Miałem kilka sytuacji w których sprzedawca popełnił błąd na moją korzyść (począwszy od kilku/kilkunastu złotych reszty więcej po otrzymanie o wiele droższego towaru niż zamówiony) i nie zdazyło mi się tego wykorzystać. Każdy może się pomylić, tylko pytanie jak potem próboje wybrnąć z tej sytacji. Dla mnie wystarczyłaby odpowiednia wiadomość ze strony sprzedającego, że osoba odpowiedzialna za sprzedaż aukcyjną pomyliła się np. używając nie tego szablonu aukcji co trzeba i stąd tego typu zamieszanie.
Ale głupie gadanie, że sprzetu takiego nawet nie mamy pomimo innych aukcji wystawionych równolegle budzi nie małe wątpliwości co do marketingu firmy. I to, że jest to sklep fizyczny i działający jakiś czas moim zdaniem nijak się ma do tego co może zrobić, żeby przyciągnąc klienta (bywały już sytuacje "zaufanych" sprzedających i sklepów, które nagle zaczęły stosować takie a nie inne metody)
Może niech zainteresowany się wypowie jaki jest dalszy przebieg tej sytuacji.