Najwazniejsze i tak sa miejsca.

Warto wybierac zakrety, ale nie wszystkie. Najlepsze sa skupiska zakretow prawo-lewo, poniewaz tam latwo o jakis blad lub o utrate przyczepnosci co powoduje widowiskowego "boka" do przodu. Kolejnymi ciekawymi zakretami sa zakrety dlugie, nie za ostre, poprzedzone dluga prosta. To wlasnie tam kierowcy moga sie rozpedzic i probowac przejsc zakret na pelnym bucie, co finalnie czesto konczy sie lekkim poslizgiem i walka z trakcja za zakretem. Czasami fajnie wybrac nawrotke stojac nad trasa - szeroki kat i zdjecie lekko z gory - jakis murek - miod. Warto tez poszukac info na temat danego rajdu na forach rajdowych, ktory zakret jest zdradliwy. Nie raz bywalo ze duza czesc ekip konczyla swoj rajd na jednym zakrecie. Kolejnymi miejscami, ale uzaleznionymi od pogody, sa roznego rodzaju depresje terenu. Gdy dzien wczesniej popada, mozna tam ustrzelic ladnego watersplasha z rajdowka po srodku. Ogolnie, na temat samych rajdow, i foto, mozna napisac wiele. Zawsze takze warto wybierac miejscowki z drzewami. Im grubsze, tym lepsze. Takie drzewko szczescia moze pozwolic robic dalej zdjecia, ze wzgledu na swa wytrzymalosc, w przypadku awarii rajdowki lub bledu kierowcy/pilota. Milego focenia.