24,3 to chyba więcej niż 18 w 7d, i jeszcze więcej niż 21 w 5d2 - czy oni aby już nie zaczynają trochę przesadzać?
No i oczywiście touchshit też musieli wsadzić, o zgrozo.
24,3 to chyba więcej niż 18 w 7d, i jeszcze więcej niż 21 w 5d2 - czy oni aby już nie zaczynają trochę przesadzać?
No i oczywiście touchshit też musieli wsadzić, o zgrozo.
Mieć trzeba nadzieję, że będzie jakiś mały Raw 10 Mpx, bo po kija więcej ?
O obiektywach wiem prawie wszystko
Po zmniejszeniu do 18 mpx powinno być ostrzej i mniej szumnie, niż w 7D. I o to chodzi.
nowa strona | www.epicure.pl | polub moje zdjęcia | najlepszy aparat to ten, który zostawiłeś w domu
http://dpreview.com/news/1108/110824...x7overview.asp
Piękne. Jeszcze tylko obiektywy i można kupować![]()
www.pbase.com/arra
4500->F717->G3->10D->D70->R1->30D->40D->D300->R1+5D2
Jeżeli czas to pieniądz, to mogę powiedzieć, że brakuje mi czasu
Za późno - najdalej w zimę (bo ileż można przedłużać premiery szkieł) NX będzie kompletny (16/30/60), nowe puszki mają mieć 20 MPx i EVF, ale zgoda Nex-7 fajniutki, tylko nawet jakby patrzeć na to jako puszkę z jednym szkłem/ogórem, to wolałbym D5100 plus 35/1.8.
BTW. Jest ogór 50/1.8 i ogór 24/1.8 - o jakich dwóch szkłach jeszcze piszesz?
the silence is deafening
Nie kumam. Skoro te stałki 50 i 24 są specjalnie projektowane pod mirrorless, to czemu to są takie kobyły ?
http://a.img-dpreview.com/previews/s...24/on_body.jpg
O obiektywach wiem prawie wszystko
Jeden pozytywny akcent - NEX 7 ma już wszystko, co może mieć taka puszka w APS-C, więc następnego należy się spodziewać z większym sensorem. I nie chodzi mi tutaj o 40 Mpx
PS. A może te stałki po prostu kryją pełną klatkę, stąd takie gabaryty ? :]
Ostatnio edytowane przez Cichy ; 24-08-2011 o 09:30
O obiektywach wiem prawie wszystko
Według epicure to te szkiełka są małe tylko ta klamka jakby za mała i powiększa Zeissa.
Teraz ja:
- jasny sygnał od Sony: w Nex małe szkiełka (jeśli) będą to srebrne i jakości E16, w cenie tej 30 macro. Optyka będzie firmowana Zeissem i (wg LL) będzie kosztować $1k. Przy PanaLajce 25/1.4 za sześć $tówek to niezły żart
Sam aparat kosmiczny. Ciekawe jaki filtr aa tam wsadzili.
BTW. A-77 jeszcze bardziej kosmiczny, ale przegięli z ceną. To sony nie inni walczy o rynek. Za ty$iaka nawet Sony nie nadążałoby z produkcją. Gdyby nie cena dałbym premierę roku w apsc.
Ostatnio edytowane przez gietrzy ; 24-08-2011 o 09:36
the silence is deafening