Strona 1 z 15 12311 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 148

Wątek: TABLET do prezentacji zdjęć i nie tylko.

  1. #1
    Dopiero zaczyna Awatar Kito
    Dołączył
    Aug 2009
    Miasto
    Chodzież
    Wiek
    48
    Posty
    47

    Domyślnie TABLET do prezentacji zdjęć i nie tylko.

    Witajcie.
    Od dłuższego czasu interesuję się Tabletami pod względem prezentacji zdjęć, czytania PDF (czasopisma fotograficzne oczywiście) no i przeglądanie forum.
    Przyjąłem że 10" to priorytet.
    Ekran pojemnościowy byłby lepszy ale może wystarczy rezystancyjny - tu akurat nie mam doświadczenia.

    Najbardziej liczę na Waszą pomoc w doborze systemu. Wiem że najlepiej śmiga Android ale nie o to chodzi.
    Chodzi o przydatność urządzenia do naszych celów czyli łatwość zrzucania zdjęć przez np. USB Wyświetlanie zdjęć zaraz po zrobieniu na ekranie tableta itp.

    WIN 7 - tutaj wyczytałem że można zainstalować nawet programy z PC czyli np. oprogramowanie Canona !!! Byłoby wyświetlanie zdjęć bezpośrednio po zrobieniu !! Jeżeli to by zadziałało to REWELACJA !

    Proszę Was o opinie i porady, myślę że część z Was już ma takie cacka i na pewno ten temat już przerobili.

    Proszę tylko o opinie i testy pod względem dla Nas (fotografów) przydatnych a nie czy film 1080p idzie płynnie czy się haczy ;-)
    FB - http://www.facebook.com/krzysztof.kito.wierzbicki
    C40D, C5DMKII, 6 szkiełek (w porywach do 10) i kilka lampek
    Ślubne i inne na www.fotoduet.eu

  2. #2
    Coś już napisał
    Dołączył
    Feb 2008
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    45
    Posty
    65

    Domyślnie

    Jeśli nie przeszkadza Ci waga i krótki czas działania na baterii, oraz zazwyczaj słaby wyświetlacz, weź coś z Win7. Android ma jeszczce śmiesznie mało aplikacji dla tabletow, z czego nie widziałem jeszcze niczego ciekawego dla foto.