Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 34

Wątek: [barwena1977] Okazjonalne portrety dzieci, rodzinne, znajomych i inne moje twory.

Miasto
    BIAŁYSTOK

Domyślnie [barwena1977] Okazjonalne portrety dzieci, rodzinne, znajomych i inne moje twory.

Lustrzankę mam od jakiegoś roku i opanowanie podstaw idzie mi troszkę jak po grudzie.Jestem więc na etapie zupełnej radości z fotografowania więc się efektami specjalnie się nie łamię. Zamieszczając zdjęcia liczę oczywiście na cenne wskazówki dla początkującego.

1.Lirjana
    2.
    3.Maciejek
    4.

Ostatnio edytowane przez Merde ; 14-07-2011 o 20:52
    C40D, 100/2.0USM

Dopiero zaczyna Awatar said1
    Miasto
    Warszawa

Domyślnie

wielkim specjalistą to ja również nie jestem i raczej amatorem i miłośnikiem, ale pozwolę sobie na subiektywny komentarz

1. przyjemne dla oka, miękkie światło, trochę rozprasza mnie to coś czerwonego na drugim planie, może warto by było inaczej skadrować
    2. soczyste kolory zawsze miło się ogląda... podobnie jak w foto 1. trochę inaczej bym skadrował... uwagę skupiają oczy dziecka, które patrzą na coś czego nie widać... w związku z tym cała prawa strona pozostaje zupełnie bezużyteczna
    3. dużo emocji na twarzy dziecka a kadr trochę za szeroki... jak już się krzywi, to trzeba go robić z bliska;-) po za tym, chyba z racji dużej ilości światła na drugim planie, skóra jakaś taki sina wyszła...
    4. a to akurat mi się nie podoba... trochę takie nijakie... niby portret, ale jakoś mnie nie poruszył

Mam nadzieje, że się mocno nie naraziłem;-)
    Życzę sukcesów i przypominam sobie, tobie i innym, że praktyka czyni mistrza;-)
    Canon EOS 60D | EF-S 17-55 mm f/2,8 IS USM | EF-S 60 mm f/2,8 macro USM | EF 35-135 mm f/4-5,6 USM | EF 70-300 f/4-5,6 IS USM

Miasto
    BIAŁYSTOK

Domyślnie

Dzięki serdeczne za pierwszy cenny wpis:-D. Nieśmiało będę dokładał kolejne.Przyznam że ostatnio mam problem z selekcją więc wklejam kilka następnych zdjęć z jednego spaceru.

:-D