Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 35

Wątek: Sklep ram.net.pl - opinie

Mieszany widok

  1. #1
    zło konieczne Awatar Vitez
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    19 804

    Domyślnie Sklep ram.net.pl - opinie

    Moja subiektywna opinia:

    Po pierwsze chciałbym ostrzec, że dostępność towarów podawana na stronie tego sklepu najczęściej w postaci tekstu "Produkt na zamówienie - czas dotarcia do naszego magazynu: 1 dzień roboczy od złożenia zamówienia!" to czysta fikcja, mająca na celu tylko i wyłącznie przyciągnięcie klienta.

    Zamówienie złożyłem 14.07.2011, tego samego dnia je opłaciłem przelewem, dotarło do mnie po wielu prośbach i interwencjach z mojej strony - 01.08.2011!

    Po drugie - jakość obsługi klienta, chęć do kontaktu, informacje dla klienta stoją w tym sklepie na bardzo niskim poziomie. Zamówienie tak się opóźniało i zero kontaktu ze strony sklepu, to ja musiałem wydzwaniać (bo o odpowiedzi na emaila pomarzyć można), dowiadywać się co się dzieje i otrzymywać kolejne (niesprawdzone) zapewnienia że "już już niedługo wysyłamy" po czym kolejny obiecywany termin mijał... I to przy dość dużym zamówieniu na kilka tys. zł, strach pomyśleć jak traktują klientów z drobniejszymi zamówieniami.

    Ogólnie - dobre ceny, fikcyjna dostępność towaru, kiepska obsługa klienta, czyli choć było to nie pierwsze moje zamówienie w tym sklepie, to tym razem na pewno ostatnie.

  2. #2
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Oct 2010
    Miasto
    Gdańsk
    Wiek
    46
    Posty
    17

    Domyślnie

    Ja z kolei mam zupełnie odmienne wrażenia dot.tego sklepu. Z racji tego, że jest on zlokalizowany w moim mieście, to równie często robię w nim zakupy przez Internet jak i osobiście. Nigdy nie zawiodłem się ani na obsłudze, ani na terminowości realizacji zamówienia. Zawsze byłem traktowany fachowo, więc Twoje doświadczenia są dla mnie dość sporym zaskoczeniem. Kupowałem sprzęt o wartości od kilkunastu złotych do kilku tysięcy, a z racji naprawdę korzystnych cen jestem ich częstym klientem.
    Choć z cenami - jak w każdym sklepie - dobrze je porównać z konkurencją, bo rzadko wprawdzie, ale zdarza się, że u konkurencji można dostać taniej.
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    A jeśli chodzi o dostępność towaru - jest to sklepik o bardzo mocno ograniczonej powierzchni magazynowej, zatem nie dziwi mnie, że większość towaru nie leży na stanie, ale jest sprowadzana na zamówienie.
    Ostatnio edytowane przez zooloos ; 05-08-2011 o 21:05 Powód: Automerged Doublepost

  3. #3
    Pełne uzależnienie Awatar marfot
    Dołączył
    Nov 2007
    Miasto
    Zgorzelec
    Posty
    4 586

    Domyślnie

    Kupowałem w tym sklepie obiektyw i karty CF. Wybierając sklep do zakupu obiektywu jak zwykle stosowałem swoje kryteria: brak towaru na stanie, brak sklepu ogólnodostępnego. Wybrałem Ram.net bo nie wiedziałem, że ma sklep - wprawdzie podobno mały ale jednak.
    Na obiektyw poczekałem ile tam trzeba ale chyba byłem pierwszym testującym i trafił się bardzo udany. Jak obiektyw jest na stanie to zakładam, że to taki egzemplarz, którego nikt z testujących nie kupił (nie tam żebym gustował w dziewicach ale tak mi lepiej na duszy).
    W sumie jestem z usług Ram.netu zadowolony.
    PS.
    Na body 5DII czekałem w innym sklepie 2 miesiące po wpłaceniu pełnej kwoty (nie, nie to nie OTC tylko porządny sklep) ale to był taki moment.
    https://500px.com/p/m_kowalczyk?view=galleries
    EOS R5, RF 14-35/4L, RF 24-105/4L, RF 70-200/4L, RF100-500L, C35/2 IS, C70-300L IS, M6II, M11-22, M22, M32, S56/1.4, M55-200

  4. #4
    zło konieczne Awatar Vitez
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    19 804

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez zooloos Zobacz posta
    Zawsze byłem traktowany fachowo, więc Twoje doświadczenia są dla mnie dość sporym zaskoczeniem.
    Polecam inne opinie: http://www.ceneo.pl/254-0a , mogą Cię również zaskoczyć, ale mnie to nie dziwi. 79% klientów poleca ten sklep... hmmmm... jak na sklep internetowy to porażka.

