Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Pokaż wyniki od 31 do 35 z 35

Wątek: Sklep ram.net.pl - opinie

  1. #31
    Pełne uzależnienie Awatar Merauder
    Dołączył
    Jul 2008
    Miasto
    Myslovitz
    Wiek
    43
    Posty
    1 092

    Domyślnie

    Czas realizacji zamówienia często bywa czynnikiem decydującym po za ceną i opinią o sklepie. Dlatego moim zdaniem artykuły, co do których nie ma pewności czasu realizacji powinny być oznaczone ilością dni w przybliżeniu z dopiskiem "w przypadku dokładnego określenia terminu realizacji proszę o kontakt".

    To dla mnie najbardziej uczciwy sposób.
    7D | 450D | C10-22 3.5-4.5 | S8 3.5 Fish | C28 1.8 | C50 1.4 | C85 1.8 | 430EX II | Phottix|

  2. #32
    zło konieczne Awatar Vitez
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    19 804

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez bebesky Zobacz posta
    A trzeba było przed zakupem sprawdzić opinie
    Widzisz... w tym sklepie już co najmniej 3 razy wcześniej robiłem zakupy (karty CF, pamięci RAM, dyski twarde), dlatego wyjątkowo nie sprawdziłem opinii ufając swoim własnym wcześniejszym, jak najbardziej pozytywnym doświadczeniom. Czyli nawet własnym doświadczeniom z danym sklepem nie należy ufać i zawsze z rezerwą podchodzić.

    Cytat Zamieszczone przez gietrzy Zobacz posta
    Zamiast ikonek/wykresów -> Zapytaj o dostępność, po prostu.
    Cytat Zamieszczone przez Merauder Zobacz posta
    Czas realizacji zamówienia często bywa czynnikiem decydującym po za ceną i opinią o sklepie. Dlatego moim zdaniem artykuły, co do których nie ma pewności czasu realizacji powinny być oznaczone ilością dni w przybliżeniu z dopiskiem "w przypadku dokładnego określenia terminu realizacji proszę o kontakt".

    To dla mnie najbardziej uczciwy sposób.
    O to to. Zamiast ściemy "dostępny w ciągu 1 dnia roboczego po złożeniu zamówieniu" (bo to jest kłamstwo w żywe oczy, jeśli nie potrafią się z tego tekstu wywiązać), tylko zwykłe normalne "proszę zapytać a sprawdzimy dostępność". Tylko niestety - taki tekst odstrasza niektórych klientów (czyli ogranicza zyski) oraz dokłada dodatkowej roboty by odpisywać na te zapytania o dostępność (czyli zwiększa koszty).

    Mi, jako niezadowolonemu klientowi tego właśnie sklepu, o to właśnie chodzi. Nie o to by towar rzeczywiście na następny dzień czy za dwa dni leżał już u mnie na progu, ale bym miał klarowną sytuację - kiedy się go spodziewać, przed złożeniem zamówienia. Albo nawet w trakcji realizacji zamówienia, jeśli są jakieś opóźnienia to co za problem poinformować o tym klienta?
    Bo o przeprosinach to w przypadku tego akurat sklepu można pomarzyć.

    Dla porównania - wydawca gry Wiedźmin 2 (CD Projekt) z powodu niemożliwości aktywacji gry przez kilkanaście godzin po zapowiadanym terminie premiery wszystkim posiadaczom Edycji Kolekcjonerskiej kupionej w preorderze zafundował koszulki w ramach rekompensaty. Da się traktować klienta z szacunkiem? Da się. Koszt niewielki, gadżet to też drobiazg ale jednak miły gest, warty zapamiętania i docenienia.

    A w sklepie ram.net.pl poczułem się potraktowany jak w socjalistycznym sklepie mięsnym, jakby po wystaniu swojego czasu w kolejce rzucono mi ochłap "no masz Pan, się doczekał ale idź już sobie" .
    Wiele polskich sklepów czeka jeszcze wiele nauki z zakresu obsługi klienta. I mam nadzieję że będzie to dla nich bolesna (finansowo) nauka, bo i my - kliencie - na szczęście coraz bardziej świadomie wymagamy szanowania swoich praw (i czasu i pieniędzy) a nie byle najtaniej.
    Ostatnio edytowane przez Vitez ; 10-08-2011 o 12:41 Powód: Automerged Doublepost

  3. #33
    Pełne uzależnienie Awatar Kolaj
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    51
    Posty
    3 293

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Vitez Zobacz posta
    A w sklepie ram.net.pl poczułem się potraktowany jak w socjalistycznym sklepie mięsnym, jakby po wystaniu swojego czasu w kolejce rzucono mi ochłap "no masz Pan, się doczekał ale idź już sobie" .
    W mięsnym z PRL-u by Ci uczciwie powiedziano, że nie ma i nie wiadomo, kiedy będzie.
    BYKOM STOP - poprawna pisownia i ortografia w internecie

  4. #34
    Uzależniony
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    960

    Domyślnie Odp: Sklep ram.net.pl - opinie

    He he, a już miałem tam coś zamawiać. Przeczytałem ten wątek i trochę opinii tutaj i się wyleczyłem.
    To i tak im się musi opłacać, ale żeby spokojnie żyć za zarabiane w takim stylu pieniądze, to trzeba być naprawdę wyluzowanym. Tacy przetrwają wszystko..

  5. #35
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Nov 2006
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    1 580

    Domyślnie Odp: Sklep ram.net.pl - opinie

    Ja mam bardzo negatywne doświadczenie jeśli chodzi o reklamację, sam zakup odbył się bez problemów w zasadzie.

Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •