Jeśli to jest Twoja pierwsza wizyta na naszym forum, pamiętaj sprawdź listę najczęściej zadawanych pytań FAQ . Zapraszamy do zarejestrowania się
Z uwagi na kłopoty wbudowanej "szukaczki" zalecamy korzystanie z narzędzia alternatywnego, wyszukiwarki google.
Istnieje kilka sposobów korzystania z narzędzia, najprostsze z nich to:
1. Rozbudowana wyszukiwarka Kolaj-a: http://maciejko.net/cbsearch/
W okienku wpisujemy szukaną frazę a w rozwijanym menu poniżej wybieramy całe forum lub też konkretne podfora.
Szukać możemy na całym forum, tylko w tytułach wątków lub też tylko w postach konkretnego użytkownika. Narzędzie umożliwia również wyłączenie z wyników wyszukiwania tematyki ślubnej.
2. Bezpośrednio przez google http://google.pl
w celu wyszukiwania informacji na CB wpisujemy: szukana_fraza site:canon-board.info - wyszukiwanie w tytułach i treści postów
lub: allintitle: szukana_fraza site:canon-board.info - wyszukiwanie wyłącznie w tytułach
Istnieje też możliwość bezpośredniego wyszukiwania googlem, ograniczonego do poszczególnych forów i działów. Aby znaleźć coś w konkretnym dziale konstruujemy zapytanie w następujący sposób: "Canon Board > nazwa_forum > nazwa_działu" "szukana_fraza" site:canon-board.info
np.: "Canon Board > Sprzet Cyfrowy > Canon dSLR" "7D" site:canon-board.info
3. Za pomocą wtyczki do przeglądarki internetowej, którą możemy pobrać w tym wątku: http://canon-board.info/showthread.php?t=22036
Chcą ograniczyć wyszukiwanie do tytułów wątków wpisujemy. allintitle: szukana_fraza
Wyszukiwanie ograniczone do tytułów wątków działa jak wyżej lecz nie wpisujemy już oczywiście "site...."
Wbudowana wyszukiwarka przyjmuje obecnie zapytania złożone z 5 lub więcej znaków i nie zawierające znaków typograficznych ("-" "/" itp.). Znajdzie więc wyniki dla zapytania "plecak", "teleobiektyw" czy "1200L" ale dla "600D","70-200/2.8", "24-70"czy "35/2" już nie.
Forum Canon-Board.info jest własnością prywatną. Decyzje Właściciela Forum są ostateczne.
Celem serwisu i forum Canon-Board.info jest wymiana doświadczeń i gromadzenie wiedzy z zakresu fotografii,zarówno techniki fotografowania jak i dot. sprzętu, w szczególności sprzętu fotograficznego marki Canon.
Zasady Forum
Wypowiedzi na Forum należy konstruować z zachowaniem ogólnie przyjętych zasad dobrego wychowania. Naruszenia nie będą tolerowane. Nie zezwala się na publikowanie materiałów (linki, zdjęcia, treści) o treści wulgarnej, sprzecznej z prawem lub mogące wywoływać spory, polemiki , działania, na tle religijnym, politycznym czy światopoglądowym.
Pisząc nową wiadomość - sprawdź czy wnosi ona coś do dyskusji oraz czy nie odbiega ona od tematu wątku. Niemile widziane jest pisanie postów w stylu "zgadzam się" i koniec lub powtarzanie argumentów.
Zanim założysz nowy temat, sprawdź w wyszukiwarce, czy nie był on już wcześniej poruszany na forum. W 90% przypadków był. Jeśli masz pytania związane z takim tematem, dopisz nowego posta do istniejącego wątku (o ile już nie ma w nim na nie odpowiedzi).(Z uwagi na ograniczenia techniczne wbudowanej wyszukiwarki Forum, alternatywnie proponujemy używać wyszukiwarki Google z komendą
"szukana_fraza site:Canon-Board.info")
Zakładając wątek nadaj mu tytuł, który dobrze podsumuje jego treść. Jeśli masz pytanie dotyczące obiektywu/aparatu, to podaj jego nazwę i zaznacz na czym problem polega. Nie jest mile widziane pisanie postów pod tytułem: "Pomocy", "Nie działa", "Co kupić?".
Należy przestrzegać tematyki na poszczególnych forach. Mam nadzieję że tematyka poszczególnych
forów jest dość jasna i proszę o jej przestrzeganie. Pisanie w nieodpowiednich miejscach powoduje dodatkową pracą dla moderatorów.
Ortografia - każdy piszący na forum powinien dokładnie sprawdzić pisownie przed wysłaniem posta. Zwracanie uwagi innym użytkownikom na ich błędy ortograficzne może odbywać się jedynie przez przesyłanie prywatnej wiadomości do użytkownika lub zaraportowanie posta do moderatorów. Należy unikać niechlujnego pisania wiadomości. Jeżeli szanujesz czas i wiedzę innych użytkowników Forum i chcesz od nich otrzymać odpowiedź, zadbaj o schludny i poprawny ortograficznie wygląd swojej wiadomości. Moderatorzy mają prawo poprawiać błędy w treści posta i przyznawać ostrzeżenia za rażące naruszenia niniejszego punktu. Dopuszczamy pisanie bez polskich liter.
Nie mile widziane jest odsyłanie do archiwum bez podania linka do odpowiedniego wątku.
Reklama na forum.
Dopuszczalne jest reklamowanie działalności fotograficznej tj. usług fotograficznych, wykonywania fotografii.
Wszystko co jest przeznaczone DLA fotografów uznawane jest za działalność komercyjna (np. warsztaty, albumy, odbitki, cały sprzęt fotograficzny).
Zasady reklamowe uregulowane są szczegółowo w odpowiedniej sekcji FAQ 'Zasady reklamy i działalności komercyjnej' które stanowią załącznik do niniejszego regulaminu.
Oferty sprzedaży/kupna sprzętu należy umieszczać jedynie w odpowiednim podforum zgodnie z zasadami Działu Giełda. Użytkownicy naruszający zasady działalności komercyjnych będą odpowiednio ostrzeżeni/ukarani, a ich wpisy usunięte.
Prezentowane zdjęcia muszą mieć rozmiar do 1280 pikseli w poziomie i do 900 pikseli w pionie.
Dostęp do forum z bramek internetowych może być niemożliwy z przyczyn technicznych - dla ograniczenia dostępu "anonimom" lubujących się w nagminnym łamaniu Regulaminu Forum. Zakładanie kolejnych użytkowników w celu ominięcia nałożonych ograniczeń na użytkownika (blokada tzw. Ban czasowy lub stały) skutkować będzie blokadą na numer IP.
Zasady porządkowe
Moderatorzy mają prawo ostrzegać w przypadku naruszenia ww. zasad lub netykiety oraz zablokować możliwość wypowiadania się na forum (czasowo lub stale) w przypadku poważnych/powtarzających się przypadków łamania regulaminu przez użytkownika. Administrator ma prawo zablokować konto użytkownika w przypadku rażącego naruszenia regulaminu. Administrator forum nie usuwa kont "na życzenie".
Posty i wątki naruszające regulamin, prawo lub dobre obyczaje będą edytowane, przenoszone lub kasowane przez moderatorów. Moderatorzy nie usuwają postów, ani nie zamykają wątków "na życzenie", tak więc proszę się dwa razy zastanowić zanim się coś napisze.
Zastrzeżenia co do decyzji i działań Moderatorów należy zgłaszać w pierwszej kolejności poprzez prywatną wiadomość do danego Moderatora. Kolejnym krokiem jest link 'Kontakt' na dole strony Serwisu do Właściciela forum ? użytkownik fomag . Moderatorzy nie mają prawa zmieniać decyzji innych moderatorów.
2014.10.12 - zmiana dot. działań komercyjnych; patrz też tutaj: http://www.canon-board.info/faq.php
2017.12.01 - zmiana pkt 9. dotycząca dopuszczalnych rozmiarów zdjęć, od teraz można 1280 x 900 pikseli.
fotografować dla siebie-dośw. fotografujących koncerty i wydarzenia bez akredytacji
fotografować dla siebie-dośw. fotografujących koncerty i wydarzenia bez akredytacji
Cześć
Postanowiłem założyć owy temat by wymienić sie informacjami na temat fotografowania bez akredytacji.
Różnie to bywa w różnych częściach Polski.We Wrocławiu nie miałem problemów z fotografowaniem bez akredytacji choć czasem leg. prasowa załatwiała sprawę ale niekiedy znajomi mieli problemy jadąc na drugi koniec kraju i " odbijali" sie od bramki bo ochrona kazała otwierać plecaki i torby...
Czy ktoś ma doświadczenie na temat fotografowania w stodole w Warszawie?
Będę tam na dniach na koncercie a niestety do tej pory nie dostałem odpowiedzi na moją prośbę o mozliwość wykonania zdjeć.
Jadę tam prywatnie i nie bardzo chce "odbić" się od bramek jak zobaczą w mojej torbie eLki i wiele innych gratów foto które zwykłego zjadacza chleba przyprawiają o zawroty głowy.
