Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 35

Wątek: Canon 70-200 f/4 USM .vs Canon 17-40 f/4 USM

  1. #21
    Fotografujący Awatar michael_key
    Dołączył
    Oct 2009
    Miasto
    Stargard
    Wiek
    42
    Posty
    2 129

    Domyślnie

    A dlaczego nie 70-200 2.8 IS? Raczej zmieścisz się z 5000 zł.

  2. #22
    Coś już napisał Awatar Furman
    Dołączył
    May 2011
    Miasto
    Suchedniów
    Wiek
    27
    Posty
    80

    Domyślnie

    Nówki 70-200 f/2.8 z IS-em chodzą po 7000 zł w sklepach,a na allegro używek nie widać. A 70-200 f/2.8 bez IS-u chodzą nówki po 4300 zł. Ale tak na marginesie wolałbym kupić nówkę.
    Dopiero zaczynam.
    Canon EOS 550D + Canon 18-55 mm f/3.5-5.6 IS + Canon EF 50 mm f/1.8 II + karta SanDisk SDHC Extreme 8GB class 10 + Lowepro SlingShot 302 AW
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  3. #23
    Fotografujący Awatar michael_key
    Dołączył
    Oct 2009
    Miasto
    Stargard
    Wiek
    42
    Posty
    2 129

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Furman Zobacz posta
    a na allegro używek nie widać.
    Hmmm
    Ja bym poczekał na ewentualną używką IS mkI jeśli Ci się nie śpieszy. Zależy komu, ale mi to szkiełko bardzo pasuję. Na wiosną chcę je sobie sprawić.

  4. #24
    Coś już napisał Awatar Furman
    Dołączył
    May 2011
    Miasto
    Suchedniów
    Wiek
    27
    Posty
    80

    Domyślnie

    Wracając do pytania, patrząc na moje miejsca ,,pracy"
    Najczęściej robię reportaże (kościoły trochę tam ciemno, inne zabudowania, uroczystości z dobrym światłem, w skrócie trochę jasno trochę ciemno), krajobrazy, przyroda (dzika zwierzyna) oraz wydarzenia sportowe (mecze na otwartym stadionie bez dachu).
    który lepszy Canon 70-200 mm f/4 IS USM czy Canon 70-200 mm f/2.8 USM.Wiem że 70-200 f/2.8 z IS byłby lepszy, ale na razie interesują mnie te dwa modele.
    Dopiero zaczynam.
    Canon EOS 550D + Canon 18-55 mm f/3.5-5.6 IS + Canon EF 50 mm f/1.8 II + karta SanDisk SDHC Extreme 8GB class 10 + Lowepro SlingShot 302 AW
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  5. #25
    Fotografujący Awatar michael_key
    Dołączył
    Oct 2009
    Miasto
    Stargard
    Wiek
    42
    Posty
    2 129

    Domyślnie

    70-200 mm f/4 IS USM
    Moja opinia.

  6. #26
    Coś już napisał Awatar Furman
    Dołączył
    May 2011
    Miasto
    Suchedniów
    Wiek
    27
    Posty
    80

    Domyślnie

    No czytałem różne recenzje i f/2.8 USM ma problemy pod słońce, i ogólnie jest starszą konstrukcją bo z 1995 roku. A f/4 IS jest z 2006 roku i ludzie mówią że jest ostrzejszy i lepiej sobie radzi pod światło. To są moje odczucia, jeśli ktoś miał te szkiełka i może je porównać to proszę niech się wypowie.
    Dopiero zaczynam.
    Canon EOS 550D + Canon 18-55 mm f/3.5-5.6 IS + Canon EF 50 mm f/1.8 II + karta SanDisk SDHC Extreme 8GB class 10 + Lowepro SlingShot 302 AW
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  7. #27
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jul 2008
    Posty
    1 660

    Domyślnie

    135L + 85/1.8, albo to 70-200/2.8. Jak już 70-200/4, to lepiej 70-210/3.5-4.5. Taniej, lżej i tak samo dobrze (ale tylko bez ISa; z tym, że np. ja ISa nie używam ).

    Dla mnie 17-40L też nie ma sensu na cropie, jeśli jesteś na etapie budowania szklarni. Można lepiej wydać te dwa klocki. A na dobrą sprawę zyskasz trochę lepszy obrazek, AF, jakość wykonania itp. Nie ma zdjęcia, które byś zrobił 17-40L, a nie zrobił 18-55. Dla mnie jest to przede wszystkim świetne UWA pod FF, ale jestem w stanie uwierzyć, że cropowcom też leży. Tylko może nie jako pierwsze szkło.
    Ostatnio edytowane przez zaitsev ; 13-11-2011 o 12:36

  8. #28
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Feb 2005
    Wiek
    56
    Posty
    2 461

    Domyślnie

    Do kościołów 24-105/f4L IS, do przyrody i sportu Sigma 120-400/4,5-5,6 DG OS HSM APO. Pytanie czy 24mm na cropie nie będzie za wąsko.

  9. #29
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jul 2008
    Posty
    1 660

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Przemek_PC Zobacz posta
    Do kościołów 24-105/f4L IS, do przyrody i sportu Sigma 120-400/4,5-5,6 DG OS HSM APO. Pytanie czy 24mm na cropie nie będzie za wąsko.
    Jakoś nie wyobrażam sobie za dobrze rezultatów. Szczególnie z połączenia f/4 i kościół i 4,5-5,6 i sport.

  10. #30
    Uzależniony Awatar tryton
    Dołączył
    Jan 2008
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    49
    Posty
    557

    Domyślnie

    Jeśli reportaż z niekoniecznie dobrym światłem to brałbym 70-200 f2.8, ponieważ IS przy reportażu, gdzie obiekty są ruchome nie jest aż tak konieczny. Oczywiście jest przydatny, ale bardziej przydatne będzie dla ciebie światło. Pozostaje kwestia poręczności (wymiary, lekkość), bo 70-200 f4 jest rewelacyjny jeśli chodzi o wygodę użytkowania. Miałem okazję się nim pobawić i się w nim zakochałem.
    Tryton
    --------------------------------------------------------------
    5DmkIII, 40D, 17-40L f4, 24-105L f4 IS, 50 f1.8 II, 85 f1.8, 100 f2.8L IS macro, 100-400L f4.5-5.6 IS

Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •