Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Wątek: Warsztaty fotograficzne połączone z rejsem w Chorwacji

Domyślnie Warsztaty fotograficzne połączone z rejsem w Chorwacji

Witam serdecznie,

Zapraszam Was do wzięcia udziału w pierwszym takim wydarzeniu w Polsce.

Połączenie tygodniowego urlopu z bardzo cennymi warsztatami fotograficznymi prowadzonymi prze wyśmienitych fachowców są idealnym połączeniem przyjemnego z pożytecznym. Jeśli chcesz zdobyć szeroką wiedzę z zakresu teorii widzenia, postrzegania oraz fotografii to jest właśnie impreza dla Ciebie. Po kursie Twoje zdjęcia będą pełniejsze, nauczysz się robić zdjęcia interesujące i zachęcające innych do ich oglądania.
    Podczas warsztatów odwiedzimy miejsca, które zapewnią tematy z wielu dziedzin: pracę w plenerach miejskim, wiejskim, natura, portret, detal, woda, dla chętnych zdjęcia podwodne.

Troszkę o mnie:

Jeżdżę do Chorwacji od 9 lat, lubię fotografować, zajmuje się tym także zawodowo. Jakiś czas temu umówiłem się z moim wykładowcą fotografii z czasów studiów i postanowiliśmy zorganizować wspólnie rejs w Chorwacji połączony z warsztatami fotograficznymi.

Warsztaty potrwają CAŁY TYDZIEŃ, podczas którego będziecie mieli możliwość konsultacji z doświadczoną kadrą oraz kolegami.

Niewinnie brzmiący tytuł warsztatów kryje olbrzymią dawkę wiedzy jaką zamierzamy przekazać uczestnikom. Dla chętnych poznania podstaw fotografii także znajdziemy czas na wyjaśnienie od czego zacząć i "jak to działa".

Trasa rejsu i odwiedzane miejsca są tak dobrane, aby nauczyć się jak najwięcej, urozmaicić plener o fotografię o różnych porach dnia (także przed świtem w przepięknych sceneriach kanionu rzeki Krk'a) przy okazji zobaczyć najciekawsze miejsca regionu. Po rejsie na pewno pozostaną wspaniałe wspomnienia, wiedza i fotografie.

Dla osób obawiających się żeglowania.