Cytat Zamieszczone przez gary Zobacz posta
Właśnie problem jest w złym podejsciu. Marka i pozycja przyjdzie sama wraz z jakością i niepowtarzalnością stylu. Marki się nie "wyrabia". Na wypłynięcie na top topów zawsze jest dobry czas - kwestia pracy nad sobą; genialni muzycy/matematycy/fotografowie rodzą się codziennie i dla nich nigdy nie będzie zbyt tłoczno (nie piszę o sobie, żeby była jasność )
A nie uwazasz ze jest to obecnie juz nieco mniej aktualne ? Ciezko tutaj wypracowac jakis swoj styl , obrobkowo wiele juz jest i ostatnio zastanawialem sie nad tym co mozna faktycznie swojego dac. W wiekszosci bazujemy jednak na tym co widzielismy , co nam sie podoba i co jestesmy w stanie sami zrobic. W kwestii samej fotografii , kadrow itp , sprawa jest otwarta ale trzymajac sie tematu slubu , i tu czasami jest cholernie ciezko sie wykazac. Sluby sa rozne , bardzo zaluje ze malo kto idzie z duchem czasi i przelamuje stereotyp typowego wesele , czyli robi to tak jak chce , inaczej przez co czesto ciekawiej. Tak czy owak uwazam ze po czesci trzeba ta marke kreowac , sprzedajemy wlasny produkt wynikajacy z umiejetnosci i chocby nie wiem jaki byl , sam sie nie rozreklamuje.