Nie sądzę, by komuś z "góry" chciało się to kontrolować, a klientom na początek podjąć działania i zgłosić takie zachowanie sklepów, jeżeli w PL jest to nagminne...
Sami na to pozwalamy przytakując. Jedna, dziesięć, czy sto osób, które zostały tak potraktowane, nic nie zmienią w PL pisząc swoje żale na forum... Nie tędy droga.
Sklep widzi możliwość zarobienia, to korzysta, tym bardziej, że dziury w prawie na to pozwalają, a wręcz same zachęcają do takiego działania. Na uczciwość sklepów coraz rzadziej możemy liczyć (a może i zawsze tak było, tylko młodzi byliśmy i naiwni). Jak to mówią - umiesz liczyć, licz na siebie. Sprawdzaj, pytaj, potwierdzaj (pisemnie), to zwiększysz swoje szanse na zadowolenie - ot nasza piękna rzeczywistość.
Ktoś chętny, by to zmienić? Musiałby się mooocnoo postarać![]()