Cytat Zamieszczone przez czornyj Zobacz posta
O to właśnie chodzi - wszystko, co w tym aparacie wydaje się takie beznadziejnie badziewne nabiera sensu w kontekście priorytetu szybkiego, precyzyjnego i skutecznego ustawienia ostrości.
Chodzi o lag.
Czornyj, krótkie pytanie, krótka odpowiedź: miałeś GF2 z 14/2.5 w rękach, tak czy nie? Może E-P3 z 12/2? Tak czy nie?

Gdzie Nikon może urwać to lag, przed fotką (EPL1, mniej, ale jeszcze jest w GF1; w E-P3 już jest OK jak na kompakt) i co ważniejsze lag PO ZROBIENIU FOTKI.
Nie jest możliwe zrobienie zdjęcia, naciśnięcie play i wyświetlenie fotki (GF1, E-PL1, GH2).
Trzeba sekundę odczekać. Na lag u Nikona to za bardzo bym nie liczył, jeszcze na Expeed 3 I teraz ciekawe czy AF-c podczas filmików będzie szybszy od 14/14-140/45-200/14-45... jeśli nie to z automatu dzięki sobie (patrz slajdy z dpreview) zrównają się do... motorynki/skutera (GF3 na ich slajdzie).

Cytat Zamieszczone przez czornyj Zobacz posta
O ironio może to być aparat, który w praktyce będzie robił znacznie ostrzejsze zdjęcia niż cokolwiek innego - nie dlatego, że będzie miał pierdylion megapikseli, szkła f/1 i wielką matrycę, a dlatego że po prostu dobrze nastawi piep... ostrość.
To (beep-> cyk-> fotka) jest od dawna czytaj od czasów G1 a jak ktoś udaje snoba i ma uczulenie na Pana/Oly napis na korpusie sam sobie jest winien.
Nikonowi pomoże (tylko) 10 MPx, (jeszcze) mniejszy sensor i Expeed 3
_______________
pozdrawiamy Vitez*a i prosimy o start w wyborach samorządowych na prezydenta w... Białymstoku

Do MC_:

Mała GO w 43 na 12/2 nie jest mała?
http://www.stevehuffphoto.com/wp-con...1/jack12mm.jpg

* - before you go zauważ, że w przeciwieństwie do Ciebie jestem grzeczny i nie spolszczyłem ci tego Rycerza.