70-210 żyje jakąś swoją legendą (podobnie jak 70-200/4L);oba szkła zdecydowanie przereklamowane.
70-210 żyje jakąś swoją legendą (podobnie jak 70-200/4L);oba szkła zdecydowanie przereklamowane.
prawie każdy z nas kupil jako pierwszy obiektyw po kicie jakieś tele
potem część z nas zrozumiała, że aby zrobić dobry materiał nie wolno się bać i trzeba podejść bliżej
do reportażu zalecam szeroki kąt![]()
Dokładnie, do reportażu w tym przedziale cenowym polecam 35/2 (które jest szerokim kontem na ff) niemniej na crop-e jest to bardzo wygodna ogniskowa odpowiadająca 50 (na ff). Sam obiektyw jest niepozorny natomiast optycznie rewelacyjny. Na alledrogo można używane sztuki wyrwać właśnie od 600zł.
Pozdrawiam
50D, EF-S 15-85 IS, 70-200 F4 L IS, Kenko 1,4x MC DG, Σ 20/1,8, EF 35/1,4 L, EF 85/1,8, Metz 58 AF-2, Metz 50 AF-1, pixel king 1+2
Fotografia to pasja, moj Blog o fotografi, fotograficznie o wszystkim.
Ale wiesz, nie chcąc płoszyć ludzi lepiej strzelać jakieś fajne repo zza krzaka![]()
Zaitsew,
miałem przez chwilę pożyczonego Tamrona 70-300 USD (i był w miarę ok). To nowa konstrukcja, nie warto wchodzić w zabytki. Fociłem też C 55-250 IS, ale za krótko, by mieć jakieś zdanie. Sam stoję przed podobnym dylematem (mam Sigmę 70-300 APO), stąd zainteresowanie wątkiem. Generalnie (prawie) wszystkie 70-300 są lepsze na 200, niż 200 w szkłach 70-200. Nie chcę wojenki...
Wiesz, jeżeli interesują Cię szkła "w miarę ok" to nie mamy o czym mówić.Wiadomo, że trzeba iść na kompromisy przy każdym szkle, obojętnie czy za 500zł czy za 5000zł, ale osobiście nadal nie widzę zamiennika dla 70-210/3.5-4.5 w tej klasie, w tej cenie i przy jednej wadzie, którą jest to, że go nie produkują...
ja też bym polecał 70-210/3,5-4,5 - nie wiem, jak wypada w porównaniu do 70-200 L, ale Canony i Sigmy 70,75-300 zjada jakością na śniadanie, a jeszcze jest trochę jaśniejszy i ma USM