Ależ w 7D można mieć problemy z AFem - z nadmiaru dobroci. Jak się nie potrafi go dobrze ustawić.
Ależ w 7D można mieć problemy z AFem - z nadmiaru dobroci. Jak się nie potrafi go dobrze ustawić.
przecież wiadomojak piszą fachowcy na forum - aparat nie robi sam zdjęć
.
Trzeba być "obytym" z aparatem, dobrać odpowiednie parametry do sytuacji, w razie potrzeby i możliwości doświetlić scenę jeżeli potrzeba etc. -podstawy.
Jeżeli się rozumuje inaczej - lepiej kupić canona ale tego z serii "G".
Taka puszka jak 7d raczej nie dla amatorów -coś już trzeba wiedzieć o robieniu zdjęć, chociaż uczyć się na niej - dlaczego nie -kto powiedział że trzeba uczyć się na xxxd- i dlaczego ?![]()
50D, C28/1.8, C50/1.8, C85/1.8,C24-105, C70-200/4 IS
7D+BGE7, 10-22, 24-105L, 100L, 70-200L II, TCx2III, 580II.
jak to mawia mój znajomy " to ludzie robią zdjęcia, a nie aparaty"![]()
3000N, 50D,8 f3.5, 17-40L f4, 28 f2.8, 50 f1.4, 85 f1.8, 580ex
ostatnio jest chyba na odwrót
myśl Tw. kolegi jest b. "odkrywcza"
Wy na temat tych zdjęć to tak z głowy, czy coś może żeście sprawdzili?
1: rozmiar zmniejszony bez wyostrzenia
2: wysokie ISO z wyłączoną redukcją szumów
3: obrobione w PS CS2, a nie prosto z aparatu, i nieostrzone;
4: pojechane po poziomach- zarówno światła jak i cienie zawierają w ciul szczegółów, nie ma żadnych ewidentnych niedoświetleń ani prześwietleń, obrazy zawierają zarówno obszary prześwietlone, jak i niedoświetlone, bo taka była scena, i mają po prostu zmienione wartości tonalne w PS;
5: jakiś tam krop bez większego znaczenia
6: odzwierciedlają zamysł twórczy, więc odczepić się od aparatu.
7: w przypadku zdjęcia "prisoner" krop jest w osi pionowej kadru (ciutkę w prawo), a oś pozioma była mniej-więcej na wysokości czubka nosa lub szczęki, więc krop jest z dolnej części kadru.
8: na drugim zdjęciu też dolna część kadru, a oś pionowa oryginału ca na osi nosa. Panienka stoi nienaturalnie krzywo, aby być jak najmniej oświetlona: nie opiera się plecami ościanę, głowę ma przekręconą i pochyloną.
Ostatnio edytowane przez atsf ; 12-06-2011 o 00:13
EOS 550D, 6D, M2, M5, 80D, 7D II, kit 18-55 IS, EF-S 55-250 IS STM, EF-M 4-5,6/11-22 STM, EF-M 3,5-5,6/18-55 STM, EF-M 2/22 STM, EF 3,5-4,5/28-70, EF 1,8/50 Mk 1 i STM, EF 100-400L II, Tamron 100-400, Olympusy OM-1, OM-2N, OM-4, OM-10, stałki i zoomy Zuiko od 24 do 200 mm.
Dziwny wątek. Nie istnieje granica zrobienia złego zdjęcia i sprzęt tu nie ma żadnego znaczenia.
Tryton
--------------------------------------------------------------
5DmkIII, 40D, 17-40L f4, 24-105L f4 IS, 50 f1.8 II, 85 f1.8, 100 f2.8L IS macro, 100-400L f4.5-5.6 IS
No ale twórca miał jakiś tam pomysł na zdjęcie czyż nie? :P
Zepsuty Canon 500D + Grip czekający na upgrade | C17-55 2.8 IS, C75-300 USM, C50mm 1,8 | Nissin Di622 Mark II, 2x YN460 + Phottix Aster | Benro A1980F + B-00+PU-40 M8 | Garść filtrów kolorowych dla Cokin P |
tytul jpg to PRISIONER wiec pewnie jakiś fan więzienia modelek
a co do zdjęć to chyba na zielonym kwadraciku lepsze zdjęcia wychodzą![]()
W fotografii najważniejszy jest pomysł, dobre światło i jeszcze raz pieniądze.
EOS 550D, 6D, M2, M5, 80D, 7D II, kit 18-55 IS, EF-S 55-250 IS STM, EF-M 4-5,6/11-22 STM, EF-M 3,5-5,6/18-55 STM, EF-M 2/22 STM, EF 3,5-4,5/28-70, EF 1,8/50 Mk 1 i STM, EF 100-400L II, Tamron 100-400, Olympusy OM-1, OM-2N, OM-4, OM-10, stałki i zoomy Zuiko od 24 do 200 mm.