Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 35

Wątek: Sklep ram.net.pl - opinie

  1. #11
    Pełne uzależnienie Awatar Merauder
    Dołączył
    Jul 2008
    Miasto
    Myslovitz
    Wiek
    43
    Posty
    1 092

    Domyślnie

    Ja też tam kupowałem chyba plecak albo cos w tym stylu, co nie przekraczalo 200 zł i było ok.

    Ale to co mówi Vitez to też prawda, dobre sklepy nie schodzą z pozytywnym odsetkiem opinii poniżej 95, a te najlepsze mają po 98-99%.

    Sent from my GT-I9000
    7D | 450D | C10-22 3.5-4.5 | S8 3.5 Fish | C28 1.8 | C50 1.4 | C85 1.8 | 430EX II | Phottix|

  2. #12
    Początki nałogu
    Dołączył
    Apr 2007
    Miasto
    Pomorze Środkowe
    Wiek
    64
    Posty
    348

    Domyślnie

    Mam odczucia podobne jak Vitez. Bardzo długi czas oczekiwania na przesyłkę, zerowy kontakt. Kiedyś zamówiłem inny towar, inny otrzymałem. Na szczęście przyjęli towar jednak opłata za przesyłkę przepadła.
    pozdrawiam

  3. #13
    Uzależniony Awatar Pawel_G
    Dołączył
    Mar 2008
    Miasto
    Szczecin
    Wiek
    40
    Posty
    527

    Domyślnie

    Ja kupowałem ze dwa lata temu Lightrooma 2 a ostatnio ładowarkę BC-700 plus Eneloopy i oba zamówienia były zrealizowane błyskawicznie.

  4. #14
    Początki nałogu Awatar Viqy
    Dołączył
    Sep 2007
    Miasto
    Gdańsk
    Wiek
    49
    Posty
    407

    Lightbulb Ram.net

    Często kupuję w tym sklepie i nie narzekam. Ram.net to mały sklep z kilkoma pracownikami. Mają mały magazyn i trzymają w nim tylko to, co najpotrzebniejsze, reszta towaru jest ściągana od dystrybutorów po otrzymaniu zamówienia klienta. W zamian za to oferują atrakcyjne ceny. Jeśli tylko kupujący może sobie pozwolić na chwilę oczekiwania ciesząc się zaoszczędzonymi pieniędzmi wszystko jest OK. Jeśli jednak towar potrzebny jest na wczoraj - lepiej wybrać innego sprzedawcę.

  5. #15
    Pełne uzależnienie Awatar MC_
    Dołączył
    Oct 2009
    Miasto
    Torun/Slupsk
    Posty
    3 444

    Domyślnie

    Kupowałem kilka razy, w tym w grudniu laptopa - dla szefa. Przyszedł 2 dni później, szef nie miał najmniejszych uwag.
    Podobnie kilka innych "pierdół", które brałem wcześniej.
    Ja w tym sklepie kupię jeszcze niejeden raz.

  6. #16
    zło konieczne Awatar Vitez
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    19 804

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Viqy Zobacz posta
    Jeśli tylko kupujący może sobie pozwolić na chwilę oczekiwania ciesząc się zaoszczędzonymi pieniędzmi wszystko jest OK. Jeśli jednak towar potrzebny jest na wczoraj - lepiej wybrać innego sprzedawcę.
    OK, ale w takim razie sklep powinien wyraźnie i uczciwie informować o realnej dostępności towaru, np "wysyłka za ok 2 tyg." itp. Znam i takie sklepy, z takich czasem też korzystam właśnie jak mi nie zależy na czasie, ale najważniejsze - jako klient PRZED dokonaniem zamówienia jestem świadomy wszystkich konsekwencji.
    Natomiast w przypadku sklepu ram.net.pl mamienie dostępnością "w ciągu 1 dnia roboczego będzie u nas na magazynie" uważam za co najmniej nieetyczne, o ile być może nawet nielegalne w świetle praw konsumentów.
    Takie sklepy na dłuższą metę, mimo atrakcyjnych cen, będą wg mnie jednak znikać z rynku - bo jednak priorytetem jest traktowanie klienta z szacunkiem, a nie byle złapać na haczyk.

  7. #17
    Pełne uzależnienie Awatar MC_
    Dołączył
    Oct 2009
    Miasto
    Torun/Slupsk
    Posty
    3 444

    Domyślnie

    Ale zdajesz sobie sprawę, że taka sytuacja nie ma miejsca za każdym razem?

  8. #18
    Uzależniony
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    809

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Vitez Zobacz posta
    sklep powinien wyraźnie i uczciwie informować o realnej dostępności towaru
    norma w polskim handlu sprzętem fotograficznym. oby nawinąć makaron na uszy klientowi, który czym prędzej wpłaci zaliczkę i wtedy już klient w kieszeni. swego czasu był obszerny wątek o wirtualnych cenach w sklepie foto-net , który zakończył się mętnym tłumaczeniem i dorabianiem kilogramów przedziwnych ideologii zatem i tutaj niewiele on wniesie. takie niestety realia w tym kraju, że "duży może więcej". Mnie już by dawno za takie praktyki zjadło stado trolli

  9. #19
    Grzeczny i układny podpis Awatar Merde
    Dołączył
    Jan 2008
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    45
    Posty
    7 756

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Vitez Zobacz posta
    OK, ale w takim razie sklep powinien wyraźnie i uczciwie informować o realnej dostępności towaru, np "wysyłka za ok 2 tyg." itp.
    Ale zdajesz sobie sprawę z tego, że sklepy nie mające magazynu własnego musiałyby mieć system informatyczny połączony z hurtowniami z których towar biorą? To jest mało realne przecież...
    Tzw. dostępność w sklepach internetowych to jest pobożne życzenie, że towar jest aktualnie dostępny w hurtowni i w takim przypadku z reguły deklarowany czas realizacji nie odbiega od rzeczywistego.
    I don't pretend to understand Brannigan's Law. I merely enforce it

  10. #20
    Uzależniony
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    809

    Domyślnie

    Ale to żadne tłumaczenie! Braki sklepów w infraktukturze informatycznej czy magazynowej nie tłumaczą wprowadzania w błąd klientów, tym bardziej przetrzymywania ich pieniędzy. Jeśli czegoś nie mam to mówię uczciwie, że będzie za tydzień czym ryzykuję, że klient pójdzie sobie do konkurencji bo wiadomym jest, że jak ktoś ma gotowkę i podejmie decyzję o zakupie sprzętu to musi mieć go "na wczoraj".
    Nikt , nigdy ode mnie nie usłyszał, że coś jest na miejscu, po czym czekał pół miesiąca - to jakiś dramat i rodząca się norma w polskim handlu elektroniką, zwłaszcza w fotografii...

Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •