no fakt. PardonsikZamieszczone przez Tomasz Golinski
![]()
no fakt. PardonsikZamieszczone przez Tomasz Golinski
![]()
Pozdrawiam
Riccardo
--
Fuji & Ricoh
nie w szybach tylko w zdobieniach obok 'okna'Zamieszczone przez Tomasz Golinski
Roznice w ilosci szczegolow widac lepiej http://www.pbase.com/norm/d200_20d juz przy 400
:grin: 5D|8-15|17-40|24-105|50|85|70-200 |580 & Co.
Masz jakiś dziwny monitor. A może by tak spróbować na soniaczu? :rolleyes:Zamieszczone przez Tomasz Golinski
coś czuję, że wszystkie byłyby nieakceptowalneZamieszczone przez Jurek Plieth
![]()
Róznica jest rzeczywiscie w Nikonie nie widać tych ramek w swietliku i jest to pewnie spowodowane albo nie doskonałością matrycy albo tym, że światło padało pod innym kątem trudno powiedzieć
5DII 24105f4L S7030045,6APODG 501.8II 430EX wyposażona w ponton VS600R![]()
MOJE PSTRYKI NA CB& GALERIA NETOWA
później, późnym popołudniem, gdy cienie będą dłuższe i smutniejsze niż są..
A ja mam takie może trochę lamerskie pytanie. Czy to aby nie wynika z innego pomiaru światła i częściowego przepalenia? Na prześwietlonym zdjęciu niezależnie od matrycy będize mniej detali.
Akurat może trochę dziwnie ale zgadzam się z Jurkiem. Tylko przykład na utratę danych w cieniach był podany w innym wątku, gdzie ktoś porównywał 5D i D200 (cegły!)- ewidentnie, zwłaszcza powyżej iso 400, Nikon robił ciapę w cieniach.
Ostatnio edytowane przez Kubaman ; 08-01-2006 o 11:32
Tylko przy 100 na d200 widac polichromie przed pierwszym lukiem - na pozostalych juz sie mozna raczej domyslac ;-)
Co do szkiel : czy 17-55/2.8 nie powinien lepiej sobie radzic niz 17-40/4 ? Roznica w jasnosci jest po stronie DX....
:grin: 5D|8-15|17-40|24-105|50|85|70-200 |580 & Co.
roznica w jasnosci nijak sie ma do jakosci optycznej (poza ta roznica w jasnosciZamieszczone przez bajbus13
uzywam 17-55 i znam 17-40; optycznie raczej podobne szkla
Na moim LG widze i ramki w okraglym oknie i szczegoly na obrzezach okraglego swietlika Roznice niewielkie, zgola zadne.
Moze faktycznie to monitor.
Czesc.Ch.