Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy ... 23456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 56

Wątek: konwerter przedłużający 70-200

Mieszany widok

  1. #1
    Obertroll Awatar Kolekcjoner
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Pod Tatrami
    Posty
    18 776

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez lovtza Zobacz posta
    canon 70-200 f2.8 w stosunku do 70-200 f4
    pucha 50D
    To chyba miałeś/masz jakąś walniętą sztukę F2.8 albo wersja bez IS jest taka wolna. Mój jest (nie w sposób istotny) szybszy od wersji F4. I zauważałem to właściwie na wszystkich puszkach jakie przewinęły się przez moje ręce. Z tym że na mkIII było to odczuwalne wyraźnie.
    "Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
    Kapitan Wagner

  2. #2
    Coś już napisał
    Dołączył
    Aug 2009
    Posty
    79

    Domyślnie

    pamietaj ze ta stalka jest bardzo uniwersalna nie sluzy tylko do robienia zdjec z daleka ale tez fajnie wychodzi nia makro
    swoja droga zmusza do myslenia i robienia innych zdjec niz caly obiekt w kadrze

  3. #3
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Sep 2006
    Miasto
    Bydgoszcz.
    Posty
    3 468

    Domyślnie

    300/4/IS ma małą min.odległość ostrzenia jak na tą ogniskową [1,5m],z pierścieniem makrograficznym 12mm pozwala popolowac na owady w ogrodzie itp.Imho jedno z najlepszych stosunkowo tanich długich szkieł Canona.Niemniej bez pierścienia zdjęć wyglądających na makro nie zrobi.
    Do macro tak naprawdę należą szkła o skali odwzorowania miedzy 1:1 a 1:5 z inną od sferycznej płaszczyzną obrazowania.

    Co do 5d a 50d.Każdy dokonuje własnych wyborów.Ważne by był zadowolony.
    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez janmar ; 24-07-2011 o 09:20

  4. #4
    Bywalec
    Dołączył
    Jul 2008
    Miasto
    Wrocław
    Wiek
    47
    Posty
    187

    Domyślnie

    dłuższe szkło od 70-200 było by mi potrzebne w przypadku przejścia na 5d - na 50d 70-200 jest dla mnie jak na razie wystarczające - potrzebuję tylko jaśniejszych szkieł, gdyż zostałem z samymi f/4.
    janmar - a jaki był wybór w Twoim przypadku?
    50D, C28/1.8, C50/1.8, C85/1.8,C24-105, C70-200/4 IS

  5. #5
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Sep 2006
    Miasto
    Bydgoszcz.
    Posty
    3 468

    Domyślnie

    Jako że jestem amatorem wybrałbym te które mi sprawiają najwięcej frajdy i te które najczęściej używam.Bo jeden lubi studio i portret inny las i stwory leśne,a jeszcze inny sport.Nie ma jednego dobrego wyboru dla wszystkich.
    Wsłuchaj się w SIEBIE ,pomyśl wybierz i to będzie najlepszy wybór.Bo tylko Ty znasz odpowiedż.A z czasem tych szkieł przybywać myślę będzie.Chociaż ja kilkanaście lat używałem tylko 50 mm z różnymi aparatami i kto wie czy nie zrobiłem najlepszych zdjęć w tym okresie.Nikt nie wierzył [oprócz nich samych] w VanGogha ,Picassa i wielu ,wielu innych. Gdyby posłuchali znawców doświadczonych,[janmarów :-D ] itp.Byłoby po nich.
    Ty wiesz najlepiej.Każdy Twój wybór jest najlepszy.Tak naprawdę zdjęcie wybitne to
    fotograf ,praca ,trochę szczęścia i duuuużo zrobionych ujęć.Obiektyw obojętny IMHO.Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez janmar ; 24-07-2011 o 17:12

  6. #6
    Bywalec Awatar bob_
    Dołączył
    May 2010
    Miasto
    woj. opolskie
    Wiek
    49
    Posty
    150

    Domyślnie

    Jakoś nie zauważyłem. miałem wersję 4.0, teraz mam 2.8 i na 50D oba działają wyśmienicie szybko, bez wyraźnej różnicy na nie-/korzyść któregoś.
    piątka, trochę szkła i gadżety

  7. #7
    Coś już napisał
    Dołączył
    Aug 2009
    Posty
    79

    Domyślnie

    hmm ciekawe dla mnie jest to co piszesz, postaram sie sprawdzic raz jeszcze ale jak ktos wspomnial na innej sztuce

  8. #8
    Obertroll Awatar Kolekcjoner
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Pod Tatrami
    Posty
    18 776

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez lovtza Zobacz posta
    hmm ciekawe dla mnie jest to co piszesz, postaram sie sprawdzic raz jeszcze ale jak ktos wspomnial na innej sztuce
    Ja tylko zwracam uwagę, że w przypadku rzeczy bardzo ocennych, a mało mierzalnych lepiej powstrzymać się od daleko idących, kategorycznych stwierdzeń :cool::cool:.
    "Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
    Kapitan Wagner

  9. #9
    Coś już napisał
    Dołączył
    Aug 2009
    Posty
    79

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kolekcjoner Zobacz posta
    Ja tylko zwracam uwagę, że w przypadku rzeczy bardzo ocennych, a mało mierzalnych lepiej powstrzymać się od daleko idących, kategorycznych stwierdzeń :cool::cool:.
    co ja ci na to poradze skoro mialem podpiete 2 i widzialem roznice a AF dla mnie akurat jest bardzo wazny z tego powodu zwrocilem na to uwage

  10. #10
    Coś już napisał
    Dołączył
    Mar 2010
    Miasto
    Nigdzie
    Posty
    80

    Domyślnie

    Jesli moge swoje trzy grosze dodac , to C 300/4L IS jest fajnym szkielkiem , ale w sytuacjach dynamicznych , gdzie obiekt zmienia swoja pozycje i odleglosc od Ciebie , to jest stalka i nogi sluza wtedy za zoma .
    Mialem kiedys przez 1,5 roku C 50D i jest to swietna puszka , westchnienie marzen jeszcze wielu amatorow .

Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy ... 23456 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •