Uważam, że w segmencie profi, nic podobnego się nie wydarzy, choćby z uwagi na czysto fizyczne ograniczenia zdolności rozdzielczej układu obietyw-matryca, nie mówiąc już o innych ograniczeniach układów mała matryca/krótka ogniskowa.
Uważam, że w segmencie profi, nic podobnego się nie wydarzy, choćby z uwagi na czysto fizyczne ograniczenia zdolności rozdzielczej układu obietyw-matryca, nie mówiąc już o innych ograniczeniach układów mała matryca/krótka ogniskowa.
Chodzi o lag.
Czornyj, krótkie pytanie, krótka odpowiedź: miałeś GF2 z 14/2.5 w rękach, tak czy nie? Może E-P3 z 12/2? Tak czy nie?
Gdzie Nikon może urwać to lag, przed fotką (EPL1, mniej, ale jeszcze jest w GF1; w E-P3 już jest OK jak na kompakt) i co ważniejsze lag PO ZROBIENIU FOTKI.
Nie jest możliwe zrobienie zdjęcia, naciśnięcie play i wyświetlenie fotki (GF1, E-PL1, GH2).
Trzeba sekundę odczekać. Na lag u Nikona to za bardzo bym nie liczył, jeszcze na Expeed 3I teraz ciekawe czy AF-c podczas filmików będzie szybszy od 14/14-140/45-200/14-45... jeśli nie to z automatu dzięki sobie (patrz slajdy z dpreview) zrównają się do... motorynki/skutera (GF3 na ich slajdzie).
To (beep-> cyk-> fotka) jest od dawna czytaj od czasów G1 a jak ktoś udaje snoba i ma uczulenie na Pana/Oly napis na korpusie sam sobie jest winien.
Nikonowi pomoże (tylko) 10 MPx, (jeszcze) mniejszy sensor i Expeed 3
_______________
pozdrawiamy Vitez*a i prosimy o start w wyborach samorządowych na prezydenta w... Białymstoku
Do MC_:
Mała GO w 43 na 12/2 nie jest mała?
http://www.stevehuffphoto.com/wp-con...1/jack12mm.jpg
* - before you go zauważ, że w przeciwieństwie do Ciebie jestem grzeczny i nie spolszczyłem ci tego Rycerza.
the silence is deafening
A mi się wydaje, że czornyj może mieć rację. Wydaje mi się, że jeszcze nikt o tym nie wspomniał, ale ten aparat potrafi zrobić zdjęcie przed i po wciśnięciu spustu. Nie wiem jak to ma funkcjonować ale tak twierdzi newsletter. To by była jeszcze jedna funkcja "przyśpieszająca" ten aparat.
Ostatnio edytowane przez gietrzy ; 23-09-2011 o 09:27
the silence is deafening
"The result is, according to Nikon, the fastest autofocus of any camera the company has ever made - including its professional flagship DSLR, the D3S. Not only that, the 1 system cameras can shoot at 10 frames per second while maintaining focus on a moving subject."Należy połączyć te dwie informacje i wyciągnąć wniosek.A mi się wydaje, że czornyj może mieć rację. Wydaje mi się, że jeszcze nikt o tym nie wspomniał, ale ten aparat potrafi zrobić zdjęcie przed i po wciśnięciu spustu. Nie wiem jak to ma funkcjonować ale tak twierdzi newsletter. To by była jeszcze jedna funkcja "przyśpieszająca" ten aparat.
Jeśli aparat przed wciśnięciem spustu migawki ma zrobione zdjęcie, to dlaczego po wciśnięciu spustu migawki nie miałby zrobić szybko zdjęcia? Przecież wszystko ma ustawione.
Z resztą takie działanie nie jest innowacyjne, dużo wcześniej widziałem coś takiego w LX5 i NEX-3 (podejrzewam, że np. w m4/3 Panas i ostatnie Olki, też coś takiego funkcjonuje) - no może bez robienia zdjęcia przed. Pisałem już o tym. LX5 i NEX na bieżąco (online) ustawiają ostrość, nawet jak nie wciskamy spustu migawki, wystarczy ruszać aparatem i obserwować LCD. Super to widać w NEX z opcją zakreślania ostrych obszarów (takie wsparcie dla MF). Dzięki temu naocznie to zobaczyłem, nie wyłączyłem zakreślania ostrych fragmentów po przełączeniu na AF i zobaczyłem jak NEX sobie wyostrza wstępnie gdy przesuwam aparat. Efekt w postaci szybkiego AF murowany - po prostu aparat nie musi nic wyostrzać wciskam migawkę i robi się zdjęcie.
To samo był na filmiku pokazującym jak E-P3 potrafi błyskawicznie ostrzyć z ZD12-60 na przelotce 4/3->m4/3. Zmysły, Panowie (i Panie) zmysły ... można oszukać :wink: Co nie wyklucza, że firmy poprawiają szybkość AF samego w sobie.
APS-C już trochę lat ma więc nie jest dziwne że trochę optyki się pojawia Tamron i sigma i canon oczywiście 17-50/2.8 no i ok jest to standard jeśli tego by nie było to byłaby porażka na całej linii jeśli pojawi się o działkę jaśniejsze to się zgodzę że jest jasny standardowy zoom dedykowany pod aps-c ale i tak jest nieźle, co do 55-250 to już nie jest tak wesoło zaliczyłbym go raczej do kategorii plastic-fantastic, niech zrobią dedykowany aps-c 100-400/4 lub nawet 100-300/4 skoro tak łatwo można robić lekką małą i jasną optykę pod aps-c już nawet nie mówię o wersji L ale niech bagnet będzie metalowy a jakby jeszcze nie kręcił mordą i miał wewnętrzne ogniskowanie i USM to się zgodzę że się coś pojawia bo jak na razie to tylko marketingowy bełkot.
Jestem szumofobem
S50/1.4A. Mam ostrego kundla.
Używam Lee: BS, LS, Lee Landscape Polarizer 105mm, .6, .9 soft i hard, holder 2 sloty + pierścień
V1 vs. wybierzcie sami
http://www.lesnumeriques.com/duels.p...p2=10222&ph=21
Nikon podzielił los Samsunga
Okazuje się że łatwo kogoś zbesztać w necie (Sams) czy na slajdzie (Nikon) a życie wszystko prostuje,
hej!
the silence is deafening