  5. #5
    Pełne uzależnienie Awatar bebesky
    Dołączył
    Jul 2006
    Miasto
    kielce
    Wiek
    54
    Posty
    1 231

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Vitez Zobacz posta
    79% klientów poleca ten sklep... hmmmm... jak na sklep internetowy to porażka.
    A trzeba było przed zakupem sprawdzić opinie
    o fotografii im więcej wiem tym mniej wiem a efekty coraz gorsze

  6. #6
    zło konieczne Awatar Vitez
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    19 804

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez bebesky Zobacz posta
    A trzeba było przed zakupem sprawdzić opinie
    Widzisz... w tym sklepie już co najmniej 3 razy wcześniej robiłem zakupy (karty CF, pamięci RAM, dyski twarde), dlatego wyjątkowo nie sprawdziłem opinii ufając swoim własnym wcześniejszym, jak najbardziej pozytywnym doświadczeniom. Czyli nawet własnym doświadczeniom z danym sklepem nie należy ufać i zawsze z rezerwą podchodzić.

    Cytat Zamieszczone przez gietrzy Zobacz posta
    Zamiast ikonek/wykresów -> Zapytaj o dostępność, po prostu.
    Cytat Zamieszczone przez Merauder Zobacz posta
    Czas realizacji zamówienia często bywa czynnikiem decydującym po za ceną i opinią o sklepie. Dlatego moim zdaniem artykuły, co do których nie ma pewności czasu realizacji powinny być oznaczone ilością dni w przybliżeniu z dopiskiem "w przypadku dokładnego określenia terminu realizacji proszę o kontakt".

    To dla mnie najbardziej uczciwy sposób.
    O to to. Zamiast ściemy "dostępny w ciągu 1 dnia roboczego po złożeniu zamówieniu" (bo to jest kłamstwo w żywe oczy, jeśli nie potrafią się z tego tekstu wywiązać), tylko zwykłe normalne "proszę zapytać a sprawdzimy dostępność". Tylko niestety - taki tekst odstrasza niektórych klientów (czyli ogranicza zyski) oraz dokłada dodatkowej roboty by odpisywać na te zapytania o dostępność (czyli zwiększa koszty).

    Mi, jako niezadowolonemu klientowi tego właśnie sklepu, o to właśnie chodzi. Nie o to by towar rzeczywiście na następny dzień czy za dwa dni leżał już u mnie na progu, ale bym miał klarowną sytuację - kiedy się go spodziewać, przed złożeniem zamówienia. Albo nawet w trakcji realizacji zamówienia, jeśli są jakieś opóźnienia to co za problem poinformować o tym klienta?
    Bo o przeprosinach to w przypadku tego akurat sklepu można pomarzyć.

    Dla porównania - wydawca gry Wiedźmin 2 (CD Projekt) z powodu niemożliwości aktywacji gry przez kilkanaście godzin po zapowiadanym terminie premiery wszystkim posiadaczom Edycji Kolekcjonerskiej kupionej w preorderze zafundował koszulki w ramach rekompensaty. Da się traktować klienta z szacunkiem? Da się. Koszt niewielki, gadżet to też drobiazg ale jednak miły gest, warty zapamiętania i docenienia.

    A w sklepie ram.net.pl poczułem się potraktowany jak w socjalistycznym sklepie mięsnym, jakby po wystaniu swojego czasu w kolejce rzucono mi ochłap "no masz Pan, się doczekał ale idź już sobie" .
    Wiele polskich sklepów czeka jeszcze wiele nauki z zakresu obsługi klienta. I mam nadzieję że będzie to dla nich bolesna (finansowo) nauka, bo i my - kliencie - na szczęście coraz bardziej świadomie wymagamy szanowania swoich praw (i czasu i pieniędzy) a nie byle najtaniej.
    Ostatnio edytowane przez Vitez ; 10-08-2011 o 12:41 Powód: Automerged Doublepost

  7. #7
    Pełne uzależnienie Awatar Kolaj
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    51
    Posty
    3 293

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Vitez Zobacz posta
    A w sklepie ram.net.pl poczułem się potraktowany jak w socjalistycznym sklepie mięsnym, jakby po wystaniu swojego czasu w kolejce rzucono mi ochłap "no masz Pan, się doczekał ale idź już sobie" .
    W mięsnym z PRL-u by Ci uczciwie powiedziano, że nie ma i nie wiadomo, kiedy będzie.
    BYKOM STOP - poprawna pisownia i ortografia w internecie

  8. #8
    Uzależniony
    Dołączył
    Feb 2006
    Miasto
    Gdańsk
    Wiek
    72
    Posty
    634

    Domyślnie

    Ostatnio kupowałem w tym sklepie 2 tygodnie temu. Kupowałem u nich kilkukrotnie i na szczęście mam same dobre doświadczenia. (oczywiście zawsze opcja -odbiór osobisty)

  9. #9
    Pełne uzależnienie Awatar gietrzy
    Dołączył
    Feb 2004
    Posty
    5 727

    Domyślnie

    Tym razem za Vitezem. Niestety, ale zagrywki dosyć niskie w przypadku egzotycznego towaru, który jednak mają w ofercie. Telefon: pomarzyć dobra rzecz.
    the silence is deafening

  10. #10
    Uzależniony Awatar comatus
    Dołączył
    Jul 2006
    Miasto
    Wybrzeże Pucyfiku
    Wiek
    41
    Posty
    725

    Domyślnie

    Kupowałem u nich czterokrotnie (2 karty, 2 laptopy) - dwa razy wysyłka, dwa razy odbiór osobisty. Zawsze wszystko odbywało się szybko i bezproblemowo. Jak dzwoniłem dostawałem konkretne informacje (maili nie wysyłałem więc nie wiem jak z nimi).

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •