Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 43

Wątek: Co odpisać klientowi ?

  1. #21
    Zablokowany
    Dołączył
    Apr 2010
    Miasto
    Toruń
    Posty
    734

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kanghoy Zobacz posta
    Zgadzać się nie musisz, ale jakbym na miejscu klienta wszedł i zobaczył taki temat to bym raczej o Tobie dobrej opinii nie miał.
    Cichy ma rację. Żyjemy w świecie gdzie nie tylko klient może...

    Przecież Cichy grzecznie prosi o poradę, a nie nabija się z tej osoby. Gdybym na miejscu klienta wszedł i zobaczył tę masę postów o tym co i jak zrobić albo dlaczego jego testy są złe to od razu bym się z tego wycofał i dał sprzedawcy spokój.

    @Kanghoy, to lepszym według Ciebie przypadkiem jest kiedy klient podaje nazwiska, loga czy nazwy sklepów i koloryzuje jak źle mu się dzieje... Tak można, a spytać o radę to już gorzej...Ah ta Polska

  2. #22
    Bywalec Awatar czarny1999
    Dołączył
    Oct 2008
    Miasto
    Leicester
    Wiek
    40
    Posty
    119

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kanghoy Zobacz posta
    Zgadzać się nie musisz, ale jakbym na miejscu klienta wszedł i zobaczył taki temat to bym raczej o Tobie dobrej opinii nie miał.
    Bedac na miejscu Cichego to o kliencie tez bym za dobrej opinii nie mial...
    Zadne nazwiska nie padly,a ten temat pasuje do Hidepark'u jak najbardziej.
    5d, 5dmkII 580EXII S12-24 f4.5-5.6, C17-40 f4 L, C50 f1.4, C70-200 f4is, C100 f2.0 C300 f4is, C400 f4is DO,
    C28-135is f3.5-5.6, tamrac expredition7, manfrotto 055x proB + 488RC2

  3. #23
    Bywalec Awatar Hom_er
    Dołączył
    Sep 2009
    Miasto
    Kraków
    Posty
    191

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kanghoy Zobacz posta
    Zgadzać się nie musisz, ale jakbym na miejscu klienta wszedł i zobaczył taki temat to bym raczej o Tobie dobrej opinii nie miał.
    z pewnością TEN klient to musi mieć super opinię o Cichym
    Fiu fiu

  4. #24
    Zablokowany
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    35

    Domyślnie

    Ja bym mu napisała, że miałam już kiedyś przypadek takiej dziwnej winiety i okazało się, że to była wina wadliwego korpusu. Więc powinien oddać korpus do serwisu, bo to jego wina a nie obiektywu.

  5. #25
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Dec 2010
    Miasto
    Poznań, WLKP
    Posty
    2 290

    Domyślnie

    Zdecydowanie odpowiedz P.T. Klientowi, że zgodnie z aktualnie obowiązującymi dyrektywami Unii Europejskiej obecnie na terenie Polski i całej wspólnoty żarówki dopuszczone do obiegu właśnie taki obraz będą generować w jego obiektywie. Co innego w USA, tam Klient fotografując żarówkę może spodziewać się obrazu bez winiety. Pod warunkiem że zakupi do obiektywu przejściówkę na 110V, oczywiście.
    Generalnie zaś cała wina lezy po stronie firmy Tamron (jak sądzę), która produkując obiektywy na terenie Japonii (lub innej Azji) testuje je na jeszcze innych obiektach świetlnych, tam wyłącznie występujących.

    I na koniec - powinieneś ostrzegać swoich klientów, że wykonując zdjęcia mocno świecącej żarówki narażają się na prześwietlenie matrycy !!!

  6. #26
    Pełne uzależnienie Awatar Loome
    Dołączył
    Jul 2008
    Miasto
    Poznan
    Wiek
    39
    Posty
    1 008

    Domyślnie

    Kanghoy - ja rowniez nie widze w tym nic zlego

  7. #27
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Jan 2010
    Miasto
    Dublin
    Posty
    22

    Domyślnie

    Cichy, najlepszy sposób rozwiązania problemu to jak wcześniej pisali koledzy, doprowadzić do zwrotu obiektywu i odesłać pieniądze, tłumacząc się wadliwą partią. Tego typu klienci potrafią naprawdę umilić życie.

  8. #28

    Domyślnie

    A ja uważam że z de..lem się nie dyskutuje najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem zabije doświadczeniem . Wymień mu na inny a jak będzie miał tak samo to wtedy uwierzy

  9. #29
    Pełne uzależnienie Awatar dinderi
    Dołączył
    Aug 2009
    Miasto
    Raszyn
    Wiek
    51
    Posty
    3 028

    Domyślnie

    Grzecznie piszemy:
    "Szanowny Panie, zjawisko jakie przedstawił Pan na zdjęciu jest zupełnie naturalne. Tego typu efekty występują zawsze przy ekspozycji na silne źródło światła, w obiektywach o bardzo krótkich ogniskowych. Wynika to z konstrukcji optycznej, praw fizyki i użytych powłok antyodblaskowych.
    Nie mniej, jeśli jest pan niezadowolony z zakupu, proszę o zwrot obiektywu. Zostanie Panu zwrócona jego pełna wartość, po potrąceniu kosztów przesyłki.
    Z poważaniem"
    Kontakt ze mną tylko przez e-mail: "mirekkania na yahoo kropka com kropka au". PW nie czytam.
    09. Rób i pokazuj zdjęcia, które podobają się tobie, a nie oglądającym.

    ---Moje zdjecia na FB---

  10. #30
    Bywalec Awatar bob_
    Dołączył
    May 2010
    Miasto
    woj. opolskie
    Wiek
    49
    Posty
    150

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez dinderi Zobacz posta
    Grzecznie piszemy:
    "Szanowny Panie, zjawisko jakie przedstawił Pan na zdjęciu jest zupełnie naturalne. Tego typu efekty występują zawsze przy ekspozycji na silne źródło światła, w obiektywach o bardzo krótkich ogniskowych. Wynika to z konstrukcji optycznej, praw fizyki i użytych powłok antyodblaskowych.
    Nie mniej, jeśli jest pan niezadowolony z zakupu, proszę o zwrot obiektywu. Zostanie Panu zwrócona jego pełna wartość, po potrąceniu kosztów przesyłki.
    Z poważaniem"
    Pod warunkiem, że szkło jest w stanie sklepowym, bez śladów "macania", "lizania", postukiwania o blat stołu celem może naprawy cudownej tegoż wadliwego obiektywu i Bóg jeden wie czego tam jeszcze ...
    Niby cały przpadek zabawny, "klient" mimo że zasługuje na wyszydzenie oczywiście doznać go nie powinien, ale w gruncie rzeczy to nie jest śmieszne a groteskowe i nie wiadomo co tam sie dzieje z tym obiektywem podczas takich "wątpliwych testów"...
    piątka, trochę szkła i gadżety

Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •