Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 35

Wątek: Sklep ram.net.pl - opinie

  1. #21
    Grzeczny i układny podpis Awatar Merde
    Dołączył
    Jan 2008
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    45
    Posty
    7 756

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez nowart Zobacz posta
    Nikt , nigdy ode mnie nie usłyszał, że coś jest na miejscu, po czym czekał pół miesiąca - to jakiś dramat i rodząca się norma w polskim handlu elektroniką, zwłaszcza w fotografii...
    Pytanie tylko - czy klient faktycznie pytał i dostał twierdzącą odpowiedź, czy sprawdził tylko dostępność w sklepie internetowym?
    I don't pretend to understand Brannigan's Law. I merely enforce it

  2. #22
    Pełne uzależnienie Awatar gietrzy
    Dołączył
    Feb 2004
    Posty
    5 727

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Merde Zobacz posta
    Pytanie tylko - czy klient faktycznie pytał i dostał twierdzącą odpowiedź, czy sprawdził tylko dostępność w sklepie internetowym?
    To po co te ikonki na stronie?
    the silence is deafening

  3. #23
    Grzeczny i układny podpis Awatar Merde
    Dołączył
    Jan 2008
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    45
    Posty
    7 756

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gietrzy Zobacz posta
    To po co te ikonki na stronie?
    No to jeszcze raz, tym razem opisowo - typowy sklep internetowy ma magazyn w hurtowni, bo działa na minimalnych marżach, magazyn własny to koszt i to niemały.
    Są to odrębne podmioty gospodarcze, nie ma więc bezpośredniego powiązania bazy danych sklepu z hurtownią. Dostępność w sklepie podawana jest na zasadzie (przykład): w hurtowni obiektyw A zazwyczaj występuje w ilości sztuk pięć, więc w sklepie internetowym podajemy dostępność "2 dni robocze" (przesyłka kurierska).
    Niestety, w danym okresie Canon Polska słabo się wywiązuje z dostaw, więc ten model obiektywu w hurtowni nie jest dostępny, o czym sklep nie wie - hurtownia przecież z własnej woli nie informuje go o brakach. Żeby się o tym dowiedzieć - pracownik sklepu musi do hurtowni zadzwonić, a zrobi to dopiero po otrzymaniu zamówienia od klienta.
    Nie sprawdza się przecież "na wszelki wypadek" czy aby obiektyw A nie "wyszedł" z hurtowni, bo trzeba się zająć obsługą zamówień, wysyłek, płatności itp.
    I don't pretend to understand Brannigan's Law. I merely enforce it

  4. #24
    Pełne uzależnienie Awatar bebesky
    Dołączył
    Jul 2006
    Miasto
    kielce
    Wiek
    54
    Posty
    1 231

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Vitez Zobacz posta
    79% klientów poleca ten sklep... hmmmm... jak na sklep internetowy to porażka.
    A trzeba było przed zakupem sprawdzić opinie
    o fotografii im więcej wiem tym mniej wiem a efekty coraz gorsze

  5. #25
    Uzależniony
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    809

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Merde Zobacz posta
    No to jeszcze raz, tym razem opisowo - typowy sklep internetowy ma magazyn w hurtowni, bo działa na minimalnych marżach, magazyn własny to koszt i to niemały.
    Są to odrębne podmioty gospodarcze, nie ma więc bezpośredniego powiązania bazy danych sklepu z hurtownią. Dostępność w sklepie podawana jest na zasadzie (przykład): w hurtowni obiektyw A zazwyczaj występuje w ilości sztuk pięć, więc w sklepie internetowym podajemy dostępność "2 dni robocze" (przesyłka kurierska).
    Niestety, w danym okresie Canon Polska słabo się wywiązuje z dostaw, więc ten model obiektywu w hurtowni nie jest dostępny, o czym sklep nie wie - hurtownia przecież z własnej woli nie informuje go o brakach. Żeby się o tym dowiedzieć - pracownik sklepu musi do hurtowni zadzwonić, a zrobi to dopiero po otrzymaniu zamówienia od klienta.
    Ale ja Ciebie naprawdę rozumiem. Tylko powiedz mi co to niby obchodzi potencjalnego klienta, który wchodzi np. na ceneo, widzi na pierwszym miejscu świetną cenę a obok niej zieloną adnotację mówiącą o dostępności od ręki. Wchodzi do takiego sklepu i dokonuje zakupu.
    No ale przecież nie można uczciwie informować publiki o braku dostępności, terminie dostawy nieznanym czy prawdziwej cenie bo któż zajrzy do sklepu będącego na 16 miejscu w porównywarkach cenowych...
    Wystarczy przeczytać wątek o którym wspomniałem wcześniej z innym sklepem w roli głównej...

  6. #26
    Pełne uzależnienie Awatar gietrzy
    Dołączył
    Feb 2004
    Posty
    5 727

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez nowart Zobacz posta
    Tylko powiedz mi co to niby obchodzi potencjalnego klienta, który wchodzi np. na ceneo, widzi na pierwszym miejscu świetną cenę a obok niej zieloną adnotację mówiącą o dostępności od ręki. Wchodzi do takiego sklepu i dokonuje zakupu.
    Dziękuję.

    Cytat Zamieszczone przez nowart Zobacz posta
    No ale przecież nie można uczciwie informować publiki o braku dostępności, terminie dostawy nieznanym czy prawdziwej cenie
    Zamiast ikonek/wykresów -> Zapytaj o dostępność, po prostu.
    the silence is deafening

  7. #27
    Pełne uzależnienie Awatar Kolaj
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    51
    Posty
    3 293

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gietrzy Zobacz posta
    Zamiast ikonek/wykresów -> Zapytaj o dostępność, po prostu.
    Czy jak ktoś deklaruje (w dowolnej, samodzielnie wybranej formie, w tym także na stronie internetowej), że ma od ręki to oznacza:
    - że ma od ręki?
    - że deklaruje?
    BYKOM STOP - poprawna pisownia i ortografia w internecie

  8. #28
    Uzależniony
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    809

    Domyślnie

    Pytanie skierowane nie do mnie ale pozwolę sobie odpowiedzieć, że to właśnie powinno oznaczać to co oznacza i nie zmieni tego zabawa w słowne anagramy, rebusy i niedopowiedzenia...

  9. #29
    Grzeczny i układny podpis Awatar Merde
    Dołączył
    Jan 2008
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    45
    Posty
    7 756

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez nowart Zobacz posta
    Ale ja Ciebie naprawdę rozumiem. Tylko powiedz mi co to niby obchodzi potencjalnego klienta
    Ja też potencjalnego klienta rozumiem, nie próbuję bronić patologii, tłumaczę tylko jej przyczyny.
    A klienta niestety powinno obchodzić, to w końcu o jego kasę chodzi.
    I don't pretend to understand Brannigan's Law. I merely enforce it

  10. #30
    Pełne uzależnienie Awatar gietrzy
    Dołączył
    Feb 2004
    Posty
    5 727

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez nowart Zobacz posta
    Pytanie skierowane nie do mnie ale pozwolę sobie odpowiedzieć, że to właśnie powinno oznaczać to co oznacza i nie zmieni tego zabawa w słowne anagramy, rebusy i niedopowiedzenia...
    Dodam tylko, że marzy mi się obsługa klienta rodem z B&H, jeden telefon, trzy pytania, 24h później bawię się 300L.
    the silence is deafening

Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •