Strona 1 z 9 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 85

Wątek: Nowe kalibratory X-Rite i1display pro, ColorMunki display

  1. #1
    Zasłużeni Awatar czornyj
    Dołączył
    Jan 2006
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    48
    Posty
    2 626

    Domyślnie Nowe kalibratory X-Rite i1display pro, ColorMunki display

    X-Rite wprowadziło na rynek nowy kolorymetr (w dwóch wcieleniach):
    http://www.robgalbraith.com/bins/con...=7-11622-11688

  2. #2
    Początki nałogu Awatar 2marekm
    Dołączył
    Feb 2007
    Miasto
    Słupsk
    Posty
    419

    Domyślnie

    Właśnie zamówiłem dla amatorszczyzny ten tańszy.
    Mam już dość różnic pomiędzy tym co widzę na monitorze i na wydruku termosublimacyjnym, że o drukarce 6 tuszowej /iP6700D/ nie wspomnę.
    Nie mam żadnego doświadczenia w kalibracji monitorów, ciekawe czy sobie z tym poradzę.
    Wszelkie uwagi szanownych forumowiczów mile wskazane.
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Przypomniałem sobie właśnie, ze jest nasz niezastąpiony Janusz Body, który posiada EyeOne Display 2, /a może już nie ?/ poprzednika ColorMunki Display i teraz jestem spokojny .
    Ostatnio edytowane przez 2marekm ; 05-08-2011 o 16:50 Powód: Automerged Doublepost

  3. #3
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Mar 2005
    Posty
    1 905

    Domyślnie

    ColorMunki Display jest dokładniejszy od i1 Display 2, ale to ciągle nie spektrofotometr. Mój test tego kolorymetru będzie we wrześniowym DFV i za jakiś czas na blogu. Ogólnie to za te pieniądze warto, ale oprogramowanie nie daje za wiele opcji (chociaż tak akurat dla amatora).

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

  4. #4
    Początki nałogu Awatar 2marekm
    Dołączył
    Feb 2007
    Miasto
    Słupsk
    Posty
    419

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez strideer Zobacz posta