Dzięki wszytkim za zainteresowanie tematem,uzupełniajmy bazę o kolejne miejsca by unikać nieprzyjemnych niespodzianek.
Pozdro
Bo jej nie dostał. Nie prosił, nie chciał, powodów może być sto. Bez sensu pytanie.
Ja też robię foty dla siebie, np. na imprezach sportowych i nie mam akredytacji. Sam kupuję bilety i wchodzę. Nie ma problemu ze sprzętem. Na koncercie może być podobnie. Można chyba wejść jako fotograf. Pewnie wiele zależy od karków na bramce...
Canon EOS 50D + Canon EF-S 10-22 mm f/3.5-4.5 USM + Canon EF 50 mm f/1.4 USM + Canon EF 70-200 mm f/2.8L IS USM
Najlepie miec długą rurę i strzelać z widowni. No i nie afiszować sie ze sprzętem na bramce. Nigdy nie biorę torby fotograficznej, tylko zwykłą. Mozna odpiąć obiektyw od body i czymś zmaskować. Ja chadzam na takie koncerty, gdzie mozna focić przez 2 utwory, a potem jeszcze na bisach. Dużo zalezy od organizatorów, kalibru artysty i rodzaju muzyki (ja focę wyłącznie jazz, więc nie jest źle, akredytację raz mam, raz nie).
Bez akredytacji nie dasz rady w Stodole robić zdjęcia lustrem. Najlepiej o to poprosić jednego z występujących by Cię wpisał na listę gości z zaznaczeniem o możliwości robienia zdjęć. Dostaniesz wtedy na bramce dwie opaski (VIP + Foto) i masz wejście na balkon i pod scenę z aparatem. Z tego co słyszałem sama Stodoła ma swojego fotosistę i nie chętnie dają od siebie akredytacje na foto.
Na Kult jedziesz?
jaj pisze Krasuski - jak nie masz papierów to zapomnij.. generalnie odpuść sobie zdjęcia i baw się dobrze.. bez akr. ciężko będzie - nawet jak cie wpuszczą to i tak pod sceną nie poszalejesz
Można tylko napisać tyle ,że warto współpracować z regionalnymi portalami choćby internetowymi, które załatwiają na dany region akredytację. Ja z tym problemów nie mam i wejście w swoim powiecie mam zapewnione. Jeżeli chodzi o inne miasta, nie miałem jeszcze z tym styczności bo nie wybierałem sie jako fotograf gdzieś dalej etc...
Nie byłem na Grubsonie,akredytacje dostałem na 2h przed rozpoczęciem koncertu.
O czym dowiedziałem się po fakcie:P nie miałem dostępu do kompa.
Mały materiał jest,żałuję że nie skorzystałem z akredytacji bo balkon byl naprawdę konkret miejscem do zrobienia zdjęć. ale cóż.
Jako iż jechałem z Wrocławia pociagiem i nie bardzo wiedziałem co mnie czeka skompletowałem zestaw najmniej budzący podejrzenia.Ogólnie bez akredytacji ciężko się pracuje choć w moim przypadku dużo pomaga prasówka
Materiał robiłem dla siebie,bilety miałem własne więc zależało mi tylko na wykonaniu zdjęć a nie wbijaniu sie za free
Dzięki wszytkim za zainteresowanie tematem,uzupełniajmy bazę o kolejne miejsca by unikać nieprzyjemnych niespodzianek.
Pozdro
Ten temat zasadniczo jest pozbawiony sensu - dlatego, że nie od miejsca zależy wydanie akredytacji a od organizatora. Owszem, może się zdarzyć, że klub organizuje koncert, ale w takim wypadku o akredytację najtrudniej, bo zawsze jest jakiś fotograf 'podpięty' pod jakiś klub. Jeśli organizuje koncert agencja, teoretycznie najłatwiej załatwić akredytację, jest jednak jeden minus - trzeba się zobowiązać do przekazania im kopii fotografii, no bo za darmo nikt nie da wejściówki i akredytacji. Jeśli całość załatwia manago kapeli, może być różnie, zależy często od ego manago
Jeśli chodzi o ochronę - ta najczęściej jest różna, nawet jeśli nie, to ochroniarze rotują, dziś na bramie stoi taki, co wpuści z aparatem, jutro niekoniecznie.
Potwierdzam trudnosci w Stodole. Bylem w czerwcu, zdjecia chcialem robic wylacznie dla siebie i to analogiem. Nie dalo rady wejsc, aparat musialem zostawic w aucie..
Komentarz