nie dramatyzujmy :wink:
1. drukujesz wypełniony formularz zgloszeniowy ze strony e-csi,
2. pakujesz formularz i aparat (samo body bez niczego, bez baterii, paska, karty, osłony okularu),
3. dzwonisz do DHL po kuriera (albo zamawiasz go przez internet), informujesz, że przesyłka na koszt odbiorcy (e-csi) i podajesz ich numer umowy (1211987),
4. następnego dnia +/- o wyznaczonej porze przyjeżdża kurier, mówi "ooo, znów na żytnią? a się psują te canony ostatnio!", wypełniacie list przewozowy (wzór na stronie CSI), nic nie płacisz, podpisujesz, kurier zabiera paczkę, zostawia list przewozowy,
5. wieczorem śledzisz paczkę DHL na stronie DHL,
6. kolejnego dnia koło południa sprawdzasz po numerze body lub listu przewozowego status naprawy na stronie csi,
7. godzinę później dostajesz e-mail z csi z informacją o przyjęciu aparatu, potem kolejny z wyceną naprawy.
decydujesz, czy mają naprawić, i procedura się powtarza, tzn. oni naprawiają, wysyłają, dostajesz numer przesyłki, śledzisz ją na stronie DHL, czekasz na kuriera, sprawdzasz paczkę i płacisz mu za całość (za naprawę i przesyłkę w obie strony) i finał.
jak dobrze pójdzie, to w tygodniu można się zamknąć.![]()