoć jeśli by nie naprawili to mają obowiązek wymienić na nowy, tak mi mówił sprzedawca w sklepie, ale nie korzystałem z tego więc dokładnie nie wiem. W przyszłym roku kupuję laptop i na pewno też dokupię taki (jak to mówi moja żona) "drogi papierek"

  10. #10

    Domyślnie

    jeśli chodzi o laptopa to polecam dell'a z ubezpieczeniem od dell'a działa to wyśmienicie.
    A tak swoją drogą, to mój aparacik też mam ubezpieczony
    C5Dmk2 + C28-135 USM IS + C16-35/2.8 + C24-70/2.8 + C50/1.8 + C70-210/3.5-4.5 USM + C430EXII + Sonnar 180/2.8 + inne graty

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •