Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 28

Wątek: [thomaslel] Miejskie krajobrazy, architektura i natura :)

Mieszany widok

Coś już napisał Awatar thomaslel
    Miasto
    Gdynia

Domyślnie [thomaslel] Miejskie krajobrazy, architektura i natura :)

Witam wszystkich

Bardzo miło mi, że będę mógł coś tutaj od siebie pokazać. Jak sama nazwa głosi tematem przewodnim będzie to w czym jestem chyba najlepszy, czyli miejskie widoki i architektura. Znajdzie się też miejsce na trochę przyrody i ludzi. Być może kiedyś dojdzie coś jeszcze.

Jestem amatorem i robię zdjęcia od dwóch lat, więc mam prawo być jeszcze laikiem w wielu kwestiach, choć nie zamierzam tak się tłumaczyć Proszę o obiektywne komentarze i konstruktywną krytykę, bo nie ma nic gorszego niż stagnacja i brak rozwoju, a tego nie chcę.

By dłużej nie przynudzać zacznę kilkoma zdjęciami wykonanymi wczoraj podczas mojego pierwszego nocnego spaceru ze statywem. W tej dziedzinie jestem jeszcze kompletnie "ciemny", ale przecież każdy dobry fotograf musiał kiedyś zaczynać Do zdjęć postaram się w miarę możliwości dodawać krótki komentarz. A zatem:

1. Port Gdyński wieczorem.
    http://farm7.static.flickr.com/6074/...5e10358c_b.jpg

2. Pilot-9 zacumowany przy Ostrodze Pilotowej.
    http://farm7.static.flickr.com/6068/...32fa9d01_b.jpg

3. Port Gdyński wieczorem II.
    http://farm7.static.flickr.com/6205/...6afdd240_b.jpg

4. Portowe klimaty - załadunek/wyładunek w tle.
    http://farm7.static.flickr.com/6195/...c93bde78_b.jpg

5. Widok na Sea Towers zza ciekawych konstrukcji.
    http://farm7.static.flickr.com/6190/...f316f74b_b.jpg

Z czasem będę wrzucał kolejne zdjęcia, również te starsze
    ------------------------------------------------------------------
    Regulamin pkt 9 .Zasady wstawiania zdjęć

Ale proszę już zgodnie z regulaminem CB pkt 9.
    Zamieniłem na linki ze wzgledu na debiut.Nstępne łamiące zasady będą usunięte.
    Ostatnio edytowane przez janmar ; 15-08-2011 o 23:31