Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: szumiący (dźwiękowo) obiektyw Canon EF-S 17-55/2.8 USM

Domyślnie szumiący (dźwiękowo) obiektyw Canon EF-S 17-55/2.8 USM

Prosze pomóżcie! Jestem nowy w sprzęcie Canona . Czy nowiutki obiektyw Canon EF-S 17-55/2.8 USM może wydawać takie dźwięki: Na początku ustawiania ostrości jest cichutki trzask i zaczyna sie szum jak wentylatorka!, ostrość ustawia normalnie i po zwolnieniu spustu migawki szum jeszcze chwilę trwa i kończy się tym samym trzaskiem..
    Myślałem że USM jest praktycznie bezgłośny?
    Dziękuję pozdrawiam wszystkich
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Aha wyłączyłem stabilizację i szum i trzeszczenia zniknęły ale za to pojawił się cichy "grzechot" w trakcie ustawiania ostrości in IS i bez
    Ostatnio edytowane przez zbyszekeysymontt ; 29-04-2011 o 06:01 Powód: Automerged Doublepost

Coś już napisał
    Miasto
    Łódź

Domyślnie

Ten charakterystyczny szum czy jakby brzęczenie to praca IS i jest zupełnie normalny. IS wyłącza się chwilę po puszczeniu spustu.
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Silnik USM też nie jest bezgłośny i słychać że obiektyw ustawia ostrość ale to jest naprawdę cichy dźwięk w stosunku do obiektywów bez USM.
    Ostatnio edytowane przez klosz007 ; 29-04-2011 o 07:28 Powód: Automerged Doublepost

7D + C10-22 + C17-55 + C70-300 + C100L macro + 580EX II + BG-E7

Domyślnie

Dzięki ..a ten cichy "grzechot" to domyślamm się sprzęgło mikro USM bo sie już naczytałem Trza z Ipodem na uszach focić

Pełne uzależnienie

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez zbyszekeysymontt Zobacz posta
    ten cichy "grzechot" to domyślamm się sprzęgło mikro USM
    Masz micro usm w swoim 17-55/2,8 :-?

Uzależniony

Domyślnie