Na jakim świecie ty żyjesz, sprzedawca zwykle powie że ma nowe, i nie będzie miał pojęcia tak jak ty od którego numeru są nowe matryce. Fuji nie chce tej informacji udzielić, więc dalej kombinuje. Od samego początku w tej sprawie. Etycznie i moralnie gdy chodzi o traktowanie klientów ta firma się stacza niestety.
Kiedy zadzwoniłem do Fuji Polska powiedzieli że owszem będą nowe matryce, ale nie chcieli jasno i jednoznacznie powiedzieć czy wymienią w każdym dostarczonym starym X10 na nową, należy przynieść aparat z opisem problemu, najlepiej kilka zdjęć przykładowych, a oni się tym zajmą. Dalej kombinują. Nie ma kompletnie pewności że od razu wymienią matrycę na nową w aparatach które dostarczą im właściciele starych X10. U tych mniej zorientowanych możliwe że najpierw będą instalować nowy firmware, wprowadzać inne zmiany, chyba liczą żę może właściciele będą zadowoleni. Będą przeciągać.