Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 35

Wątek: Jakie tele do 4k

  1. #11
    Początki nałogu
    Dołączył
    Nov 2010
    Miasto
    Wwa
    Wiek
    43
    Posty
    365

    Domyślnie

    @bartorux
    tak, pomyliłeś, pisałem o autorze wątku =]
    ja akurat na majówkę jestem poza wawą i mam to szkło ale i tak dzięki za dobre chęci ;P
    Z T-shirt'ów to noszę XL, ale ze szkieł to i L wejdzie

  2. #12

    Domyślnie

    Mam zamiar robić zdjęcia na torze czyli samochody, motocykle i te sprawy. Nie trzęsą mi się ręce, ale szkło 2.8 troche waży wiec po pewnym czasie może być już ciężko. Wiadomo, najlepszym rozwiązaniem było by 2.8 z IS, ale ten troche kosztuje. Na razie nie biorę go pod uwagę, chociaż możliwe, że uda mi się przeznaczyć na ten cel jeszcze troche pieniędzy. Niczego nie wykluczam. Z racji tego, że w okresie jesień/zima słońce zachodzi szybciej przydała by się ta stabilizacja, ale jak i jaśniejsze szkło. Nie mam pojęcia co się bardziej przyda. Stabilizacje można zastąpić jakimiś tam specjalnymi statywami ( o ile takie istnieją, bo chyba widziałem coś takiego ).

    @bartorux, niestety jestem z Poznania, a nie z WWa ale dzięki za propozycje

  3. #13
    Początki nałogu
    Dołączył
    Nov 2010
    Miasto
    Wwa
    Wiek
    43
    Posty
    365

    Domyślnie

    stabilizację możesz próbować zastąpić monopodem.
    Z T-shirt'ów to noszę XL, ale ze szkieł to i L wejdzie

  4. #14
    Bywalec
    Dołączył
    Jun 2009
    Miasto
    Łeba/Gdańsk
    Wiek
    31
    Posty
    137

    Domyślnie

    Wiec nie widzę sensu kupowani ani 2.8, ani 4 IS Dużo światła i będziesz panoramował ( tak wiem jest 2 opcja is-a, że działa tylko w pionie), więc w pełni go nie wykorzystasz

  5. #15

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez bartorux Zobacz posta
    Wiec nie widzę sensu kupowani ani 2.8, ani 4 IS Dużo światła i będziesz panoramował ( tak wiem jest 2 opcja is-a, że działa tylko w pionie), więc w pełni go nie wykorzystasz

    w sensie nie mam kupować L-ki ? potrzebuje conajmniej 200mm na tor

    tylko teraz czy bardziej jest potrzebny tam jaśniejszy obiektyw czy stabilizacja obrazu?

  6. #16
    Zablokowany
    Dołączył
    Apr 2010
    Miasto
    Toruń
    Posty
    734

    Domyślnie

    tak z ciekawości zapytam; to ma być do cropa czy ff? bo pod ff 70-200 robi się jak portretówka i może okazać się za krótkie

    Sigma 70-200/2.8 to fajne szkiełko ale trzeba szukać tej ostrej. Oczywiście silnik hsm robi swoje.

    Tamron 70-200/2.8 to także świetne szkiełko, ostre od pełnej dziury, ale oczywiście troszeczkę przy wolne

  7. #17
    Bywalec
    Dołączył
    Jun 2009
    Miasto
    Łeba/Gdańsk
    Wiek
    31
    Posty
    137

    Domyślnie

    L-ka oczywiście tylko kup podstawową 70-200 światło 4, i będziesz wiedział czy potrzebujesz IS-a, albo światła. Tak samo zrobiłem i teraz już wiem czego potrzebuje Po wakacjach wymieniam na stałkę
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Chcesz koniecznie wydać pieniądze, a jest to zupełnie niepotrzebne Światło 4 wystarczy Ci na tor, a IS tak jak ktoś pisał monopod ( masz stabilizacje w pionie ) bo i tak będziesz robić panoramowanie
    Ostatnio edytowane przez bartorux ; 25-04-2011 o 16:25 Powód: Automerged Doublepost

  8. #18
    Początki nałogu
    Dołączył
    Oct 2010
    Posty
    254

    Domyślnie

    na tor i panoramowanie zdecydowanie szkiełko z IS-em, będziesz mógł z łatwością wydłużyć czasy i zdjęcia staną się atrakcyjniejsze

    w słoneczny dzień i tak operuje się na przesłonach rzędu f16-22

    ja bym radził szkło typu 70-300 z isem

  9. #19
    Początki nałogu
    Dołączył
    Nov 2010
    Miasto
    Wwa
    Wiek
    43
    Posty
    365

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez N00bek Zobacz posta
    tak z ciekawości zapytam; to ma być do cropa czy ff? bo pod ff 70-200 robi się jak portretówka i może okazać się za krótkie
    no właśnie, co tam masz ciekawego?
    pytam bo może jak ktoś wyżej napisał warto sobie zainwestować w stałkę, powiedzmy- w mojej skromnej opinii- bardzo szybką 85 1,8. na cropie to już jest połowa zakresu pożądanej przez Ciebie eLki za to z rewelacyjnym światłem i ostrością. jak auto jest nieco(podkreślam nieco) dalej to pstrykasz i powiedzmy z matrycy 15-18mpx możesz próbować wycinać kadry.
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    naturalnie jak bliżej to cały kadr zajmuje Ci połowa samochodu co atrakcyjne byc może ale wcale nie musi
    Ostatnio edytowane przez krisnrj ; 25-04-2011 o 22:45 Powód: Automerged Doublepost
    Z T-shirt'ów to noszę XL, ale ze szkieł to i L wejdzie

  10. #20
    Pełne uzależnienie Awatar Merauder
    Dołączył
    Jul 2008
    Miasto
    Myslovitz
    Wiek
    43
    Posty
    1 092

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez krisnrj Zobacz posta
    no właśnie, co tam masz ciekawego?
    pytam bo może jak ktoś wyżej napisał warto sobie zainwestować w stałkę, powiedzmy- w mojej skromnej opinii- bardzo szybką 85 1,8. na cropie to już jest połowa zakresu pożądanej przez Ciebie eLki za to z rewelacyjnym światłem i ostrością. jak auto jest nieco(podkreślam nieco) dalej to pstrykasz i powiedzmy z matrycy 15-18mpx możesz próbować wycinać kadry.
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    naturalnie jak bliżej to cały kadr zajmuje Ci połowa samochodu co atrakcyjne byc może ale wcale nie musi
    Dla mnie to półśrodek, jeśli ma kasę niech bierze coś z klasy 70-200. 85 nawet na cropie to dalej krótko, no chyba, że na rajdach stoisz 2m od toru. Po za tym do tak dynamicznych wydarzeń stałka? Hmm... dla mnie średni pomysł.
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Za tę kasę co ma kolega to 70-200 4.0 IS.
    Ostatnio edytowane przez Merauder ; 26-04-2011 o 07:25 Powód: Automerged Doublepost
    7D | 450D | C10-22 3.5-4.5 | S8 3.5 Fish | C28 1.8 | C50 1.4 | C85 1.8 | 430EX II | Phottix|

Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •