Trudno się z Tobą nie zgodzić :-)
Ja bym jeszcze dodał 17-40 jako tani, szeroki kąt do krajobrazów.
zgadzam się, ale wśród pijanych gości sprawdza się czasem reporterski KBK. Czasem fajnie wpaść gdzieś bez torby i obcykać co trzeba nie grzebiąc stale w pocie czoła24-70 da zadowalający wynik oczywiście bez szału, jeśli chodzi o 50 1.4 i tak ją często przymykam do 2.8 w reportażu :wink:
Ja swego czasu miałem w/w szkla ale wszystkie sprzedałem i zakupilem 17-40L jako rozwiazanie budżetowe oraz dwie stałki i teleW ten sposób pokryłem cały zakres i jestem zadowolony z wyboru.
Canon 6D i 5D2 + Canon 24-70L/4,0 + Canon 16-35L/4,0 + Canon 17-40L/4,0 + Canon 70-200L/4,0 + Canon 40/2,8 + szkła M42 i lampa EXII
m_o_b_y
--------------------------------------------------------
Poszedłem w lewo, chociaż mogłem pójść i w prawo.
Witold Gombrowicz
Jarek
Ja właśnie zakupiłem to cacko, spodziewając się, że jak podłączę do 400D to będzie szał a foty będą jak żylety . . . i . . . konsternacja . . . fotografuję syna w mieszkaniu w godzinach wieczornych, tryb AV, lampa EXII i przy ISO od 100 do 400 mogę zapomnieć o jasnym i ostrym zdjęciu do tego oczywiście jest częściowo rozmyte. . .dopiero przy ISO 800 jest coś ale zdjęcie traci . . . kurczę co mogę źle robić . . . jednak to nie sprzęt robi sam ostre zdjęcia . . . po wydaniu 4.750 zł desperat prosi o pomoc bo jak się żona ile kasy poszło a jakiej mizernej jakości są nadal zdjęcia to idę pod most![]()
EOS 400D, Canon 24-70 f/2.8L USM, SIGMA 17-70 mm f/2.8-4.5, SIGMA 70-300 mm f/4.5-5.6, Speedlite 580 EX II